SLIDER

I think Pink!

ורוד, ורוד בכל מקום! אחד הצבעים האהובים עלי ולא רק באיפור..
לכבוד האביב הכנתי לקט המוצרים הנבחרים שלי באוירה הורודה!


אחת התגליות המרעישות של החודש הוא שפתון של BeautyCare מסדרת ה-Check Matte בגוון 114 "LOL"
שפתון עמיד ורוד
מסתבר שגם אחרי שנים של התעסקות באיפור עדיין אפשר להפתיע אותי ולגרום לי לאפקט ה"וואו". נתחיל מזה שמדובר בגוון ורוד פוקסיה מושלם, שלצערי סירב לעבור במלואו בצילום אז תצטרכו לסמוך עלי. המרקם הוא מאט, אבל לא מהסוג היבש אלא קרמי וחלק, שנמרח בקלות ובאחידות. הוא די קליל וכמעט חסר ריח, כך שכמעט ולא מורגש על השפתיים ולא מכביד. העמידות יוצאת מן הכלל, אפילו ללא תוחם, הוא מכתים את השפתיים ונשאר שעות ארוכות גם אחרי שאוכלים ודורש רק תיקונים קטנים במהלך היום. ממליצה בחום!

קשה לי לדמיין שמישהי תישאר אדישה למראה פלטת השפתונים של איל מקיאג', במיוחד כשמדובר בגוונים ורודים
שפתון מומלץ למאפרת
בסדרה של Color Master Lip Palette אפשר למצוא 6 פלטות שמשלבות 6 גוונים לפי גוונים ו-"Pink Champagne" היא הבחירה המנצחת שלי. למעשה מדובר במוצר יעודי למאפרות שמשלב 5 גוונים מסדרת XO המעולה של המותג וגוון אחד מסדרת "Rave" בפלטה אחת שנוחה לשימוש ואיחסון במזוודת האיפור. האריזה שלה קומפקטית ונוחה (בערך בגודל של רביעיית הצלליות של מאק) ומגיעה גם עם מכסה מגנטי.
הגוון האהוב עלי כאן הוא ורוד פוקסיה הורס "Hottie" מסדרת XO שאני חייבת לרכוש באריזה הרגילה לתיק האיפור שלי. הוא אטום, עמיד מאוד, מכתים את השפתיים ונראה הכי girly שיש.
בנוסף לפלטה ניסיתי גם את מברשת השפתיים החדשה של איל מקיאג' (מס' 150). זאת מברשת סינטטית עם סיבים עבים יחסית וקצה חד, כך שמצד אחד היא מספיק גמישה כדי להניח את השפתון בצורה אחידה ומצד שני מאפשרת דיוק גבוה.

אם כבר הזכרתי את סדרת "Rave", בחרתי להראות לכן שני גוונים ורודים הכי ורסטיליים ושימושיים שחייבים להיות בתיק האיפור.
שפתון טבעי לחותי מומלץ
"Playa" הוא הורדרד יותר עם מיקרו שימר עדין ו-"Rio" הוא ורוד ניוד בהיר. הם שקפקפים עם מרקם עדין ולחותי ועם ניחוח ונילי עדין. מדובר בשני גוונים מאוד מוצלחים שמשתלבים עם כל מראה איפור ומאוד פרקטיים. מה שאני הכי אוהבת בשפתונים מהסוג הזה שאפשר להניח אותם בזריזות וללא צורך בתוחם או הקפדה מיוחדת על דיוק, מושלמים עבור המתאפרות הממהרות.

את קרמי הגוף המבושמים של "Bath and Body Works" אני אוהבת לקנות באריזות המוקטנות של 88 מ"ל ולהינות ממספר אופציות של ריחות, במקום להשקיע בקרם בגודל הרגל שעלול להימעס די מהר. אחד האהובים עלי הוא "Sweet Pea" הפירותי והמתקתק. המרקם עשיר ולחותי ומתאים יותר לשימוש בעונה הקרה של השנה והניחוח נשאר על הגוף שעות ארוכות.
הבקבוק של  "Viva La Juicy La Fleur" מבית Juicy Couture לא יכול להשאיר אתכן אדישות. אם רוב הבשמים של המותג מתאפיינים בניחוחות סופר מתוקים ודומיננטיים, כאן מדובר בגרסה המעודנת מכולן. מדובר ב"קוקטייל" של פירות יער ופירות הדר עם פרחים לבנים (יסמין וגרדניה) עם תווי בסיס "חמימים" של וניל וקרמל.

סדרת השפתונים "Infinity" של Il Makiage  היא אחת האהובות עלי ever!
איל מקיאג' שפתון עמיד
אלו שפתונים נוזליים עמידים ומאוד פיגמנטיים ועם זאת בעלי מרקם דקיק שמתקבעים לגימור מאט מושלם. האפליקטור, שדומה לאלו של גלוס, מאפשר הנחה מדוייקת ללא צורך בתוחם והשפתון לא זז ולא נכנס לקמטוטים במהלך היום. לרוב נדרשת שכבה אחת אחידה כדי להגיע לכיסוי מלא של השפתיים ללא צורך בלהעמיס שכבות, במיוחד כשמדובר בגוונים הכהים יותר. הם לא מייבשים את השפתיים בצורה חריגה, מה שכן כדאי לדאוג ולהכין את השפתיים עם באלם לחות או פילינג שפתיים, אחרת השפתון עלול להדגיש את היובש או חוסר האחידות במרקם.
שני הגוונים האהובים עלי במיוחד: "Doll" (ורוד בהיר) ו-"In Love" ורוד-אדום.

