SLIDER

ריגושים וחידושים

"ריגושים וחידושים" הפעם יוקדש למוצרים שהתנסתי בהם בתקופה האחרונה ואני כאן כדי לספר לכן על ההתרשמות שלי.
פלטת האיפור החדשה של קרליין הכניסה אותי למצב רוח קצת נוסטלגי, כי הזכירה לי את הימים שבהם לכל אישה ונערה הייתה פלטת איפור ענקית וזה היה כל כך טרנדי. ההבדל הוא שהפלטות של פעם היו יחסית פשוטות מבחינת איכות והביצועים של המוצרים והפלטות החדשות של היום באות להתחרות במבחר העצום שקיים כרגע בתחום האיפור, לכן אפילו מותגי דראגסטור שואפים לאיכות גבוהה תמורת מחיר משתלם.


הפלטה החדשה של קרליין מגיעה באריזת פלסטיק קלה ויחסית פשוטה, אבל מבפנים מגלים את שפע המוצרים שמכילה. הדבר המרכזי אלו 20 הצלליות בשלל גוונים ניטרליים וכאן אני חייבת לשבח את קרליין על כך שדאגו לנו למבחר טוב של צלליות בגימור מאט, מה שבדרך כלל קשה למצוא בפלטות מהסוג הזה. מרקם המאט כאן מוצלח ברוב הגוונים, לא "גירי" ולא מתפורר מידי, טוב לטשטושים ויצירת מעברים יפים בין הגוונים. מה שכן, דווקא הצללית השחורה כאן פחות מוצלחת ונראית אפורה ולא מספיק פיגמנטית. הגוונים השימריים מוצלחים גם הם, רובם פיגמנטיים במידה מספקת.
בחלק התחתון של הפלטה ישנה שישיית שפתונים במרקם קרמי, בגוונים אופנתיים ורמת כיסוי בינונית, מאוד נעימים וקלילים. שלושת הסמקים נראים יפים ופרקטיים, אבל לא מספיק פיגמנטיים לטעמי ויתאימו בעיקר לבהירות העור. השימר הזהוב מוצלח גם הוא, מספיק עדין ולא נוצץ מידי, נותן הברקה עדינה ויתאים לכל מראה איפור.
את שלישיית צלליות הקרם אני מודה שפחות אהבתי ולצורך הזה הייתי ממליצה להשתמש בפריימר טוב לצללית או צללית קרם עמידה. גם מהפודרה השקופה התלהבתי קצת פחות ובעיני היא תתאים גם בעיקר לבהירות העור.
לסיכום: בסה"כ מדובר בפלטה מוצלחת שהושקעה בה הרבה מחשבה בבחירת הגוונים והמרקמים של המוצרים. היא יכולה להיות מתנה נפלאה לנערות או עבור מי שרק מתחילה להתאפר.
המחיר: כ-120 ש"ח (תלוי במבצעים)

Revlon Photoready Eye Art זאת סדרת צלליות קרם חדשה במהדורה מוגבלת
הצללית "הנוזלית" מגיעה עם אפליקטור הדומה לאלו של גלוס לשפתיים, שמוציא כמות די גדולה, לכן מצאתי שפחות נוח לטשטש אותה בעזרתו ועדיף להניח כמות סבירה ואז לטשטש היטב את הגבול העליון עם האצבעות או בעזרת מברשת טשטושים. היא מאוד פיגמנטית ועשירה, כך שגם כמות קטנה תתן כיסוי אטום ואחיד. היא מתקבעת במהירות שיא לכן חייבים לעבוד בזריזות ולאחר ההנחה לא זזה ונשארת כמו שהיא במשך שעות. בצד השני ישנו ג'ל שקוף עם נצנצים, שניתן להניח על כל העפעף או בתור איילינר או אפילו לפזר קצת על הריסים אחרי הנחת המסקרה, לקבלת מראה איפור ערב מיוחד ונוצץ.
בסדרה הזאת תמצאו 6 גוונים שונים. ברשותי מס' 090 Burnished Bling, הברונזה, שבעיני אחד הפרקטיים שיש.
המחיר המלא: 88.90 ש"ח

