SLIDER

OPI Infinite Shine וקצת מוסיקה

זה היה אמור להיות פוסט על לקים ומניקור וכו אבל כהרגלו הדמיון שלי לקח אותי בסופו של דבר למחוזות אחרים לגמרי. בשבע שנים האחרונות של כתיבת הבלוג, שהתחילה די במקרה ולא תיארתי לעצמי איך יתפתח העניין, גיליתי את הדמיון ואת היצירתיות פורחים ומתפתחים הרבה מעבר לעיסוק ביופי וקניות. אז עם כל העליות והירידות בדרך, עם כל התקופות המוזרות בהן המוזה לא באה לבקר, עם החיפוש העצמי המתמשך בתוך עולם הבלוגים ובכלל, הייתי חייבת להתחיל מכמה מילות תודה לאתר הצנוע שלי ולכל מה שהוא לימד אותי בדרך וגם לקוראות הותיקות והחדשות שנותנות לי את ההשראה להמשיך.
אז איך למעשה הגעתי מלספר על הלק השחור (וההורס) החדש שלי לפסנתר, תווים ויצירה של שופן?


כשחיפשתי רעיונות יצירתיים לצילום הלק, המחשבה שלי גלשה לנושא הניגודים ולשני צבעי הבסיס המנוגדים, שחור ולבן. מכאן הדרך אל הפסנתר שלי הייתה די קצרה ונזכרתי איך עוד מתקופת גן הילדים כלי הנגינה הזה היה מהפנט אותי.
בסביבות גיל 6 ביקשתי מההורים להתחיל ללמוד לנגן מתוך כמיהה גדולה וכך במשך 7 שנים של לימודים אינטנסיביים בנוסף לבית הספר הרגיל וסיומם בהצטיינות. סיימתי מותשת.. אפשר לדמות את זה לאכילת יתר של המאכל האהוב במיוחד עד כדי שאי אפשר להסתכל עליו לאחר מכן ללא תחושת בחילה. שנים לאחר מכן לא התקרבתי לפסנתר ולא היה לי אחד, עד שהתחלתי להתגעגע שוב. כשהתיישבתי לנגן בפעם הראשונה מאז ההפסקה, הבנתי שכל מה שחשבתי שאני זוכרת מפעם כבר לא קיים ואצטרך להתחיל להתאמן מאפס. מצד שני הפרפקציוניזם שלי חשב אחרת ושידר לי שאם רוצים לנגן אז מושלם כמו פעם ועכשיו, זה או הכל או כלום! אחרי תקופה שבה הייתי מנגנת, חושבת שאני מנגנת עקום, מתעצבנת, לא מתקרבת לפסנתר, שוב מנסה ושוב מתעצבנת החלטתי לשים סוף לעניין. בגלל שלא התכוונתי לשמור על פסנת בתור קישוט בבית, אמרתי לעצמי שמעכשיו אני פשוט אנגן עקום ועם טעויות וזה מה שיש. אמנם הקלידים הם שחור ולבן, אבל הגישה אליהם לא חייבת להיות קיצונית ומעבר לאהבה הגדולה למוסיקה קלאסית, הפסנתר לימד אותי גם כמה שיעורים חשובים לחיים. אני עדיין מנגנת, הרבה יותר טוב יש לציין!
כך אחרי לא מעט מחשבות פילוסופיות והעלאת זכרונות ילדות, נוצרה לה סדרה קטנה של תמונות בהשראת הפסנתר ועכשיו נראה לי שהגיע הזמן לחזור קצת לענייני היופי ולהציג את סדרת ה-Infinite Shine מבית OPI שמכבבת בתמונות.
הסדרה עצמה אינה חדשה והושקה לראשונה אי שם לפני שנתיים, כש-OPI הצטרפו לטרנד הלקים "ההיברידיים" שמשלבים יתרונות של ג'ל (עמידות גבוהה וגמור מבריק) ושימוש קל כמו כל לק רגיל (יבוש ללא צורך במכונת UV והסרה קלה עם מסיר לק). השנה מבחר הגוונים של Infinite Shine התרחב עם השקת הקולקציה של 30 גוונים אייקוניים של המותג מכל הזמנים.
הסדרה כוללת 3 שלבים: 
1. פריימר, שאחראי לעמידות טובה וגם מונע הכתמה של הציפורן
2. הלק עצמו, שמגיעה עם אותה המברשת הרחבה והנוחה של OPI וגם במרקם שלא מרגיש שונה מהלקים הרגילים של המותג.
3. גלוס (Top Coat), שאחראי ליבוש מהיר ולגימור המבריק של הלק.

"Black Onyx" הוא זה שמופיע בתמונות ובעיני לק שחור הוא המאתגר ביותר למבחן העמידות (כמו כל לק כהה בסגנון הזה). העמידות אמנם הייתה מרשימה, אבל לא הגיעה ל-10 ימים כפי שמוצהר. בהתחשב בעובדה שלק רגיל מחזיק עלי כ-3 ימים באופן מושלם (וכן, כשאני אומרת מושלם זה אומר שנראה כמו שיום שהנחתי אותו), "Black Onyx" החזיק כ-6 ימים וזה הישג בהתחשב בעובדה שמדובר בלק שחור שכל פגם קטנטן בשלמותו מייד מתגלה לעין. מחיר הלק בארץ - 85 ש"ח. מצד אחד, המחיר יחסית גבוה כשמדובר בבקבוק לק בודד. מצד שני, במידה ואתן נוהגות לעשות את המניקור בבית ומשתמשות במספר גוונים קבועים בלבד, שווה לשקול את ההשקעה ולהינות מעמידות גבוהה ומראה מוקפד של הלק לאורך זמן, לא דהייה של הברק. לחובבות הגיוון בצבעי הלקים הייתי ממליצה לשמור את החוויה לביקור אצל מניקוריסטית מקצועית כתחליף ללק ג'ל.
כמה טיפים לשימוש ב-Infinite Shine שליקטתי ברשת
1. הסוד הוא בבסיס!
כדי להגיע לעמידות הגבוהה חייבים להכין את הציפורניים לפני ההנחה של הבסיס וזה אומר לנקות היטב את שאריות הלק והלכלוך, לשייף ולעצב את הציפורניים וגם לשטוף את הידיים עם מים וסבון במידת הצורך. זה יעזור לשכבת הבסיס להתקבע היטב וכך ישפר את עמידות הלק.
2. חפשו את האור!
אמנם השימוש ב-Top Coat/גלוס לא מצריך מכונת UV, אבל הפורמולה שלו בנויה כך שהוא מתקבע ומתקשה בצורה הטובה ביותר בחשיפה לאור יום טבעי. זה לא אומר שלא ניתן לעשות מניקור בערב לאור הנרות, אבל עניין העמידות עלול להיפגע.
3. לא למהר!
אחרי שהשתמשנו בבסיס והנחנו 2 שכבות של לק, מומלץ להמתין כ-2 דקות לפני שממשיכים עם השכבה האחרונה של הגלוס וזה כדי לאפשר ללק להתקבע כמו שצריך.
4. על פי OPI ניתן לגעת בלק כבר אחרי 8 דקות ומגיעים ליבוש מלא תוך רבע שעה. למרות זאת, הצבעים הבהירים יתייבשו מהר יותר לעומת הכהים בגלל כמות הפיגמנט.

ולסיום, אחת היצירות האהובות של שופן בסולו של פסנתר (עדיין לא הסולו שלי אבל who knows :) ואיחולים לסוף שבוע מהמם ומלא השראה!
© Stars of Alex • Theme by Maira G.