SLIDER

מוצרי הטיפוח הטבעיים מבית VOS

מוצרי טיפוח טבעיים VOS
ההיצע של מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח רק הולך וגדל וישנו מבחר עצום של מותגים גדולים וקטנים שנמצאים בתחרות על המקום במדף שלנו בבית, כך שקשה לא להתפתות ועוד יותר קשה זה להישאר נאמנות לאותם המוצרים, טובים ככל שיהיו. מצד שני, ישנם מותגי טיפוח שמגיעים עם ערך מוסף, שמצליחים לעורר אצלי חיבה מיוחדת אליהם. כך בדיוק קרה לי עם מותג הטיפוח VOS שלראשונה הכרתי דרך עמוד הפייסבוק ומשם זה המשיך להיכרות מופלאה והתלהבות מהמוצרים ומהאג'נדה שלהם. תתכוננו להתאהב!


קרם הזנה פעיל לפנים מיועד לכל סוגי העור ובא להעניק גמישות לעור, להחליק קמטוטים ולחזק את מערכת ההגנה של העור
קרם פנים מומלץ
הפורמולה מבוססת על חמאת שיאה, שמנים, ויטמינים וחומצה היאלורונית. אין צורך בכמות גדולה של הקרם בכל שימוש בגלל המרקם העשיר. הוא מחליק על העור ונותן תחושה מאוד מפנקת של לחות ונשאר מורגש בערך בחמשת הדקות הראשונות עד שנספג במלואו. למרות שמדובר בקרם די אינטנסיבי ועשיר בשמנים ותמציות, הוא לא גורם לעור להבריק, מצליח לשמור על רמת השומניות שלו ולא פוגע בעמידות המייק אפ במהלך היום. אחרי שימוש רצוף של יותר משבועיים, הרגשתי שהעור נראה חיוני וזוהר יותר. הקרם לא מכיל בושם והניחוח מאוד נעים, לא דומיננטי במיוחד ומזכיר ריח של דבש.
קרם פנים מומלץ
מרכיבים עיקריים: חמאת שיאה, דונג דוברים, חמאת קקאו, שמן שקדים, שמן מקדמיה, חומצה היאלורונית, ויטמינים C ו-E, שמן אבוקדו.
מחיר: 110 ש"ח ל-50 מ"ל או 70 ש"ח ל-30 מ"ל

קרם עיניים חומצה היאלורונית הוא אחד המוצלחים והמפנקים שיצא לי לנסות בתקופה האחרונה ומדובר כאן בסיפור אהבה של ממש.
קרם עיניים טבעי
מבחינת המרכיבים הוא די דומה לקרם הלחות, אבל מרגיש יותר סמיך ויותר מרוכז ממנו. בכל שימוש נדרשת כמות זעירה ממנו כדי להרגיש שהעור העדין שמתחת לעיניים מקבל את הפינוק המגיע לו בתור בוסט של לחות. אחרי שימוש ממושך התחלתי לראות שהקמטוטים הזעירים מתחת לעיניים, שנוטים לבלוט יותר כאשר העור לא מקבל מספיק לחות או כשעייפים, פחות בולטים. אחד הדברים החשובים הוא שלמרות שמדובר בקרם מאוד עשיר, הוא אינו דביק כלל ולא "שומני", כך שאחרי מספר דקות שנספג אפשר כבר להניח קונסילר מבלי לחשוש שהעמידות או הכיסוי שלו יפגעו. ועוד המלצה, לא להניח את הקרם קרוב מידי לקצה העפעף התחתון, במיוחד במידה ואתן מרכיבות עדשות מגע.
קרם לעיניים מומלץ VOS
מרכיבים עיקריים: חמאת שיאה, דונג דבורים, חמאת קקאו, שמן שקדים, תמציות מי ורדים ותה ירוק, ויטמינים ב ו-E, חומצה היאלורונית.
מחיר: 70 ש"ח ל-15 מ"ל

סרום מרוכז לפנים
עוד בוסט של אקסטרה לחות נמצא בבקבוקון הזכוכית עם פיפטה: תערובת מרוכזת של שמנים, תמציות ארומתרפיות וויטמינים שעוזרת בהתחדשות ומיצוק העור ומשפרת את האלסטיות שלו.
סרום מרוכז לפנים VOS
השימוש המומלץ בסרום הוא בוקר וערב אחרי ניקוי הפנים. אני מוצאת אותו מרוכז ודומיננטי מידי כדי לשלב אותו עם קרם הלחות בבוקר ולכן מתפנקת בו בערב בלבד, כך שבבוקר אפשר עדיין לראות את האפקט של העור הבריא והמטופח שהוא מקנה. מספיקות כ-4 טיפות כדי להגיע לכיסוי של כל הפנים. מדובר במוצר שמבוסס על שמנים "עשירים" כך שהוא נשאר מורגש על העור עד שנספג במלואו עד חצי שעה פחות או יותר. עם זאת הוא לא מכביד על התחושה ולא שומני מידי, מאוד נעים ומפנק ויש לי תחושה שבתקופת החורף אני הולכת להינות ממנו עוד יותר. הייתי ממליצה עליו לבעלות עור רגיל עד יבש להענקת אקסטרה לחות וגם לבעלות עור בוגר כתוספת לשגרת הטיפוח היומית כדי לסייע לשטשט את הקמטוטים ולתרום למראה חיוני יותר של העור.
המרכיבים: שמן אובליפיחה, שמן אבוקדו, מקדמיה, חומצה היאלורונית, תמצית מי ורדים, תמציות וניל ותפוז, ויטמינים E ו-C, שמן שקדים.
מחיר: 170 ש"ח ל-30 מ"ל

