19.11.16

קולקציית Washington DC מבית OPI

קולקציית הלקים של OPI לסתיו 2016 נוצרה בשיתוף הפעולה עם שחקנית Kerry Washington, כוכבת סדרת המותחן הפוליטי "סקנדל". בקולקציה 15 גוונים, כאשר 12 מהם נכנסים לקולקציה הקבועה ושלושה הם מהדורה מוגבלת.
אני חושבת שמדובר באחת הקולקציות המוצלחות שראיתי בתקופה האחרונה, בעיקר בגלל הבחירה הסופר מדוייקת בגוונים שמשתלבים אחד עם השני גם מבחינת המרקמים וגם מבחינת ה-mood הסתיו/חורפי שהם משדרים. אם זה היה תלוי בי, הייתי רוצה לאמץ את כולם, לא בגלל שחלילה חסרים לי לקים, אלא פשוט בגלל שכולם מושלמים בעיני ולא היה קורה מצב שהיו נזנחים במגירה. היום נראה סווטצ'ים של שניים מתוך הקולקציה שהגיעו לידי (ולציפורניי).


בתקופה האחרונה התחלתי ללמוד קצת טכניקות תאורה וצילום מוצר, מתוך מאגר המידע והמדריכים האינסופי שקיים היום ברחבי הרשת. בהתחלה שקלתי לקחת קורס רציני, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאני מעדיפה לעשות את זה בקצב שלי ותוך כדי התנסות מעשית עם הציוד שיש לי בבית. בתמונות שצילמתי לפוסט הזה השתמשתי באחת הטכניקות שלמדתי וכל פעם שאני מסתכלת עליהן זה גורם לי לתחושת סיפוק, כי הצלחתי ליישם את הראיון הזה של הרקעים הצבעוניים שהופכים את התמונות להרבה יותר מיוחדות.

הלק הראשון הוא "We the Female", בורדו יין עמוק במרקם קרמי
הפורמולה מושלמת! OPI בעיני הוא מותג הקלים שמצטיין בפורמולה קרמית משובחת במיוחד שאין לה מתחרים. המריחה נוחה במיוחד, הלק לא נוזל מסביב לציפורן ובשתי שכבות מגיעים לאטימות מלאה וברק שמדמה לק ג'ל. רק להוסיף שכבה של מייבש ויש לכן מניקור מושלם עם עמידות טובה.
"Squeaker of the House" הוא חום קלאסי שמושלם לתקופת הסתיו-חורף.
גם במקרה שלו מדובר בפורמולה מושלמת שתעשה חיים קלים אפילו לחסרות ניסיון. בעיני מדובר באחד הגוונים המוצלחים והמיוחדים שבקולקציה, חום שוקולד שמצד אחד לא כהה מידי, אבל מצד שני גם לא חיוור וגם מחמיא לכל גווני העור.
עוד צבעים שהם must have בקולקציה הזאת הם:
* "Pale to the Chief" - ניוד עם מיקרו שימר בלתי נראה, למראה ה-"Mannequin Hands"
* "First Lady of Nails" - ירוק זית כהה במרקם קרם
* "CIA = Coloe is Awesome" - כחול עם תת גוון ירוק (Teal)
את הסווטצ'ים של כל הגוונים תוכלו למצוא בפוסט המפורט של ליסה כאן.

מה דעתכן על קולקציית Washington? שתפו בתגובות מה הם הפייבוריטים שלכן ומה הוא גוון אחד שהוא must have שלכן בסתיו הזה

תגובה 1:

  1. צבעים יפהפיים! הציפורניים שלך מעוררות קנאה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...