SLIDER

החלקה נעימה עם Amika

בכל הקשור למוצרי טיפוח לשיער ועיצוב השיער, "אמיקה" כבר מזמן הפכה להיות החברה ההכי טובה שלי. זה התחיל מהיכרות עם המותג דרך הרשתות החברתיות והסרטונים של היוטיובריות, המשיך להתנסות בכמה מוצרי טיפוח מוקטנים שקיבלתי מחברה והיום רוב מוצרי השיער שנמצאים אצלי על המדף שייכים לליין המוצלח של המותג ויש כמה מהם שאני דואגת להלשים ברגע שנגמרים (השמפו והשמפו היבש, חובה!)
הפעם בחרתי להראות את התוספת האחרונה לאוסף וזהו המחליק הקרמי של אמיקה, בעיצוב "האובליפיחה השחורה" האהוב עלי שגם תואם את צבע הפן (לסיקרה תקליקו כאן).


ההשקעה של המותג בפרטים הקטנים שמסביב למוצר תמיד עושה לי את זה והפעם זאת הקופסא הורודה עם המכסה המתמגנט שבתוכה ארוז המחליק ושני הקליפסים שעוזרים לתקתק את ההחלקה. במילה אחת: שלמות!
העיצוב הצבעוני המדליק וגימור הגומי שהופך אותו לנעים מאוד למגע ונוח לאחיזה הם כבר נקודת פתיחה מצויינת למכשיר עיצוב שנמצא בשימוש כמעט יומיומי אצל רבות מאיתנו.
קצת נתונים טכניים, כי בכל זאת יופי זה לא הכל..
הפלטות של המחליק הן 100% קרמיות שעובדות על חום אינפרא אדום, מה שמאפשר פיזור של החום בצורה אחידה ושווה, מניעת נזק וגם החלקה קלה של השיער ללא משיכה וללא שבירה. טווח הטמפרטורות נע בין 80 ל-220 מעלות וניתן לוויסות על ידי הגלגל שנמצא בחלק הפנימי. מרגע ההדלקה המחליק מתחמם במהירות וניתן לראות שהוא הגיע לטמפרטורה הרצויה בנורית הקטנה בחלק החיצוני שלו שמשנה את הצבע שלה מאדום לירוק.
השיער שלי דק ועדין, כך שלרוב אין לי צורך בטמפרטורות קיצוניות, לרוב אני מכוונת על 180 וזה מספיק בהחלט. אני עובדת עם הקליפסים שהגיעו בתוך האריזה ומתחילה מקבוצות קטנות של השיער מאזור של העורף ולאט לאט משחררת עוד קבוצות שיער שמעל עד שמגיעה לעיצוב הסופי מלמעלה. השיער נשאר חלק לאורך כל היום וגם ליום שלמחרת ללא צורך בתיקונים. אחרי תקופה של למעלה מחודשיים אני יכולה להעיד שלשיער אין שום נזק שנראה לעין ואין קצוות "שרופים" או מתפצלים.

טיפים נוספים לשימוש במחליק:
*  יש לעבוד עם המוצר על שיער יבש בלבד
*  לשיער רגיל או לשיער שעבר הבהרה הטמפרטורה המומלצת לשימוש הינה 200-180 מעלות.
*  לבעלת שיער מתולתל המעוניינת לקבל מראה גלי ולא חלק לגמרי מומלץ לעבוד בטמפ' של 160-180 מעלות.
*  כדי להימנע משבירת השיער לא מומלץ לעבור על אותו האיזור פעמיים כל עוד השיער חם, יש לחכות עד שהשיער יתקרר על מנת לעבור עליו שוב.
*  על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ומראה רך ללא חשמל סטטי מומלץ לעבוד על שיער מסורק היטב, לחלקו לכמה חלקים ולעבור עם המחליק באיטיות על כל חלק וזאת על מנת לאפשר לחום האינפרא האדום המרוחק לחדור אל פנים השערה ולהבטיח את  פיזורו בצורה שווה. 


מוצר נלווה שאני נהנית להשתמש בו במיוחד אחרי ההחלקה הוא "Heat Defense Serum" של אמיקה.
המרכיבים העיקריים הם סיליקון ושמן האובליפיחה שעושים 3 פעולות עיקריות: הגנה בפני החום, שיקום ועיצוב השיער. הוא מבושם בריח המתקתק שאופייני לכל מוצרי המותג, אבל אחרי שמניחים על השיער הריח מתפוגג די מהר.
ניתן להשתמש בסרום על שיער לח, לייבש את השיער באופן מלא עם פן ואז לסיים עם המחליק וזה מה שאני עושה ברוב המקרים. ניתן להשתמש בו כשהשיער כבר יבש לפני ההחלקה או בסוף ההחלקה לסגירה של הקצוות.

את מוצרי "אמיקה" ניתן לרכוש בחנות האונליין של המותג loveamika.co.il (עם קוד ההנחה edenable15 תקבלו 15% הנחה) וגם ברשת "אפריל".

חובבות ההחלקה נא להתפקד! מה הטיפים שלכן לשמירה על שיער חלק, מוקפד ובריא? שתפו בתגובות את המוצרים המומלצים שלכן!

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.