סבון פנים עדין ומטהר סבון פנים מומלץ
הוא מבוסס על שמנים טבעיים ואינו מכיל SLS, מגיע במרקם די סמיך וניחוח חמצמץ ומרענן. במגע עם עור הפנים הוא כמעט ולא מקציף, עושה תחושה נעימה ביותר של ניקוי יסודי ומעניק תחושה מעט קרירה, במיוחד בזכות הניחוח הממכר שלו. הסבון לא מייבש את העור וגם מצליח לאזן את רמת השומניות שלו. בעבר ניסיתי מוצרי טיפוח שהיו מאוד מוצלחים מבחינת תמהיל המרכיבים ופחות מבחינת היעילות או הפוך ולדעתי בסבון של VOS יש את האיזון המושלם בין שניהם.
המרכיבים: אינו מכיל SLS, פרבנים או חומרים סינטטיים. מכיל שמן רוזמרין, שמן אובליפיחה, אלוורה,
מחיר: 70 ש"ח ל-100 מ"ל

שפתון ריפוי וניל
שפתון ריפוי וניל
שפתון לחות המבוסס על תמצית אתרית של טהור שעוזרת בריפוי היובש והסדקים. הוא מגיע בצנצנת פלסטיק קומפקטית. הריח של הוניל כמעט ולא מורגש והמרקם עדין ביותר. על השפתיים הוא חסר משקל, כלומר כמעט ולא מורגש ומשאר להן גימור מאט טבעי. במידה ואתן מניחות שפתון לחות מתחת לאודמים עמידים, זהו המוצר עבורכן כי הוא נטול שומניות ומאחד את מרקם השפתיים.
השפתון קיים גם בניחוח מנדרין וורדים.
מחיר: 25 ש"ח

פילינג פנים מישמש ותה ירוק
פילינג פנים מישמש תה ירוק
הפילינג מיועד לכל סוגי העור ומכיל גרגרים טבעיים של אפרסק שאמנם מעט גסים אבל נמצאים בריכוז לא גבוה כך שלא שורטים את העור. בדומה לשאר המוצרים הוא מבוסס על שמנים ואינו מכיך SLS, כך שכמעט ולא מקציף במגע עם עור הפנים. פעולת הפילינג שלו היא עדינה ביותר וזהו לא מוצר אינטנסיבי שיעשה "פוליש" רציני לעור. מדובר בפילינג מטפח שיחד עם פעולת הניקוי העדינה גם מטהר את העור בזכות שמן עץ התה שמכיל. הוא נשטף בקלות ומשאיר את העור גמיש ומלוחח, ללא תחושה של יבוש יתר או כיווץ.
פילינג לפנים מומלץ
מרכיבים עיקריים: חמאת שיאה, דונג דבורים, חמאת קקאו, שמן שקדים, תמצית ורדים, שמן עץ התה, ויטמין E, שמן אבוקדו.
מחיר: 70 ש"ח ל-30 מ"ל

משחה לרגליים עייפות
משחה להרגעת רגליים עייפות
דבר ראשון שקורה כשפותחים את המכסה שלו הוא אפקט ה"וואו" מהריח הנפלא של לימון ולמונגראס!
המשחה מאוד סמיכה  ומרוכזת ומבוססת על ריכוז גבוה של חמאת שיאה, שמנים ותמציות אתריות שעוזרים לרכך ולטפח את עור כפות הרגליים ומשפרת את זרימת הדם. היא לא נספגת במהירות לכן מומלץ להשתמש בה בלילה לפני השינה. מדובר באלטרנטיבה נפלאה לקרם הרגליים הסטנדרטי ומוצר מאוד יעיל, מרוכז ומפנק לכפות הרגליים. מעבר לניחוח המעולה, המשחה עושה עבודה נהדרת בריכוך העור ואחרי שימוש רצוף של כמה ימים כבר ניתן להבחין בתוצאות.
משחה לרגליים
המרכיבים: חמאת שיאה, שמן שקדים, שמן אפרסק, תמציות אתריות (תפוז, לימון, מנדרינה, למונגראס, מנטה, לבנדר) שעווה, וטמין E
מחיר: 55 ש"ח ל-50 מ"ל

היוצרת של VOS היא ורד אורנשטיין סלוצקי, פסיכוטרפיסטית הולסטית במקצועה וגם מומחית ברוקחות טבעית, ארומתרפיה וצמחי מרפא. הסיפור של המותג עצמו הוא סיפור של השראה והגשמה עבורי. הכל התחיל בתור רקיחה של מוצרי טיפוח טבעיים בתוך חדר מלאכה בבית ולאט לאט צמח והתפתח למותג טיפוח עם אג'נדה טובה וקהל לקוחות נאמן שהולך וגדל. אני באופן אישי מאוד אוהבת ומתחברת למותגים שמעבר לאיכות טובה ומרכיבים איכותיים מעוררים בי גם סוג של הזדהות אישית עם הסיפור שלהם, לכן כשהכרתי את ורד הבנתי שיש כאן קליק ואני הולכת לאמץ את VOS וגם שמחה לשתף את הקוראות שלי בחוויה הזאת.

את המוצרים ניתן לרכוש דרך חנות האונליין כאן www.voscosmetics.com

אני רוצה לאחל לכל קוראות הבלוג שנה נפלאה! שנה מלאה בהצלחות והגשמה, שנה של יופי והתחדשות, שנה של צמיחה, שמחה ושגשוג! חג שמח!

גילוי נאות: המוצרים שמוצגים בפוסט התקבלו לסקירה. 

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.