SLIDER

קניות ברוסיה ובדיוטי פרי

לאחרונה חזרתי מביקור משפחתי ברוסיה, שזהו טיול מסורתי שאני עושה מידי שנתיים. היה מדהים (כרגיל) וגם סתווי וקריר וזהו מזג האויר האהוב עלי בעולם, כך שהנסיעה הזאת הייתה עבורי כמו לגימה של אוויר, תרתי משמע. בסוף הפוסט יחכו לכן קצת תמונות ממקומות היפים בהם ביקרתי.

מכל המקומות שזכיתי לבקר בהם בחו"ל, הדיוטי פרי הישראלי בינתיים מנצח את כולם מבחינתי. אחרי מתיחת הפנים שעבר לאחרונה, כעת הוא גדול יותר ומרשים יותר וגם נחתו כאן מספר מותגים מעולים ומסקרנים כמו ברברי ו-Bath and Body Works וכו'.


כהרגלי, לא הגעתי עם רשימת קניות כלשהי מעבר לשני מוצרי טיפוח קבועים שתכננתי לרכוש.
אחד ה-corners המרשימים, שלצערי לא הספקתי לצלם, שייך לטום פורד. המבחר של מוצרי האיפור אמנם לא גדול, אבל כן ניתן למצוא היצע טוב של גווני השפתונים. החלק היפה ביותר כאן הוא הבישום, עם ליין בשמי הנישה של המותג המסודרים להפליא עם ניחוחות מיוחדים ולא סטנדרטיים וכך גם ליין הבישום הקבוע על מדפי זהב מבריקים. יוקרה זה כאן!

גם ה-corner של ארמני הוא בגדר החובה, במיוחד ליין בשמי הנישה Armani Prive (כבר מזמן אני חומדת את Vetiver Babylone ואת Figuier Eden).

שמחתי לגלות את הסטנד החדש של מוצרי האיפור של ברברי, אבל לצערי הוא היה מעט ריק. כשהחלטתי לרכוש מייק אפ, הופתעתי לגלות שמתוך 8 גוונים הקיימים ישנם במלאי 2 בלבד ושניהם מהקצה הכהה של הסקלה. סטנד יפה - פספוס גדול מבחינת הסידור והמלאי, חבל.

הייתי חייבת לצלם גם את הסטנד של נרסיסו רודריגז, כנראה אחד המקומות הבודדים בארץ שניתן למצוא בו את כל בשמי המותג עם הטסטרים.
מעבר למחירים הטובים של הדיוטי, לרוב יש גם מבצעים שווים לרכישת מספר מוצרים. בתקופה שאני נסעתי היה 3+1 או 5+2 מתנה, כרגע זה 3+1 או השני ב-50%. בכל מקרה, שווה להתעדכן במבצע הנוכחי והמותגים המשתתפים באתר הדיוטי פרי לפני הנסיעה.
 אני חושבת שאת מי הפנים של קליניק, שכבר הפסקתי לספור כמה בקבוקים כאלה סיימתי, כבר אין צורך להציג. גם את סבון הפנים של שיסיידו, שכבר סקרתי כאן, קניתי שוב כי הוא אחד המוצלחים בעיני לעור מעורב ואת קודמו כבר הספקתי לסיים.
 המסקרה של קליניק High Impact Curling היא סוג של מוצר נוסטלגי בשבילי. בעבר הרחוק הייתי משתמשת אך ורק במסקרות של קליניק וזאת אחת שזכורה לי לטובה, בעיקר בזכות העמידות המצויינת. מדובר במסקרה קצת לא רגילה והיא נקראית Tubing, כלומר מצפה את הריסים ונותנת אפקט עיבוי די דרמטי ובהסרה במים חמים פשוט יורדת בחתיכות גדולות ולא נמרחת כלל מסביב לעיניים.
אחרי שלא הצליח לי עם המייק אפ של ברברי, הפור נפל על Photo Perfection Foundation של Givenchy. בעבר ניסיתי מספר דוגמיות שלו וזכרתי אותו לטובה. בחרתי בגוון 3 Perfect Sand, עם תת גוון ניטרלי ומעט צהבהב, שטיפונת בהיר כרגע אבל יהיה מושלם בחורף. המייק אפ מעניק כיסוי קל שניתן לבנות עד בינוני וגימור מאוד טבעי כך שהאפקט הכללי הוא עור אחיד וקורן, כאילו לא מאופר. העמידות על עור מעורב לא מרשימה במיוחד והוא גם לא מתיימר להיות כזה. אחרי מספר שעות דרוש פידור, אחרת הפנים מבריקות בצורה לא מחמיאה. ובכל זאת, מאוד אהבתי אותו בזכות המראה הטבעי שנותן ובינתיים שמרתי לימי החורף הקרירים.

