SLIDER

פינוקים לחורף עם Lancome Hydra Zen

סדרת ה-Hydra Zen של לנקום היא אחת מסדרות הטיפוח הותיקות של המותג, שמיועדת לכל סוגי העור ומתמקדת בהענקת לחות, הרגעה והחזרת המראה הבריא והקורן לעור. כבר לפי התיאור אפשר להבין שמדובר במוצרים מפנקים שיעזרו להילחם ביובש העור שכולנו חוות במידה כזאת או אחרת בתקופת החורף. לאחרונה צורפו לסדרת ה-Hydra Zen שני מוצרים נוספים שמיועדים להשלמה של טיפוח יומיומי ועליהם אדבר בהרחבה בפוסט הנוכחי.

Hydra Zen Beauty Essence (תמצית יופי) היא ג'ל קליל שמשמש כשלב הראשון בטיפוח היומיומי.
חייבת לציין שהבקבוק הורוד עם הבועות הזעירות של הג'ל נראה כל כך girly שאין סיכוי שאזניח את המוצר הזה בלי קשר לסגולותית. למעשה מדובר במוצר שמחליף את המים הטרמליים או ספריי לחות לפנים שאני אוהבת להוסיף לשגרת הטיפוח בקיץ ובחורף הם לא מספיק יעילים. הג'ל של לנקום מאוד קליל ובמגע עם העור הופך לכמעט מימי, אבל אחרי שנספג מרגישים שהוא מרגיע את העור והופך אותו לחלק יותר למגע מבלי להשאיר דביקות ומבלי להכביד.
המרכיבים הראשונים ברשימה הם מים (כמובן), פרופילן גליקול (מרכיב שעוזר ללכוד לחות וגם להחדרה של החומרים לעור) וגליצרין (שמירה על לחות בעור). החצי השני של הרשימה כולל שלל תמציות צמחים כמו ורדים, יסמין, מורינגה ועוד. הג'ל מבושם בניחוח עדין ונעים של ורדים שמתפוגג במהירות אחרי מספר דקות. הכמות הנדיבה של 200 מ"ל תספיק לזמן רב גם בשימוש יומיומי של בוקר וערב כבסיס טוב ומוצלח לקרם הלחות שבא אחריו.
Hydra Zen Masque זאת מסכת לחות המשלבת סרום ומיועדת לשימוש בלילה.
בלנקום מתארים את המסכה כ-Anti Stress, שאמורה לטפל בסימני הלחץ, המתח והעייפות שבאים לידי ביטוי בעור הפנים ולגרום לעור להיראות במיטבו. למוצר הזה יש 2 דרכי שימוש כאשר הראשונה היא בתור מסכת לחות (שכבה נדיבה של המוצר 2-3 בשבוע) והשניה היא כתחליף לקרם הלילה על בסיס יומיומי. בשני המקרים מבטיחים לנו שיפור במרקם העור, מראה אחיד והענקת לחות מירבית.
המסכה מגיעה בצנצנת זכוכית כבדה בכמות של 75 מ"ל. המרקם ג'לי קליל שבמגע עם העור נותן אפקט קל של קרירות וגם תחושה מאוד נעימה ומפנקת. היא נספגת במהירות רבה כך שאחרי מספר דקות העור לא דביק. למרות שמדובר במוצר שמרגיש די קליל, אכן ניתן להרגיש את ה-boost  הלחותי המדובר, כך שאחרי שימוש רצוף של שבועיים אני יכולה להעיד שבבוקר העור לא מיובש, חלק ונעים למגע ולא דורש מאמצים מיוחדים או העמסה במוצרי לחות למיניהם מעבר לקרם הלחות. בתנאי שמדובר בעור מטופח כראוי ונטול בעיות מיוחדות (כמו יובש קיצוני לדוגמא) שדורשות שימוש במוצרים יעודיים, המסכה לגמרי עומדת במשימה והולכת לככב אצלי בחודשים הקרובים.

המחירים (לפני ההנחות):
תמצית היופי - 315 ש"ח ל-200 מ"ל
המסכה - 420 ש"ח ל-75 מ"ל



גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.