SLIDER

היכרות עם מוצרי טיפוח טבעיים מבית לבנה | Levana by Nature

אם היו שואלים אותי איך נראה העולם האידאלי שלי, רוב הסיכויים שהייתי מדמיינת את עצמי מתעסקת בתחום האיפור והטיפוח, מעצבת אריזות מגניבות, בוחרת ניחוחות, משלבת צבעים, בקיצור יוצרת ונהנית. האידאל הוא שאיפה תמידית ואני מקווה שיום אחד אגיע למצב שאתעסק אך ורק במה שאני הכי אוהבת, אבל בינתיים אני נהנית מהתהליך. כשפנתה אלי נציגת החברה והציעה להתנסות במוצרים הסתקרנתי מאוד ואחרי שביקרתי באתר של לבנה הבנתי שמדובר לא רק במוצרים שרוב הסיכויים שאוהב ואהנה מהם, אלא גם בהשראה שאפשר לשאוב ממייסדת המותג, לבנה פרידמן.
2 תגובות

איפור עם מוצרי אסנס | Essence

את המוצרי אסנס הכרתי בביקורים באירופה והופתעתי באיכות הגבוהה של המוצרים ביחס למחיר העממי. לא מזמן המותג עשה עליה לארץ וגם המחירים נשארו זהים לאלו שבחו"ל. כשהלכתי לבחון את המוצרים מקרוב באחד הסניפים של סופר פארם, הסטנד היה נראה כאילו עבר עליו הוריקן, חצי ריק, עם מוצרים בודדים מכל סדרה שמונחים בצורה אקראית בתאים, כי השאר נמכר במהירות שיא! כרגע המצב כבר טוב ודואגים להביא ולהשלים את המלאי כמו שצריך. בנוסף, יש לא מעט מוצרים ללא טסטרים, לכן כדאי לבדוק שמוצר "חדש" ששמתן בסל לא נוסה לפני כן על ידי מישהי אחרת. ולמרות החסרונות שציינתי אני מאוד נהנית מהעובדה שיש לנו סוף סוף מותג איפור נגיש ולא יקר שמציע מוצרים טובים ואיכותיים.
הכנתי סרטון עם מדריך איפור שכולו מוצרי Essence!

21 תגובות

ריגושים וחידושים: הלקים של Color Club

"קולור קלאב" הוא מותג לקים אמריקאי שקיים משנת 1979. כמו רבים אחרים, בהתחלה הלקים יוצרו עבור סלוני מניקור בלבד ובהמשך נעשו זמינים גם בחנויות הקוסמטיקה והפארמים ברחבי העולם. מדובר במותג עם אופי צעיר ומגניב, שבתקופה האחרונה לא ממש היה בתודעת מכורות הלקים, אבל לא מזמן הגיע השינוי המיוחל. הבקבוקים קיבלו עיצוב ולוגו חדש וגם יצאו מספר קולקציות ממש מגניבות ומיוחדות שעל חלקן אספר לכן היום.

8 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.