SLIDER

קולקציית הלקים לסתיו 2017: Iceland של OPI

בהשראת הזוהר הצפנוני, הקרחונים והטבע הפראי, OPI משיקים את קולקציית הסתיו שכולה מוקדשת לאחת המדינות המרתקות, איסלנד.
OPI לקים
כל הפרטים על הגוונים הסופר מוצלחים וגם קצת עובדות מעניינות על "ארץ האש והקרח" מחכים לכן בהמשך הפוסט!

לקים OPI
השקה
על איסלנד לא שומעים בחדשות והאמת היא שלרוב גם לא ממש זוכרים איפה היא נמצאת על המפה. מדובר במדינת אי שנמצאת בצפון האוקיינוס השקט, אי שם בין גרינלנד, נורווגיה וסקוטלנד.

* האוכלוסיה של איסלנד היא כ-320000 בלבד, כאשר 60% מתוכם מתגוררים בעיר הבירה Reykjavik. בגלל האוכלוסיה הקטנה, ב-2010 פותחה אפליקציה מיוחדת למניעת גילוי עריות שמכילה רישום של כל תושבי המדינה.

* באיסלנד אין שמות משפחה כפי שנהוג בדרך כלל ונהוג לפנות לכל אחד בשמו הפרטי בלבד, גם אם בצורה פורמלית. שם המשפחה האיסלנדי בא לציין את שמו של האב או של האם. אפילו ספר הטלפונים מסודר לפי השמות הפרטיים. עוד בנושא השמות, בגלל שאיסלנד שומרת מאוד על מסורת הנורדית העתיקה שלה, ישנה רשימה מסודרת של כ-3000 שמות שההורים יכולים להעניק לילדיהם ומי שרוצה לבחור בשם שאינו מופיע ברשימה חייב באישור של הוועדה Icelandic Naming Committee.

* באיסלנד אין צבא קבע והשוטרים אינם נושאים נשק. מדובר במדינה שנמצאת במקום השלישי בעולם במדד האושר של התושבים.

* באיסלנד אין אף סניף של מקדונלדס! ה-fast food הכי נפוץ שם הוא נקניקיות hot dog שאפשר לרכוש בכל פינה. המשקה הלאומי הוא Brennivin שהוא סוג של שנאפס שמיוצר מתפוחי אדמה ובעל מוניטין די "מפוקפק" וטעם מוזר. איסלנדים הם גם צרכני הקוקה קולה הגדולים בעולם. בירה הייתה שם משקה לא חוקי עד לשנת 1989.

* איסלנד היא מדינה עם מדיניות "ירוקה" וכל האנרגיה בה מופקת ממקורות הידרוטרמליים והודות לפעילות הסיסמולוגית.

* באיסלנד אין יתושים. בנוסף, אין שם גם יערות. אה.. ואין גם רכבות

* הצילומים של סצנות ה"מאחורי החומה" של משחקי הכס צולמו ב... איסלנד!

* איסלנד היא אומה של "תולעות ספרים" עם כמות הכי גדולה סעולם של סופרים. Christmas Book Flood היא תקופה לפני חג המולד שבה מוציאים לאור כמות הכי גבוהה של ספרים וספר נחשב למתנה הכי נחשקת לכבוד החג.

* על האי נמצאים לא פחות מ-125 הרי געש שרובם עדיין פעילים וישנן התפרצויות כל 4 שנים בממוצע. בגלל הפעילות המתמדת של הרי הגעש שטח גדול של איסלנד מכוסה בשדות הלבה. עוד מראה אופייני בטבע האיסלנדי הוא קרחונים. מקור המילה "גייזר" הוא מתוך השם "גייסיר" ההכי מפורסם באיסלנד והוא מעיין מים חמים המתפרץ תקופתית. איסלנד היא אחת מחמשת המקומות הבודדים בעולם העשירים בגייזרים.

* בגלל הקרבה לחוג הארקטי (Arctic Circle) איסלנד היא המקום האידאלי לצפות בו בזוהר הצפוני בלילות הארוכים של דצמבר שנמשכים כ-24 שעות וגם בשמש חצות בימים הארוכים של הקיץ עם אור יום של 24 שעות.

למען גילוי הנאות, במהלך הכתיבה של השורות האלו שקעתי בקריאה של אינספור כתבות על איסלנד והמלצות על טיולים מיוחדים לארץ הסופר מיוחדת הזאת וכמעט שכחתי שהתכנון המקורי היה לספר לכן על לקים שווים שגם מתהדרים בשמות שמשלבים את הנקודות היחודיות הקשורות באיסלנד, לכן מכאן ניגש ישר לעניין!

אתחיל מהשלישיה המנצחת שלי שכוללת גוונים כחולים-סגולים כהים.
הכוכב האבסולוטי של הקולקציה הזאת הוא ללא ספק "Turn On The Northen Lights", כחול כהה עם שימר ורוד יפיפה, באמת אחד המיוחדים שיש עם קריצה למראה הזוהר הצפני בגרסת המניקור.
מניקור כחול
"Suzi And The Arctic Fox" הוא סגול עם תת גוון כחול כהה ואפל כמו שאני אוהבת, במרקם קרמי שאמנם דורש קצת מיומנות בהנחה שלו כי נוטה להתפזר מסביב לציפורן, אבל התוצאה הסופית היא מניקור יפיפה ומבריק במיוחד.
"Less Is Norse" כחול "מלוכלך" במרקם קרמי, אחד הכחולים המוצלחים והמיוחדים שיצא לי לראות. Norse קורץ למדינות הנורדיות שאיסלנד היא חלק מהן.

