SLIDER

מצב רוח אביבי עם מוצרי אסנס

איפור פנים ועיניים עדין וטבעי בשילוב של שפתון בגוונים "פירותיים" של אדום וורוד הוא המועדף עלי בתקופה האחרונה. לא מזמן חיפשתי שפתונים חדשים לאוסף ונתקלתי בשני גוונים נהדרים של שפתוני Essence שמיד תפסו לי את העין.
מס' 14 "Adorable Matt!" הוא אדום עם תת-גוון ורוד, בולט ועם זאת מאוד לביש ומתאים ליומיום. הגימור הוא לא ממש מאט כפי שציפיתי לפי השם כי יש לו ברק עדין. המרקם מצויין והשפתון נמרח באחידות וכיסוי מלא.
מס' 12 "Blush My Lips" הוא ורוד פוקסיה דומיננטי בגימור מבריק ואפילו מעט "לח", שלא מפסיק לגרוף מחמאות כל פעם מחדש. גם במקרה שלו מדובר בפיגמנט עשיר וכיסוי מלא ואטום.
העמידות של השפתונים לא גבוהה במיוחד חייבים להקפיד ולרענן אותם במהלך היום, במיוחד אחרי אוכל ושתיה. בגלל המרקם הדק והלחותי, חובה להוסיף עפרון תוחם כדי למנוע נזילה לתוך הקמטוטים הקטנים מסביב לשפתיים וגם להאריך את העמידות.

כששואלים אותי מה כדאי לרכוש מאסנס כאופציה הראשונה אני תמיד עונה שאת הסמקים, כי הם נהדרים ומגיעים במגוון של צבעים ומרקמים מאוד פרקטיים ליומיום.
לאחרונה הצטרפו לאוסף הסמקים שלי שניים מסדרת Silk Touch של המותג. מס' 10 "Adorable (השמאלי בתמונות) ורוד בייבי שמתאים באופן מושלם לעור בהיר, נותן מראה "בריא" של סומק טבעי. מס' 20 "Babydoll" (הימני בתמונות) הוא ורוד קורלי בהיר עם מיקרו שימר זהוב שמזכיר את "Coralista" של בנפיט ודומיו. טיפה יותר דומיננטי בהשוואה למס' 10 ועם זאת קל לטשטש אותו והודות למרקם העדין מגיעים למראה מחמיא מאוד.
מחירים: שפתונים - 14 ש"ח, שמקים 16 ש"ח
אסנס נמכרים בארץ בלעדית ברשת סופר פארם.


שתפו בתגובות מה הוא מוצר ה-Essence האהוב עליכן!

3 תגובות

  1. המוצרים מקסימים ובאמת מוצלחים :) אני מאוד אוהבת את העובדה שאפשר להשיג מוצרים במחיר נגיש ובאיכות מפתיעה!

    השבמחק
  2. היי, הבלוג שלך מאוד מוצלח וממש מעניין למישהי כמוני, שלא מתאפרת הרבה ושגרת הטיפוח שלה די בסיסית. פתח אותי להרבה דברים חדשים ומידע שחשוב להכיר, אז תודה! :)
    אני אשמח אם תוכלי לכתוב מתישהו פוסט על המרכיבים השונים שנמצאים בקרמים וסבונים למיניהם, ממה כדאי להימנע ומה מסוכן או להיפך- איזה מרכיבים חשוב שיהיו ולמה...
    תודה רבה מראש!
    טלי.

    השבמחק
  3. הסמקים הם החביבים עליי של המותג, גם דפי הבלוט, המסקרה השקופה וחלק מהצלליות. את השפתונים אני דווקא ממש לא אוהבת...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.