SLIDER

שלושת מוצרי הטיפוח המנצחים מבית לאוקסיטן

המלצה לאוקסיטן
לאוקסיטן הוא אחד ממותגי הטיפוח האהובים עלי, לא רק בזכות מוצרי האמבט וטיפוח הגוף הנהדרים והריחניים, אלא גם בזכות הסדרות המוצלחות לטיפוח עור הפנים, ביניהן המוצרים הלחותיים שמכילים חמאת שיאה ומוצרי האנטי אייג'ינג מסדרת אימורטל ועוד. בפוסט הזה יככבו שלושת מוצרי המותג האהובים עלי בתקופה האחרונה.


קצף ניקוי פנים הוא מוצר חדש שלא מזמן הגיע למדפים ומצטרף לסדרת האנטי אייג'ינג המצליחה של המותג Immortelle Divine.
l'occitane immortelle divine
זאת הייתה התאהבות מניקוי הראשון! אתחיל מהסוף, הסבון הזה נהדר ומומלץ בחום מ שתי סיבות עיקריות: ניקוי טוב שמשאיר את העור חלק ורך מאוד ושמירה על איזון הלחות בעור, ללא תחושת כיווץ או יובש. הוא מגיע בטיובת פלסטיק לחיצה שניתן להעמיד אותה על הפקק. המרקם הוא קרמי וסמיך שבמגע עם עור הפנים הלח הופך לקצף קליל שנשטף בקלות. בכל שימוש נדרשת כמות קטנה של הקרם כדי לכסות את כל הפנים, לכן הכמות של 125 מ"ל היא חסכונית מאוד ותספיק להמון שימושים. הקרם אינו מכיל SLS, לכן לא מייבש את העור וגם מועשר בשמן אתרי של פרח האימורטל הידוע בתכונות האנטי אייג'ינג המטפחות שלו. הפרט האחרון שהוא לא מהותי, אבל ללא ספק הופך את השימוש במוצר למהנה יותר, הוא ניחוח החמצמץ והרענן של הקרם שאני מאוד אוהבת.
המחיר: 149 ש"ח (והוא לגמרי שווה את זה)

Shea Butter Cleansing Oil כבר מזמן הפך לסוג של מוצר אייקוני וגם נמצא בין ה-Best Sellers של המותג.
שמן לאוקסיטן
המשן הזה למעשה גרם לי לזנוח את שאר מסירי האיפור שלי כבר תקופה ארוכה והאריזה הכמעט ריקה שבתמונה לא סתם נראית ככה. עבור מי שעדיין לא מכירה ולא התנסתה במוצר מהסוג הזה, הסרת האיפור יעילה בעזרת שמן יכולה להישמע כמשהו קצת מוזר ולמען האמת גם אני הייתי במקום הזה עד שנפלה לידי דוגמית של השמן המדובר. היתרון הגדול שלו קיצור זמן ההסרה של האיפור וגם של כל ההתעסקות מסביב. לחיצה אחת מלאה של השמן מספיקה לכיסוי כל הפנים וגם של אזור העיניים ומניחים אותו על עור יבש בתנועות עיסוי שעוזרות להמיס את כל האיפור, כולל מוצרים עמידים כמו מסקרה ואיילינר. לאחר מכן שוטפים את הפנים עם מים חמימים ואיתן גם את כל האיפור יחד עם השמן. במקרה של איפור עיניים עמיד במיוחדת, כמו מסקרה עמידה במים, עפרונות עיניים עמידים או איילינר ג'ל, יתכן ובכל זאת יהיה צורך בהשלמת הניקוי בעזרת מסיר איפור עיניים יעודי. מעבר להסרת האיפור היעילה, השמן נשטף בקלות ולא משאיר שום תחושה דביקה או לא נעימה על הפנים, להיפך, התחושה היא דומה לשימוש בסבון פנים עדין. הוא מכיל 5% שמן חמאת שיאה, חסר ריח, לא קומדוגני וגם אינו צורב במגע עם העיניים.
המחיר של שמן הפלא הוא 99 ש"ח עבור 200 מ"ל. הבעיה היחידה שבהרבה מקרים הסטטוס שלו "אזל מהמלאי" וצריכים להתאמץ כדי להשיג אותו. אלטרנטיבה מעניינת שאני מתכננת לנסות בקרוב הוא שמן ניקוי מסדרת ה"אימורטל".

מי הפנים חמאת שיאה - המרענן האולטימטיבי!
מי פנים לאוקסיטן
מדובר במוצר שמשלים את הניקוי היומיומי ובא להעניק לחות, להסיר את שאריות הלכלוך (במידת הצורך) ולהכין את העור להנחה של מוצרי הלחות. ניתן להניח את מי הפנים בעזרת צמר גפן, אבל אני מעדיפה להניח אותם ישירות על עור ולטפוח קלות עד שנספגים במלואם. את מי הפנים של לאוקסיטן, שמבוססים על תמצית חמאת השיאה ומי פרח הדרדר, אני אוהבת בעיקר בחורף, כאשר העור זקוק לאקסטרה לחות ואני משתמשת בהם בוקר וערב אחרי הניקוי. אי אפשר להגיד שזהו מוצר חובה בשגרת הטיפוח, אבל ללא ספק תוספת מאוד מרעננת ונעימה שגם מעניקה לחות בזכות חמאת השיאה שמכילים.
הבקבוק שברשותי הוא הגרסה הישנה של המוצר, שכעת ניתן למצוא בבקבוק שקוף עם משאבה (בקבוק הזהה לזה של השמן) ובפורמולה משופרת (לפורמולה החדשה תקליקו כאן).
המחיר הוא 89 ש"ח עבור 200 מ"ל


אם גם אתן אוהבות את מוצרי לאוקסיטן, שתפו בתגובות את שלושת המוצרים המנצחים והמומלצים שלכן!

2 תגובות

  1. אני הכי אוהבת את החמאת שיאה הטהורה שלהם. את הסבון שקדים האלוהי ואת הקרם גוף בריח פריחת הדובדבן. שנסעתי לחו"ל לפני כמה זמן
    רכשתי בדיוטי פרי גם את הסבון פנים שלהם הוא פשוט מעולה !

    השבמחק
  2. סבון הפנים שפופרת נצנובה מוצר טופ.עברתי מסיישידו שנים של שימוש במוצר זהה במרקם..ואוהבת מאד את לוקסיטן ..

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.