השלישיה הבאה היא גווני האדמה (והלבה)
"Krona-Logical Order" הוא חום כהה מושחר במרקם קרמי, כאלטרנטיבה לסגול המושחר שרעינו מקודם. Icelandic Krona היא המטבע של המדינה.
OPI לקים
"Reykjavik Has All Hot Spot", במחווה לעיר הבירה רייקיאוויק, גוון ברונזה-ורוד שימרי. מודה שלגוון הזה הכי פחות התחברתי בגלל המרקם השקפקף והגוון שנראה חיוור מידי והייתי רוצה לראות אחד כזה עם שימר צבעוני יותר ומדליק.
"That's What Friends Are Thor", כמחווה לאל הרעם, תור, במיתולוגיה  הנורדית. הגוון הוא חום-שוקולד-חלב קרמי עם מרקם מעולה.

המנצח ובגדול בשלישיה הבאה הוא "Check Out The Old Geysirs"! בכל התמונות שתראו ברשת הוא נראה כמו עוד לק תכלת בנאלי ורק כשראיתי אותו במציאות הבנתי שמדובר ב-underdog של הקולקציה שפשוט בלתי אפשרי להעביר את היופי שלו בצילום. מדובר בתכלת בהיר עם מיקרו שימר כסוף יפיפה שנותן לו מן זוהר מיוחד ומבליט את הגוון.
לק OPI
"This Isn't Greenland" ירוק-חאקי (סלש צבע של שרק גרסת הלייט) בהיר וקרמי וגם הוא אחד המיוחדים והיפים בקולקציה הזאת שכדאי לשים לב אליו.
"Icelanded A Bottle Of OPI" הוא אפור - taupe בהיר. הוא לא הכי אטום ונדרשות שתי שכבות נדיבות כדי להגיע לכיסוי כמעט מלא. המרקם מושלם, נמרחק בקלות ובאחידות עם ברק מהמם.

השלישיה האחרונה הם הגוונים הצבעוניים יותר של הקולקציה
OPI לק ורוד
"I"ll Have a Gin & Tectonic" גוון ורוד אפרסקי במרקם קרמי עם שם שמספר על כך שאיסלנד עומדת על חיבור של שני לוחות טקטוניים של אירואסיה וצפון אמריקה.
"Aurora Berry-Alis" ורוד פוקסיה מהמם ובולט במרקם קרמי. השם כאן קצת יותר מתוחכם והוא הומאג' ל-Aurora Borealis או "הזוהר הצפוני" שהוא אחת מתופיות הטבע המדהימות שניתן לצפות בה באיסלנד.
"One Heckla Of a Color" סגול לילך בינוני, לא מקורי במיוחד, אבל עדיין מקסים וסופר מחמיא. Hekla הוא אחד מהרי הגעש הפעילים ביותר באלפי השנים האחרונות וממוקם בחלקו הדרומי של איסלנד.

בנוסף לקולקציה המהממת יש לנו גם עוד השקה מבית OPI והיא סדרת הדגל לטיפוח מקצועי לכפות ידיים ורגליים "Pro Spa". 
טיפוח ידיים מקצועי
ההשראה ליצירת הסדרה מגיעה מעולם הטיפוח המקצועי של עור הפנים וטיפולי האנטי-אייג'ינג ומי אם לא OPI יכולים לקחת את טיפוח כפות הידיים והרגליים צעד אחד קדימה. סדרת הפרימיום החדשה כוללת 13 מוצרים טיפוליים שמבוססים על פורמולות יעודיות להזנת העור ושמירה עליו בזמן ולאחר טיפול מקצועי, לצד מוצרי טיפוח לשימוש ביתי. הרכיבים המובילים של מוצרי ProSpa הם שמן אבוקדו (לחות והזמנה), חמאת קופואסו (מזון על ברזילאי הכולל 9 חומצות חיוניות שאחריות על לחות יוצאת דופן ואנטי-אוקסידנטים), תה לבן (אנטי-אוקסידנט, מונע את נזקי הסביבה ומונע התפרקות של קולגן ואלסטין בעור), פפטידים (מאיצים את יצור הקולדן בעור), וויטמין C.

ניסיתי את הפילינג לידיים "Micro Exfoliating Hand Polish" והתאהבתי לגמרי! הפילינג בנוי על בסיס קרם סמיך עם מיקרו גרנולות שמצד אחד מספיק עדינות כדי לא לשרוט את העור ומצד שני מספיק מרוכזות כדי לעשות פילינג אפקטיבי לעור הידיים והאפקט נשמר במשך כמה ימים. בנוסף, הוא גם גורם להבהרה של עור הידיים ואפשר לראות את ההבדל לפני ואחרי השימוש בו.

את המוצרים של OPI ניתן להשיג בארץ ב-Nail Studio ובמכוני המניקור הנבחרים, את קולקציות הלקים ניתן לרכוש גם ברשת "אפריל".

אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני נשארתי עם חשק עז לבקר באיסלנד ולראות את הזוהר הצפוני והגייזרים. בינתיים היא מככבת לי על האצבעות כי "Suzi And The Arctic Fox" הוא הפייבוריט הבלתי מנוצח שלי. ואילו צבעים מהקולקציה החדשה הם הנבחרים שלכן? שתפו בתגובות! 

2 תגובות

  1. אני כלכך נהנית לקרוא אותך אלכס ! פשוט כיף! 😘😘

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.