SLIDER

פוסט איפור Love is in my cards

לכבוד היום "הדביק" של השנה, החלטתי להצטרף לחגיגת הוולנטיינס ולעשות מדריך איפור קל ועם זאת חגיגי ומרשים שמתאים לאווירה. ההשראה לפוסט הזה הוא למעשה לק אדום של OPI שנקרא "Love is in my cards" וסביבו נוצר כל הרעיון וקלפים ישנים ויפיפיים שהוצאתי מהמגירה לכבוד הצילומים. אז גם אם אתן לא בעניין הוולנטיינס והחגיגות, בואו להיות מלכות הלבבות יחד איתי!
תגובה 1

Lancaster Skin Therapy Perfect

בעולם הבלוגים והיוטיוב תמיד מדברים על שגרת טיפוח העור והרבה פעמים אנחנו מוצאות את עצמינו מול שפע של היצע של תכשירים שונים שמבטיחים לנו את הדרך הבטוחה למראה עור מושלם. אני חושבת לפני שמגיעים לבחירת המוצרים הנכונים, החלק החשוב יותר בטיפוח הוא ההתמדה ושימוש קבוע באותם המוצרים שנבחר.
השגרה הבסיסית שלי מזה הרבה שנים ניקוי העור עם סבון, קרם עיניים וקרם לחות/סרום, כל זה בוקר וערב על בסיס קבוע. עם הזמן הגעתי למסקנה שללא קשר למותג או מחיר המוצרים או ההבטחות על האריזה, בסופו של דבר אני מסתמכת על התחושה ועל התגובה של העור לאותו הקרם/סבון. הרי כולנו יודעות שקרמים עוזרים לנו לתחזק את עור הפנים במצב מיטבי, אבל לא באמת עושים ניסים ונפלאות, לכן השיגרה הנכונה וההתמדה יעשו לעור רק טוב, אבל במקרה של בעיות מיוחדות (כמו אקנה/קמטים עמוקים וכו') אי אפשר להסתמך רק עליהם.
בכל הנוגע לבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים עבורי, לרוב אני מסתמכת על התחושה שאותו הקרם או סבון הפנים משאיר על העור וגם אם מדובר במוצר מאוד איכותי או מאוד יקר או שניהם ביחד, אם אחרי השימוש בו אין שום שיפור בהרגשה, מבחינתי הוא לא מתאים.
לפני כחודש השתתפתי בהשקה של סדרת מוצרים חדשה מבית Lancaster שנקראת Skin Therapy Perfect שמיועדת לעור צעיר ובאה להציל אותו מסימני העייפות והשחיקה היומיומית שנגרמים מעייפות, מחסור בשעות השינה, אורח חיים אינטסיבי וכו' וכוללת  4 מוצרים (היחיד שחסר כאן בסקירה הוא Texturizing Moisturizing Fluid)

אין תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.