SLIDER

מניקור חורפי עם הלקים של איל מקיאג'

כמיטב המסורת, גם החורף לקים במגוונים כהים, מושחרים ואפרפרים הם אלו ששולטים במניקור שלי. בתור חובבת לקים כהים באופן כללי, אני מטפחת אוסף מרשים של גוונים "אפלים" בגימורים שונים מקרמי עד גליטרי וכבר חשבתי שראיתי הכל, עד שהגיע לידי הערכה של איל מקיאג'.
למרות שלא מדובר כאן בחידוש גדול או המצאה חדשה, אני חושבת שבאיל מקיאג' עשו כאן בחירת גוונים מאוד מדויקת  ונכונה שהופכת את הערכה הזאת למוצלחת מאוד בעיני. עכשיו נראה את כל אחד מהם מקרוב!

"Mickey Matte" הוא כחול "ג'ינס" עם תת גוון אפור וגימור מאט
הפורמולה נהדרת: סמיכה יחסית ועם זאת הלק נמרח באחידות מושלמת ובקלות, כך שבשתי שכבות מקבלים לק אחיד שמתייבש לגימור מאט קטיפתי. כדאי מאוד להשתמש בפצירת buff על פני הציפורן כדי למנוע מלק להיראות אחיד בגלל החיספוס וגם להניח לק בסיס.
העמידות של הלק בינונית, כמו במקרה של רוב הלקים בגימור מאט שניסיתי עד עכשיו.

"Gossip Girl" הוא ורוד עתיק בגרסא החורפית, במרקם קרמי
למרות שמדובר בגוון סטנדרטי במבט הראשון, יש בגוון הזה אפרפרות מסויימת, שלא ממש באה לידי ביטוי בתמונות, שהופכת אותו לדי יחודי בעיני ביחס ללקים ורודים סטנדרטיים.
הפורמולה מושלמת ומאוד אחידה, מספיק סמיכה כדי לא לנזול מסביב לציפורן ומספיק נוזלית כדי להגיע לאטימות מלאה בשתי שכבות וגם ברק שדומה לזה של לק ג'ל.

Mr. Grey הוא אפור-ירקרק והוא בעיני הכי מיוחד מבין החמישה
הוא מגיע במרקם "מיקרו-שימר" שנותן את האפקט המטאלי והגימור האקסטרה מבריק על הציפורן. גם כאן מדובר בפורמולה מצויינת ובשתי שכבות מקבלים כיסוי מלא, אחיד ונטול פסי מריחה.
החסרון היחיד שלו זאת העמידות הממוצעת מינוס.

"Stiletto" הוא סגול-חציל כהה שבמציאות נראה כמעט שחור
בגלל שצילמתי עם פלאש, בתמונות רואים שהוא לא לגמרי קרמי ומכיל שימר זעיר, אבל זה משהו שלא רואים באור יום רגיל. זהו סגול "מושחר" די סטנדרטי מבחינת הגוון, שניתן למצוא בערך בכל קולקציית לקים. מה שכן, בדומה לשאר, הפורמולה מצויינת שמאפשרת מריחה נקיה וקלה.
אני מאוד אוהבת להשתמש בו בתור בסיס ללקים גליטריים למיניהם שהופכים את המניקור לקצת יותר מעניין ונוצץ במיוחד.

"Tornado" הוא כחול בוהק במרקם קרמי
במקרה שלו מדובר בפורמולה קצת מאתגרת. הוא די נוזלי, מה שמקשה על המריחה ובשכבה הראשונה יש קצת חוסר אחידות, כאשר רק שכבה שניה נדיבה מסתדרת את העניין. צריך להיות די מנוסה כדי לצלוח את המריחה שלו ללא צורך בתיקונים וניקוי העור מסביב לציפורן. מעבר לכך, מדובר בגוון כחול יפיפה, עם גימור מבריק ונוכחות מרשימה.
הלקים של איל מקיאג' נמכרים ב-44 ש"ח (ל-11 מ"ל), אבל המחיר הסופי תלוי במבצעי הרשת. הערכה "החורפית" של 5 לקים תעלה 100 ש"ח, שזה כבר הרבה יותר משתלם וניתן גם להרכיב את הגוונים לבד. אני מאוד אוהבת את האיכות ואת הפורמולה של רוב הלקים של המותג שיצא לי לנסות עד עכשיו וגם את המברשת הרחבה עם קצה מעט מעוגל שמאוד נוחה לשימוש.

שתפו בתגובות מהו גוון הלק האהוב עליכן לחורף!


גילוי נאות: הערכה התקבלה לסקירה

7 תגובות

  1. גוונים יפהפיים! והתמונות מקסימות

    השבמחק
  2. הבעיה...שהלקיים שלהם מתקלפים די מהר

    השבמחק
  3. הבעיה...שהלקיים שלהם מתקלפים די מהר

    השבמחק
  4. הסווטצ'ים נהדרים! לא כ"כ התחברתי לגוונים בערכה, ובכל זאת נורא נהניתי מהתמונות ומהפוסט :)

    השבמחק
  5. חמשת הגוונים נהדריעם ומחמיאים לך מאוד

    השבמחק
  6. המאט מושלם פשוט.

    השבמחק
  7. טוב מעבר לזה שהמניקור שלך מושלם , הגוונים מדהימים. מאוד אני :)
    המאט היה הורס עלייך .

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.