SLIDER

פוסט איפור Love is in my cards

לכבוד היום "הדביק" של השנה, החלטתי להצטרף לחגיגת הוולנטיינס ולעשות מדריך איפור קל ועם זאת חגיגי ומרשים שמתאים לאווירה. ההשראה לפוסט הזה הוא למעשה לק אדום של OPI שנקרא "Love is in my cards" וסביבו נוצר כל הרעיון וקלפים ישנים ויפיפיים שהוצאתי מהמגירה לכבוד הצילומים. אז גם אם אתן לא בעניין הוולנטיינס והחגיגות, בואו להיות מלכות הלבבות יחד איתי!
הלק המדובר הוא אדום יפיפה ועשיר, אחד המוצלחים שיצא לי לנסות. ההנחה מאוד נוחה ומהירה, בזכות המברשת הרחבה וגם בזכות המרקם הקרמי שלא נוזל ולא מתפזר מסביב לציפורן. העמידות מצוייינת!
גם בפני עצמו וגם עם תוספת של טופ מייבש מעל, ללק הזה יש ברק מושלם שדומה למראה של לק ג'ל.
ועכשיו נעבור לאיפור עצמו! מבחינת המוצרים, נוצרה כאן תערובת מעניינת של מוצרי יוקרה יחד עם מוצרים אקסטרה עממיים.
המייק אפ הוא המוצר המפתיע ביותר כאן מבחינתי, כי זהו המוצר שהייתי הכי סקפטית לגביו. מייק אפ מוס של BeautyCare נשלח אלי להתנסות יחד עם מברשת הקבוקי מס' 18 החדשה של המותג.
זאת ההתנסות הראשונה שלי עם מוצר איפור של ביוטי קייר וכאמור בהתחלה הייתי די סקפטית לגבי האיכות והביצועים שלו, כי מדובר במותג עממי מאוד. בפועל, הוא הפתיע בגדול, כן כן! יש לו כיסוי בינוני מרשים ומרקם קטיפתי וקל לטשטוש שיוצר מראה עור אחיד ולא נראה כבד/"מקומח". גם העמידות מצויינת ואפילו צריך להשקיע קצת יותר בהסרה שלו בסוף היום. הדבר היחיד שלא אהבתי זהו הריח שלו, שמזכיר את מוצרי האיפור העממיים של פעם (במיוחד של שפתונים), מתוק מידי ודומיננטי מידי. מעבר לכך, מדובר בתמורה טובה מאוד לסכום הכסף המועט שעולה (15 ש"ח)
מחמאות נפרדות מגיעות למברשת קבקו מס' 18 שהתאהבתי בה מהשימוש הראשון והיא ממש לא נופלת מאף מברשת מייק אפ אחרת שיש לי. היא עשויה מסיבים סינטטיים מאוד דחוסים ומתאימה להנחה של כל סוגי המייק אפ הנוזלי וגם להנחה של מוצרים קרמיים (כמו ברונזר קרם, סומק קרם וכו'). כרגע זאת מברשת המייק אפ האהובה עלי ואני ממליצה לכן בחום להשקיע את ה-10 ש"ח שעולה כי לא תתאכזבו.

את קונסילר ה-Cover Pot של Tony Moly בגוון 02 כבר הצגתי בפוסט קניות האחרון והפעם תראו אותו בפעולה.
אני אוהבת להניח אותו עם מברשת סינטטית 769 של Bdelium Tools, אבל באותו המידה אפשר להניח ולטשטש אותו עם האצבעות ולהגיע לאותו האפקט. הוא עלול להדגיש את הקמטוטים מסביב לעיניים וגם מתקבע לגימור מאט, לכן כדאי להיזהר בכמות שמניחים וגם לטשטש אותו היטב.

בגלל שהמייק אפ הוא בעל גימור מאט טבעי, החלטתי להוסיף מעט זוהר לעור ושלפתי את פודרת המטאוריטים של גרלן.
זהו אחד המוצרים היקרים באוסף שלי ולמרות שהמון זמן רציתי את הפודרה הזאת והשקעתי בה את ה-50$ בדיוטי פרי, רוב הזמן היא רק מקשטת את שולחן האיפור שלי ואני משתמשת בה לעתים רחוקות. בגלל שהעור שלי מעורב ונוטה לשמנוניות, אני תמיד אעדיף את הפודרות שיעזרו לשמור על מראה המאט במהלך היום, לכן המטאוריטים של גרלן שמורים לאירועים מיוחדים בלבד ובעיקר לאיפור ערב.