סומק הוא המוצר הורוד האולטימטיבי ולמרות שבסופו של דבר רובם יראו דומים על העור, תמיד כיף לגוון ולהוסיף עוד גוון לאוסף.
סומק קרם "Dream Touch Blush" של מייבלין מצטיין במרקם קליל ביותר ונמרח בקלות באופן אחיד בעזרת האצבעות. מס' 7 הוא ורוד ניוד נותן מראה מאוד טבעי ומעודן, מושלם ליצירת מראה טבעי וקורן.
הסמקים של Essence מעולים בעיני ובמהלך השנה כבר הספקתי לסיים את אחד מהם. הפייבוריט החדש הוא מס'60 "Life's a Cherry", ורוד קורלי, מסדרת "Silky Touch Blush". הוא שייך לקטגוריית הסמקים שלא דורשים מאמץ מיוחד כדי להניח אותם בצורה מושלמת ואני אוהבת לטשטש אותו בזריזות עם ה-"Blush Brush" של Real Techniques. 

לפוסט הזה בחרתי שלושה לקים ורודים מדליקים בהשראת מצב הרוח האביבי
"Getting Nadi On My Honeymoon" מקולקציית Fiji של OPI - ורוד פסטלי במרקם קרמי אטום. אחד הגוונים פרקטיים שיש עם מרקם מושלם שנותן כיסוי אחיד ואטום בשתי שכבות.
"Heat Index" של China Glaze - ורוד נאוני במרקם ג'ל, בולט וזוהר מאוד. המרקם שלו די דליל וג'לי, לכן נדרשות בין 2 ל-3 שכבות כדי להגיע לכיסוי אטום. בגלל המרקם המעט מאתגר דרושה מיומנות טובה במריחה שלו, אבל אם משקיעים מקבלים מניקור מגניב וזוהר שאי אפשר לפספס.
"Forgive Me" (מס' 13) מסדרת הג'ל של Essence - ורוד עתיק בהיר במרקם קרמי. גם כאן מדובר באחד הורודים הפרקטיים והורסטיליים שכדאי שיהיה בכל אוסף. הוא יחסית סמיך, אבל עם זאת נמרח באחידות והמראה הסופי אכן נראה כמו לק ג'ל ומבריק במיוחד.

עוד שפתון עמיד מעולה שייך לסדרת ה-"Liquid Suede" של NYX שכוללת 24 גוונים בוהקים ואטומים שמתקבעים לגימור מאט. רובם יתאימו יותר לשימוש מקצועי להפקות וצילומים ופחות "לבישים" ביומיום (גוונים של כחול או אפור כהה לדוגמא) ולמרות זאת ישנם כמה גוונים יפיפיים שכדאי לשים לב אליה ואחד מהם הוא מס' 09 "Tea and Cookies", ורוד עתיק בהיר. הוא לא מצטיין בעמידות גבוהה בהשוואה לאלו של איל מקיאג' לדוגמא, אבל היתרונות של גוון מקסים ומריחה אחידה וקלה עם גימור מאט שלא נראה יבש גוברים על זה.
עוד מוצר שפתיים מפתיע הוא שפתון של מייבלין Intense Velvet Lip Pencil מס' 420 "In With Coral" מסדרת "Color Drama". לרוב שפתונים בצורת עפרון מגיעים בצורת עפרון "שמנמן" ללא צורך בחידוד (כמו ה-"Rave" של איל מקיאג' שכבר הזכרתי, "Chubby Sticks" של קליניק ודומיהם) וגוונים עדינים ושקפקפים. במקרה של מייבלין מדובר בשפתון פיגמנטי עם כיסוי אטום וגימור מאט טבעי שארוז בעפרון עץ קטן. יש לו ניחוח ממכר, פירותי חמצמץ עם שילוב של ריח עץ. הכיסוי אטום מהשכבה הראשונה והוא נמרח בצורה אחידה ללא צורך בלעבור מספר פעמים על אותו המקום. משאיר תחושה מעט דביקה, אבל לא מציק במיוחד. העמידות היא כמו של כל שפתון ממוצע והחסרון היחיד בעיני הוא הצורך בחידוד.

לסיום, סלפי עם "השותף" הורוד שלי בכיכובו של השפתון פוקסיה של ביוטיקייר :)
השפתון - ביוטיקייר, משקפיים - Andy Wolf, הדובי - שותף שלי בדירה

4 תגובות

  1. מושלם שחזרת לכתוב! התגעגעתי! סתיו

    השבמחק
  2. לא מתה על ורוד, אבל הפוסט נהדר!

    השבמחק
  3. יפה לך ורוד ואני לגמרי מבינה את אהבתך לצבע!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.