לא יכולתי לדלג על הדוכן של Bath and Body Works שגם הם השתתפו במבצע של 3+1. מדובר בפיסת גן עדן לכל חובבת המוצרים המבושמים לגוף וכמובן הנרות.
 חזרו איתי הביתה: 3 קרמי גוף מוקטנים בריחות מתוקים שעוד לא החלטתי איזה מהם אני הכי אוהבת כי באמת שאי אפשר לבחור וגם ספרי מבושם Body Mist בריח Sweet Pea.

שער הדולר ברוסיה זינק בשנה האחרונה בחצי ומעלה, כך שמבחינת מי שמגיע מחו"ל המחירים שם יחסית נמוכים ,אבל המצב הכלכלי כרגע גרוע מאוד עבור תושבי המדינה עצמם.
בעיר שלי אין מבחר גדול של מותגי איפור וטיפוח בהשוואה למוסקבה או לערים גדולות אחרות, אבל עדיין המבחר מעולה וכאמור המחירים נמוכים.

את מוצרי Make up for ever ניתן למצוא ברשת Ile de Beaute שהיא הגדולה מבין שלושת הרשתות (השתיים הנוספות הן Rive Gauche ו-Letoile).
קניתי את המייק אפ החדש Ultra HD של המותג שיצא לאחרונה ולפי מה שנאמר לי מחליף את גרסת ה-HD הקודמת והגוון שבחרתי הוא 117 (תת גוון צהוב). גם במקרה שלו לא מדובר במייק אפ עמיד במיוחד, אבל הוא כל כך יפה על העור ונותן גימור טבעי וחלק, כך שניתן להתמודד עם הברק שנוצר במהלך היום בעזרת דפי בלוט ומעט פודרה. הוא חסר ריח ובלתי מורגש על העור, מאוד אהבתי אותו ורק חבל שקשה להשיג את מוצרי המותג כי אינם נמכרים בארץ.
מוצר נוסף שנרש הוא צללית סטיק Aqua Matic (ללא צורך בחידוד לעומת הגרסה הקודמת) בגוון ME-50 Metallic Golden Taupe, חום ניטרלי שמושלם ליצירת איפור מעושן עדין ויומיומי. הצללית מאוד קלה לטשטוש ונמרחת באחידות, מאוד עמידה ללא שום בסיס וגם הצבע לא דוהה במהלך היום. מדובר במוצר סופר פרקטי ומומלץ.
והאחרונה והלא פחות מוצלחת מהשניים הנ"ל היא צללית קרם Aqua Cream בגוון זהוב 13 Warm Beige. זאת צללית עמידה במים עם מרקם מושלם שניתן להניח בקלות עם מברשת סינטטית או עם האצבעות (האפקט די זהה), מחזיקה כל היום ללא בסיס. אין מספיק מילים לשבח אותה, לכן רק אוסיף שאני חייבת להשיג עוד גוונים ועדיף שעה אחת קודם!
שלושת המוצרים יחד עלו כ-240 ש"ח אחרי ההנחה.

על הסבון Effaclar של לה רוש פוסיי, שמיועד לעור שמן, כבר כתבתי בעבר והוא אחד המוצלחים שהיו לי עד עכשיו (מינוס הריח שלו). לאור המחירים הנמוכים, הוא נרכש שוב יחד עם מי הפנים מאותה הסדרה שאמורים להשלים את ניקוי הפנים היומי וגם לעשות מיקרו-פילינג כדי לעזור לחידוש העור.

ברשת Letoile שמחתי לגלות סטנד שלם של מוצרי Freeman ומכיוון שעד עכשיו רק שמעתי עליהם בעיקר המלצות, בחרתי שני מוצרים מסקרנים ופרקטיים: מסיכת ניקוי ופילינג.
מסיכת הניקוי Charcoal & Black Sugar התגלתה כמוצלחת למדי. היא בצבע שחור והמריחה קצת מוזרה כי מכילה גרגרי סוכר גדולים שמשאירים סוג של גושים ולא נמרחים באחידות. משאירים אותה בין 10 דקות לרבע שעה והיא גורמת לתחושת חום על העור, לאחר מכן מעסים אותה בעדינות וכך מקבלים גם פילינג טוב ובסופו של דבר שוטפים במים פושרים. מאוד אהבתי אותה והיא עושה עבודה מצויינת.
לעומת זאת את הפילינג Pink Grapefruit אהבתי פחות. אמנם יש לו ניחוח נהדר ומתקתק של אשכולית ואריזה ורודה (הכי girly) הוא לא הכי נעים כי לא מקציף בכלל וקשה לעסות איתו את עור הפנים.