קולקציית השפתונים של ג'ייד True Color Satin Lipstick עברה שינוי מראה, כחלק ממגמת ההתחדשות של המותג בתקופה האחרונה. כרגע ניתן למצוא את השפתונים באריזה שחורה קלאסית ומבחר מכובד של 25 גוונים.
המרקם לחותי ומאוד נעים, נמרח באחידות ונותן כיסוי די אטום, הגימור "לח" והעמידות בינונית. שני הגוונים שניסיתי הם על סקאלת הניודים, כאשר מס' 195 Nude Sheer יתאים לבעלות שפתיים חיוורות ועור בהיר ומס' 177 Papaya Sorbet יתאים לבעלות שפתיים יותר כהות ויראה טבעי ומחמיא.
השפתונים מגיעים בניחוח ונילי מעודן שקצת מזכיר את אלו של מאק. הפורמולה כוללת רכיב צמחי לטיפוח השפתיים ואינה מכילה פרבנים. המחיר המלא: 102 ש"ח

את מחזק הציפורניים האהוב Nail Envy מבית OPI ניתן למצוא כעת גם ב-4 גוונים טבעיים.
"Bubble Bath" הקלאסי הוא אחד ה-best sellers של OPI, ורוד טבעי שקפקף, מתאים מאוד למניקור יומיומי מהיר ונותן מראה נקי ומטופח. הלק מתייבש יחסית מהר גם ללא שכבת הטופ/מייבש ושומר על הגימור המבריק במשך מספר ימים.
את ה-Nail Envy הקלאסי אני מאוד אוהבת בתור בסיס ללק ועד לא מזמן השתמשתי בו באופן קבוע. הציפורניים שלי דקות ונוטות להתפצלויות ואני מרגישה שהמחזק עוזר, גם אם מעט, לתחזק אותן במצב טוב. הקולקציה החדשה של המחזק בצבעים היא פתרון נפלא עבור מי שאין לה זמן למניקור ביתי מלא (לק בסיס, 2 שכות לק וטופ מייבש).
הגוונים הנוספים: Hawaiian Orchid, Samoan Sand (שני הגוונים מהקולקציה הקבועה של המותג), Pink Envy (גוון חדש). סווטצ'ים של כל הקולקציה ניתן לראות כאן. המחיר בארץ: 120 ש"ח

קרם הלחות Techni Liss First שייך לסדרת האנטי אייג'ינג החדשה מבית Payot שכוללת 5 מוצרים המיועדים בקמטוטים הראשונים.
על פי המותג, הסדרה נועדה לסייע בטיפול בקמטוטים הראשונים, להמריץ את חידוש התאים, לעניק לו גוון אחיד, בעזרת תמצית עצות חומות, תמציות צמחים, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה, ויטמינים C, E ואבץ.

הקרם מגיע בשפופרת פלסטיק קלילה ומכיל כמות סטנדרטית של 50 מ"ל.
הוא מאוד מבושם והניחוח נשאר מורגש לאורך זמן (הוא מזכיר מאוד את הבושם Noa Perle מבית Cacharel), לכן פחות יתאים לבעלות עור רגיש. המרקם לא סמיך במיוחד, אבל מרגיש מאוד עשיר, כיף להניח אותו על עור הפנים, כי משאיר תחושה קרירה והופך את העור לרך וחלק יותר. בקיץ מצאתי אותו קצת כבד מידי עבורי, אבל הוא יהיה נהדר בימים הקרירים יותר ויתן את הלחות שדרושה לעור.
המחיר המלא: 385 ש"ח, אך המחיר בפועל נע סביב ה-160 ש"ח (את מוצרי Payot ניתן להשיג בסופר פארם).

לכבוד החגים, השיקו בלאוקסיטן סדרת ניחוחות חדש Iris Bleu & Iris Blanc השייכת לקולקציית La Collection de Grasse.
הכוכב של הקולקציה הוא בושם או דה טואלט, המשלב תווים עליונים פירותיים ומתקתקים של דומדמנית שחורה ופירות הדר, לב "מתובל" יותר של אירוס, ילנג-ילנג ואפרסק ותווי בסיס החמימים והחושניים של אירוס כחול ואירוס לבן, ארז ומאסק לבן. מוצרים נוספים בסדרה: קרם ידיים המכיל 2% חמאת שיאה, ג'ל רחצה, תחליב גוף וסבון מוצק.
פרטים נוספים ומחירים ניתן לראות באתר המותג.