את הגבות מילאתי בעיפרון הגבות של Essence הקבוע שלי בגוון "Blonde"

בגלל שתכננתי להשתמש בשפתון דומיננטי, החלטתי להשאיר את איפור העיניים מינימליסטי עד כמה שאפשר.
על כל עפעף הנע הנחתי את צללית הסטיק של Pupa מסדרת "Made to Last" החדשה בגוון 002 (ורוד בהיר). צלליות מהסוג הזה הן האהובות עלי לאיפור יומיומי וגם ליצירת מראה מעושן עדין במהירות. המרקם שלה נהדר, קל להנחה אחידה ולטשטוש הגבול ואחרי שמתקבעת נשארת במקום למשך שעות ולא זזה מהמקום.

בשקע העפעף הנחתי את "Buck" מפלטת ה-"Naked 1" של אורבן דיקיי (חום מאט בינוני) עם מברשת 238 של Zoeva ולאחר מכן טשטשתי את הגבול עם "Naked" (חום מאט בהיר) וגם טשטשתי אותה על כל העפעף התחתון עם מברשת 231. להארה של הזוית הפנימית הנחתי את "Sin" עם אותה ה-231.

המסקרה הנוכחית Volume 1 Seconde של Bourjois. המברשת שלה סיליקונית ויחסית עבה, לכן קצת קשה להניח איתה את המסקרה מבלי ללכלך את העפעף. בשתי שכבות נדיבות מגיעים למראה הדרמטי ואפקט עיבוי הריסים. היא לא עמידה במיוחד ולמרות שכמעט ואין לי בעיות כאלה עם רוב המסקרות, במקרה שלה אני מוצאת אותה נמרחת בסוף היום. לסיכום, אני מסיימת אותה, אבל לגמרי לא התלהבתי ממנה ולא הייתי רוכשת שוב.

להארות הנחתי את ההילטר Halo של איל מקיאג' בעזרת מברשת F05 Small Contour של סיגמה. זהו הייליטר אפוי והמרקם שלו עדין כך שקל להניח אותו בעדינות וגם לטשטש. אני אוהבת להתחיל מהנקודות הגבוהות של עצמות הלחיים ואז עם השאריות על המברשת לעבור גם על עצם הגבה.
במקום סומק וברונזר השתמשתי בברונזר האפוי של איל מקיאג' "Touch Me" שהוא סוג של ערבוב של גוונים ורודים וחומים וגם בעל גימור מבריק שנותן לעור אפקט זוהר, במידה ולא מגזימים עם הכמות. הנחתי אותו בעזרת מברשת הסומק האהובה עלי F40 של סיגמה.

הכוכב של הפוסט הוא כמובן השפתון: "All Fired Up" של מאק.
הגוון נע בין אדום לורוד, יחסית דומיננטי וגם מאוד מחמיא. אני מוצאת את עצמי משתמשת בו גם באיפור יומיומי לא מעט פעמים. המרקם כאן הוא Retro Matte, מאוד יבש וגם מייבש את השפתיים ומדגיש את היובש והאי אחידות (במידה ויש). בניגוד לצפוי העמידות לא גבוהה במיוחד וכדאי מאוד גם להוסיף תוחם בגוון תואם שימנע את הנזילה שלו מעבר לקווים במהלך היום.

לא צריך יום מיוחד כדי לחגוג אהבה, אז אאחל לכן להיות מאושרת, אהובות ואוהבות כל השנה!



גילוי נאות: המוצרים של פופה וביוטיקייר התקבלו לסקירה

תגובה 1

  1. פוסט נהדר! כל כך נהניתי מהתמונות, הקונספט כ"כ שונה ומגניב :)
    המברשת של ביוטיקייר היא הפתעה גדולה מבחינתי, גם אני התאהבתי בה מהשימוש הראשון בערך. לא כ"כ יצא לי לנסות אותה עם מייקאפ "רטוב", אבל בשביל פודרה או מייקאפ אבקה היא נהדרת.
    All fired up של מאק נהדר, וכ"כ מחמיא לך :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.