SLIDER

Zoom In - Neutrogena Hydro Boost

אני חייבת להודות שיש לי סנטימנטים ל-Neutrogena, אחד ממותגי הטיפוח הותיקים והמוצלחים בקטגוריה שלו שמספק תמורה מצויינת עבור העלות של המוצרים. סדרת "האשכולית הורודה" הותיקה כבר מזמן הפכה למומלצת הקבועה שלי לבעלות עור מעורב עד שמן וכעת מגיעה גם המתחרה "הלחותית" שלה והיא סדרת ה-Hydro Boost החדשה של המותג שעליה ארחיב היום.

כשמה (Hydro), הסדרה החדשה נוצרה במטרה לשמור על לחות העור ומיועדת לאו דווקא לעור יבש אלא לשמירה על לחות העור בגלל תנאי הסביבה שמשפיעים עליו לרעה, כמו שמש וחום, מזגנים וכו'. בין המרכיבים ניתן למצוא את חומצה היאלורונית הידועה ביכולת שלה ללכוד את הלחות בעור וגורמת לו להיראות חלק יותר, אמנם הריכוז שלה במוצרים נמוך, במיוחד ביחס למוצרי טיפוח של חברות "מקצועיות" שנמכרים אצל הקוסמטיקאיות. המוצרים מיועדים לכל סוגי העור.

המוצר "הלחותי" ביותר בסדרה הוא  Hydro Boost Micelar Water
מי מיסלריים הם מוצר רב-תכליתי שיכול לשמש גם לניקוי העור בשגרת בוקר וערב (כמו מי פנים) וגם כמסיר איפור פנים ועיניים ובמקרה של Hydro Boost גם להענקת אקסטרה לחות לעור בזכות החומצה ההיאלורונית שנמצאת במקום הרביעי והמכובד ברשימת המרכיבים. 
PR-017004 Aqua, Glycerin, Glycereth-26, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Olea Europaea Leaf Extract, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Polysorbate 20, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Parfum
השימוש העיקרי שלי במים מיסלריים הוא הסרת איפור או לריענון קליל באמצא היום במידה ואני לא מאופרת. בתור בעלת עור מעורב עד שמן הגעתי למסקנה שמי המיסלר של נוטרוג'ינה "לחותיים" מידי עבורי. הם התמודדו טוב עם הסרת איפור הפנים והשאירו את העור נקי וחלק מאוד, אבל במקרה שלי הרגשתי שיש צורך להשלמת הניקוי עם סבון פנים, אחרת נשארת דביקות קלה על העור. ההסרה של איפור העיניים מעט מאתגרת את המוצר הזה, בהשוואה למתחרים, אבל היא עוברת ללא צריבה או כל תחושה לא נעימה. למרות שהמוצר מוגדר כמתאים לכל סוגי העור, הייתי ממליצה עליו לבעלות עור רגיל עד מעורב- יבש או לעור בוגר הזקוק לאקסטרה לחות לשימוש בתור מי פנים ולהסרה קלה של איפור הפנים.
המחיר: 49.90 ש"ח

Hydro Boost Water Gel
הג'ל של נוטרוג'ינה הוא השילוב המנצח בין המרקם הקליל והבלתי מורגש על העור לבין הענקת לחות טובה לעור שגם נשמרת במהלך היום. אחרי שמניחים אותו על עור נקי יש תחושה קלה של קרירות והוא נספג אחרי כמה דקות בודדות מבלי להכביד על העור וללא תחושת דביקות. הג'ל לא פוגע בעמידות המייק אפ וגם מאזן מעט את שומניות העור, במיוחד בימים החמים של הקיץ. לו רק הוא היה מכיל SPF הייתי מכתירה אותו כתגלית השנה בקטגוריית הדראגסטור, למרות שגם בלי זה הוא כבר הספיק להפוך לקרם הנמכר ביותר בתחום טיפוח הפנים.
המחיר: 82 ש"ח

Hydro Boost Cleanser Water Gel
אני חושבת ש-Neutrogena מצטיינים בסבוני ניקוי הפנים שלהם וג'ל הניקוי החדש ממשיך את המסורת. מצאתי בו את השילוב המנצח של ניקוי טוב ויסודי ושל תחושה נעימה ומרגיעה של עור פנים חלק ללא תופעות של יבוש יתר. כמו שאר מוצרי הסדרה, גם הוא מבושם אבל הניחוח מאוד נעים, לא דומינטי מיד ונעלם במהירות. הוא מתמודד טוב עם הסרת האיפור בסוף היום ומשאיר תחושה נעימה של ניקיון שניתן להשלים עם מי פנים במידת הצורך. סבון טוב ומומלץ!
ההמחיר: 59.90 ש"ח

את מוצרי נוטרוג'ינה ניתן להשיג בכל רשתות הפארם וברשתות השיווק הנבחרות.

אם כבר הספקתן להתנסות במוצרי הסדרה, שתפו את חוות דעתכן בתגובות!


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.