מותג הטיפוח Premier Dead Sea השיק מסכת יופי חדשה, עם פורמולה המועשרת במינרלים מים המלח, המבוססת על תמציות אצות, בוץ, דבש וקולגן.
 זאת מסכת אנטי אייג'ינג מטפחת, שמיועדת לטיפול בקמטוטים, הזנה והחלקה של העור.
כמו כל מסכה, מומלץ להשתמש בה פעם או פעמיים בשבוע. מניחים שכבה נדיבה על עור הפנים (לא כולל את אזור העיניים), ממתינים 10-15 דקות ושוטפים במים חמימים.
למרות שהיא מיועדת לעור רגיל עד שמן, מצאתי אותה מעט כבדה מידי לעור שלי. אמנם היא גרמה לעור להיות חלק יותר, אך השאירה תחושה מעט שומנית מידי לטעמי. אני חושבת שהיא תתאים יותר לעור בוגר הזקוק להזנה אינטנסיבית מאוד, כתוספת לשימוש יומיומי בקרם לחות יעודי או לעור יבש/מיובש להחזרת המראה הבריא.
המחיר: 250 ש"ח

 בורז'ואה הציגו לאחרונה סדרת לקים חדשה La Laque הכוללת  12 גוונים
מס' 02 Chair et Tendre הוא ורוד פסטלי חיוור, אחד הבהירים היפים שיש לי באוסף. הלק מגיע עם מברשת רחבה שמאוד נוחה לי ומאפשרת מריחה זריזה ומדוייקת. המרקם של הלק די סמיך והוא נותן כיסוי כמעט מלא כבר בשכבה הראשונה והשכבה השניה נותנת את האחידות והגימור המבריק. הופתעתי מאוד מהעמידות שלו עלי, כ-5 ימים במצב מושלם (בתוספת מייבש לק מעל). החסרון היחיד שלו בעיני הוא הפקק המשולש שלא הכי נוח לאחיזה. אין ספק שבעתיד אבחן גוונים נוספים מהסדרה הזאת.
המחיר: 30 ש"ח עבור 10 מ"ל

מוצרי ההגנה לעור רלוונטיים בארץ כל השנה והפעם אני רוצה להמליץ על ספריי ההגנה SPF30 מבית Doctor OR
זהו תחליב קליל שמבושם בניחוח קוסמטי די דומיננטי. מדובר בקרם הגנה הקליל ביותר שיצא לי לנסות עד עכשיו, לא דביק ונעים על העור. אריזת הספריי מקלה מאוד על השימוש, בהשוואה לבקבוקים הסטנדרטיים עם הפיה הרגילה, ונותנת שליטה טובה על כמות החומר שמוציאה. הוא מיועד גם לגוף וגם לעור הפנים ועמיד במים, מה שהופך אותו לפרקטי במיוחד.
המחיר המלא: 100 ש"ח עבור 125 מ"ל

קרם הידיים מבית Ahava Clineral נמצא אצלי בתיק באופן קבוע
מדובר בקרם ידיים טיפולי, המיועד לעור רגיש ומגורה. הוא סמיך ודי כבד, יוצר שכבה חלקה על עור הידיים ונשאר מורגש לאורך זמן. אני מאוד אוהבת את התחושה הזאת, מצד שני מי שמעדיפה קרמי ידיים שנספגים במהירות כדאי שתבחן מוצרים יותר קלילים. הוא לא מבושם ומגיע עם ניחוח קוסמטי מתקתק ועדין, לא מכיל פרבנים.
המחיר: 62 ש"ח ל125 מ"ל

בקסטרו השיקו לאחרונה ליין בשמים חדש, עם מבחר של 3 ניחוחות "זוגיים" לו ולה
ישנם 3 צמדים עם בקבוקים בצבע אדום, כחול ושחור, כאשר לכל צמד סגנון שונה. אלי הגיע הבושם לאישה והצמד האדום.
הניחוח מתוק מעודן, הודות לתווי הליצ'י והתפוח ובסיס של וניל ומאסק. אני לא נוהגת לרכוש בישום ברשתות האופנה כגון זארה או קסטרו, אבל אם מתעלמים לשניה מהשם על הבקבוק, מדובר בבושם טוב עם ניחוח מעודן ונעים, לא יצירה מקורית אך איכותי.
המחיר: הבושם EDP לאישה 80 מ"ל - 130 ש"ח. בושם EDT לגבר 100 מ"ל 160 ש"ח.

זהו להפעם. שתהיה לכן תקופת חגים נפלאה ושמחה וצום קל (למי שצמה בכיפור)
בפוסטים הבאים אספר לכן על ליין בישום של אחד ממעצבי העל שכבש את ליבן של המון נשים וגם על נסיעה ארוכה שאני יוצאת אליה ברגעים אלו. 


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.