גיליתי חנות חדשה של המותג הקוריאני Tony Moly עם מבחר גדול של מוצרי איפור וטיפוח,
הקונסילר "Cover Pot Concealer" בגוון מס' 2 הפתיע בכיסוי בינוני עד גבוה והתאמה מושלמת לגוון העור שלי. המרקם שלו יחסית עבה לכן בכל שימוש נדרשת כמות קטנה שקל לטשטש. הוא מתאים גם לאזור שמסביב לעיניים לכיסוי כהויות וגם לשימוש נקודתי לכיסוי פגמים.
גם את סבון הפנים "Tea Tree Seed Foam Cleancer" אהבתי מאוד וכרגע משתמשת בו פעמיים ביום על בסיס קבוע. יש לו ניחוח די דומיננטי של שמן עץ התה ופורמולה שמקציפה טוב במגע עם העור. הוא מצויין לבעלות עור מעורב עד שמן, לא מייבש מידי וגם מחליק את העור ומעט מכווץ את הנקבוביות. מצויין גם להסרת איפור הפנים בערב.
את מוצרי Tony moly לא ניתן להשיג בארץ, אבל קל מאוד למצוא אותם ב-eBay במחירים לא יקרים עם משלוח לישראל.

מותג טיפוח נהדר תוצרת רוסיה שכדאי לכן להכיר הוא Natura Siberica.
זהו מותג קוסמטיקה אורגנית שבשנים האחרונות הפך לפופולרי גם מעבר לגבולות רוסיה. יש להם מוצרים נהדרים לטיפוח העור והשיער והפעם בחרתי בשתי מסכות לחות לעור הפנים: הסגולה היא מסכת Anti Aging ללילה שמכילה ויטמין E וקולגן(במקום קרם לילה) והלבנה היא מסכה משקמת שעוזרת בהחזרת המראה החיוני לעור בעזרת אנטי-אוקסידנטים, ויטמינים ושמנים. שתיהן מוצלחות, כאשר מסיכת הלילה היא העדינה יותר והמסכה המשקמת היא האינטנסיבית.
קרם העיניים "Royal Caviar Icy Firming Eye Cream" מגיע במרקם יחסית קליל אבל מעניק לחות וממזער את המראה של הקמטוטים, את התוצאות מתחילים לראות אחרי כשבועיים של שימוש רצוף בוקר וערב.
החסרון היחיד של השמן לשיער "אובליפיכה" הוא האריזה כל כך לא נוחה שבכל שימוש גורמת לטיפות השמן לנזול מחוץ לבקבוק. מעבר לכך מדובר באחד השמנים המעולים שניסיתי עד עכשיו, לא כבד ולא דביק, מעניק ברק יפה לשיער מבלי להוריד את הנפח וגם מתפקד כמגן בפני החום.
מוס לשיער על בסיס אובליפיכה מיועד לשימוש על שיער רטוב או יבש להענקת אקסטרה נפח. מדובר במוצר יחסית עדין שבניגוד להרבה מוסים אחרים לא משנה את הטקסטורה של השיער ולא הופך אותו לדביק יותר ואפקט הנפח הוא עדין ביותר.

צללית הקרם של Clarins מסדרת "Ombre Matte" בגוון 01 נרכשה כי חיפשתי בסיס חדש לצלליות בגוון ניטרלי.
היא יותר "פודרתית" מאשר קרמית והמרקם שלה די יבש כיאה לצללית מאט. היא מעניקה כיסוי כמעט מלא של עור העפעף ובגלל גוון הבז' הניטרלי נותנת מראה מאוד טבעי כשמשתמשים בה בפני עצמה. בתור בסיס זאת לא הצללית האידאלית בעיני ואם בא לכן להתנסות בסדרת הצלליות הזאת הייתי בוחרת דווקא אחת עם גוון לשימוש יומיומי ללא צלליות מעל.

שופינג בחו"ל הוא לא העיקר עבורי, אבל אין ספק שזה מהנה ביותר וכיף לחזור הביתה עם רכישות שוות, במיוחד לאור המכירים בארץ. אני כבר מתכננת את הנסיעה הבאה שלי ואתן? ספרו בתגובות באיזו מדינה הכי נהניתן לעשות קניות!

8 תגובות

  1. איזה פוסט כיפי ומלא בממתקים!!
    לגבי שאלתך באיזו מדינה אני הכי נהנית לעשות שופינג..התשובה כבר ידועה נראה לי לכל העולם..ונראה לי ששיכנעתי גם אותך לנסוע אליה גם.. P:
    הצללית קרם הזו של מייק אפ פוראבר מדהימה וזה אני יודעת כי ניסיתי את שלך D:
    ותתחדשי על כל השאר!
    מאחל לך עוד המון נסיעות כיפיות ומרגשות! ♥
    נשיקות אהובתי

    השבמחק
  2. וואו תתחדשי על הכל! :)
    איזה כיף לקרוא על מותגים שלא הכרתי, אני ממש רוצה לנסות את מסיכת הניקוי של פרימן

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל
    אני גם התלהבתי כל כך מbath and body world בדיוטי פרי, בהחלט שידרוג מבורך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אי אפשר לפספס את הסטנד שלהם והמבחר מצויין

      מחק
  4. איזה כיף כמה קניות שוות! תתחדשי!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.