SLIDER

Lancaster Skin Therapy Perfect

בעולם הבלוגים והיוטיוב תמיד מדברים על שגרת טיפוח העור והרבה פעמים אנחנו מוצאות את עצמינו מול שפע של היצע של תכשירים שונים שמבטיחים לנו את הדרך הבטוחה למראה עור מושלם. אני חושבת לפני שמגיעים לבחירת המוצרים הנכונים, החלק החשוב יותר בטיפוח הוא ההתמדה ושימוש קבוע באותם המוצרים שנבחר.
השגרה הבסיסית שלי מזה הרבה שנים ניקוי העור עם סבון, קרם עיניים וקרם לחות/סרום, כל זה בוקר וערב על בסיס קבוע. עם הזמן הגעתי למסקנה שללא קשר למותג או מחיר המוצרים או ההבטחות על האריזה, בסופו של דבר אני מסתמכת על התחושה ועל התגובה של העור לאותו הקרם/סבון. הרי כולנו יודעות שקרמים עוזרים לנו לתחזק את עור הפנים במצב מיטבי, אבל לא באמת עושים ניסים ונפלאות, לכן השיגרה הנכונה וההתמדה יעשו לעור רק טוב, אבל במקרה של בעיות מיוחדות (כמו אקנה/קמטים עמוקים וכו') אי אפשר להסתמך רק עליהם.
בכל הנוגע לבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים עבורי, לרוב אני מסתמכת על התחושה שאותו הקרם או סבון הפנים משאיר על העור וגם אם מדובר במוצר מאוד איכותי או מאוד יקר או שניהם ביחד, אם אחרי השימוש בו אין שום שיפור בהרגשה, מבחינתי הוא לא מתאים.
לפני כחודש השתתפתי בהשקה של סדרת מוצרים חדשה מבית Lancaster שנקראת Skin Therapy Perfect שמיועדת לעור צעיר ובאה להציל אותו מסימני העייפות והשחיקה היומיומית שנגרמים מעייפות, מחסור בשעות השינה, אורח חיים אינטסיבי וכו' וכוללת  4 מוצרים (היחיד שחסר כאן בסקירה הוא Texturizing Moisturizing Fluid)


המטרה היא לגרום לעור להיראות במיטבו ולהגיע למראה רענן, חלק יותר ובריא יותר. לצורך כך, פיתחו בלנסקסטר את Equalizing Technology Complex שמשלב מרכיבים יחודיים (כמו תמצית פולי שיזנדרה שתורם לחיזוק העור ומעודד התחדשות התאים, קראטין) ושילבו אותו עם פיגמנטים מחזירי העור שעוזרים בטשטוש וגם קומפלקס של נוגדי חימצון  להגנה על העור. המטרה המרכזית של מוצרי הסדרה, על פי לנקסטר, היא לגרום לעור להיראות מושלם ונטול פגמים וזה הרי משהו שכל אחת מאיתנו שואפת להשיג. אם לא נשלה את עצמינו שהעור אכן יכול להפוך לנטול פגמים, לא נרדוף אחרי השלמות הבלתי מושגת ונקדיש את הזמן לטיפוח עור על בסיס קבוע, אכן נוכל לראות תוצאות של כל ההשקעה הזאת.

"Skin Therapy Perfect" שייכת לאותם המקרים (הלא כל כך שכיחים אצלי, יש לציין) שאני מתאהבת במוצרים כבר מהשימוש הראשון וממשיכה להשתמש בהם וגם קונה שוב בסופו של דבר. שלושת המוצרים שברשותי מבושמים בניחוח מאוד רענן ומעט חמצמץ, מגיעים באריזות פלסטיק קלילות ונוחות לשימוש ובשילוב עם מרקם מפנק והטקסטורות הקלילות כבר מזמן הפכו לפייבוריטים שלי בחורף הזה.

"Perfecting Texturizing Moisturizer" - קרם לחות עשיר שמיועד לעור רגיל או מעורב,
מדובר בקרם מפנק עם מרקם עשיר שמצליח מצד אחד להעניק המון לחות לעור שזקוק לה בתקופה הזאת של השנה ומצד שני להיות קליל ולא מכביד. על פי לנקסטר, הקרם מכיל קומפלקס מרכיבים (אבקת במבוק, אקליפטוס, אניס) שעוזר במניעת ברק שומני וגם בוויסות של הפרשת בלוטות החלב. בפועל הקרם אינו מעניק מראה מאט, אבל אכן שומר על העור במצב מאוזן וללא ברק לא מחמיא, עם או בלי המייק אפ מעליו. אני מניחה אותו די בנדיבות וגם אז הוא נספג מהר, גורם לעור להרגיש רך ומאוד חלק למגע.

"Correct and Blur Concentrate" 
הייתי מגדירה את המוצר הזה כהכלאה בין פריימר לבין תחליב לחות מרוכז ולמעשה מדובר במוצר שלא באמת זקוקים לו בטיפוח היומיומי והוא סוג של "אקסטרה" מפנקת לשיגרת הטיפוח היומית. הוא מגיע בטיובת פלסטיק עם משאבה מאוד נוחה שקל לשלוט בעזרתה על כמות החומר שמוציאים. ניתן להשתמש בו כתחליף לקרם לחות או כשלב שני אחרי קרם הלחות כדי למקסם את התוצאות ולהעניק לאור בוסט של לחות. הוא מכיל פיגמנטים מחזירי אור שתורמים לטשטוש קל של הפגמים, גורמים לאפקט עור מעט זוהר יותר ואחיד יותר.
אני משתמשת בו אחרי קרם הלחות והוא נהדר בתור פריימר שתורם להנחה אחידה יותר של המייק אפ וגם גורם לו להיראות מעט זוהר יותר (כשמדובר במייק אפים עמידים או כבדים יחסית) ומעניק לו מראה יותר טבעי. בלנקסטר מציינים, שמעבר לשיפור של מראה העור, התמצית גם תורמת לטיפוח היומיומי הודות ל-Equalizing Complex שכבר סיפרתי עליו וגם אנטי אוקסידנטים שפועלים כהגנה נגד הנזקים הסביבתיים.

"Perfecting Texturizing Eye Care" הוא קרם עיניים במרקם קליל שגובל בג'ל.
למרות המרקם הקליל מדובר בקרם שמצליח לשמור על העור מסביב לעיניים מלוחלח וחלק אפילו בחורף, כך שמבחינתי בשלב הזה הוא כבר עבר את מבחן היעילות. בדומה לקרם הלחות, הוא נספג במהירות מבלי להשאיר דביקות/שומניות ומתפקד כבסיס מעולה לקונסילר. בשימוש יומיומי (בוקר וערב) הוא עוזר בטשטוש הקמטוטים הזעירים מסביב לעיניים בכך שמונע את התייבשות העור. למרות שבלנקסטר מציינים שתורם גם להפחתת כהויות ונפיחות, לא ממש שמתי לב להבדל.
מדובר באחד מקרמי העיניים הטובים שניסיתי בתקופה האחרונה ועבורי זהו כוכב הסדרה.

המחירים:
קרם לחות - 435 ש"ח עבור 50 מ"ל
תמצית מתקנת ומטשטשת פגמים - 360 ש"ח עבור 30 מ"ל
קרם עיניים - 299 ש"ח עבור 15 מ"ל
תחליב לחות SPF15 - 435 ש"ח עבור 50 מ"ל
מוצרי לנקסטר נמכרים בלעדית ברשת סופר פארם והמחירים שציינתי הם לפני ההנחות והמבצעים המשתנים שתמיד ישנם ברשת.


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.