SLIDER

Zoom In: L'oreal Skin Perfection BB and CC Creams

Skin Perfection היא הסדרה החדשה לטיפוח העור מבית לוריאל.
6 מוצרים חדשים, שמגיעים באריזות ורודות מטאליות:
* קרם לחות Correcting Daily Moisturiser
* סרום Concentrated Correcting Serum, שלפי הסקירות ברשת נחשב לכפיל העממי של סרום Visionnaire של לנקום
* פריימר על בסיס סיליקון Magic Touch Instant Blur
* קרם עיניים Awakening Correcting Eye Cream
* CC Cream או בשם הרשמי Anti Fatigue Perk up Cream Daily Moisturiser
* BB Cream

הפעם לוריאל פונים לקהל הצעיר בגילאי 20-30 ומציעים מוצרים שבאים לעזור לעור להיראות במיטבו ולהילחם בבעיות עור נפוצות כמו חוסר אחידות, נקבוביות פעורות, אדמומיות וכו'. לוריאל מבטיחים להעניק אפקט הארה ולאחד את גוון העור לקבלת מראה בריא וזוהר. אפשר להגיד שמדובר בסוג של מגמה חדשה בתחום האנטי אייג'ינג, שלא באה לטפל בקמטוטים הראשונים (שהדרך הטובה ביותר להימנע מהם היא שימוש בקרם הגנה ולחות המתאימה לסוג העור) אלא בתוצאות אורח החיים התובעני שלנו, סטרס, חוסר שינה, שגורמים למראה עור עייף.

לידי הגיעו שני המוצרים המסקרנים יותר מהסדרה (עבורי לפחות) והיום אתמקד ביתרונות וחסרונות של כל אחד מהם.
אני חושבת שהיום כבר אין אחת שלא מכירה את המושג BB Cream ומאז שהטרנד הזה התחיל לפני מספר שנים, נראה שהמגמה הזאת רק הולכת וצוברת תאוצה.
בדומה למוצרים המקבילים, ה-BB החדש של לוריאל מסדרת Skin Perfection מגיע עם אותו סט היתרונות המוכר: הענקת לחות, הענקת מראה אחיד והארה של העור, שיפור המרקם וטשטוש פגמים, שמירת על עור נקי וגם הגנה על העור מפני קרינת השמש (SPF25).
בגלל שמדובר במוצר "לחותי" לא חייבים להשתמש בקרם לחות בנוסף ואכן הרגשתי שבפני עצמו הוא עושה עבודה טובה וגם שומר על מראה עור מלוחלח במהלך היום. הוא מגיע בשני גוונים אוניברסליים Fair (לעור בהיר) ו-Medium. הגוון הבהיר שברשותי, בעל גוון ניטרלי שנוטה למעט אפרפר, מתאים לגוון העור שלי בקיץ אך לא מדובר בבחירה אידאלית עבור בהירות עור כי עלול להיראות מעט כהה מידי.
יש לו ניחוח קוסמטי עדין ונעים שהייתי קוראת לו הריח הטיפוסי של מייק אפ, בושם לא נמצא ברשימת המרכיבים וזאת בשורה טובה לבעלות עור רגיש.
מאוד אהבתי את המרקם הקליל שלו וההנחה הזריזה עם מברשת מייק אפ סינטטית (Expert Face Brush של ריאל טקניקס או כל מברשת אחרת מהסוג הזה). הכיסוי בינוני ואכן רואים שיפור לטובה ובמראה העור ובאחידות המרקם. הגימור "לח" ויחסית מבריק, כך שבעלות עור מעורב עד שמן יצטרכו פידור טוב עם פודרה (עם עדיפות לפודרות להענקת מראה מט או סופחות שומן) ומצד שני בעלות עור רגיל עד יבש או עור בוגר שזקוק להענקת מראה חיוני וקורן יוכלו לוותר על הפידור.
אני מאוד אוהבת את המרקם הקליל שלו שאפילו בימים החמים ביותר לא מכביד על העור. השילוב של כל היתרונות שלו הופך את המוצר הזה לפרקטי מאוד, שחוסך שימוש במספר מוצרים ומאחד בתוכו יתרונות של מייק אפ, קרם לחות ומקדם הגנה.

המוצר השני הוא Anti Fatigue Perk-Up Cream או במילים אחרות CC Cream
לפי התיאור על גבי האריזה, נשמע שמדובר בכפיל של ה-BB: הקרם מבטיח הענקת לחות (מכיל ויטמינים E ו-B5) ומראה עור אחיד ורענן, הגנה בפני השמש (SPF20) ובשימוש קבוע שיפור במרקם העור. בפועל, מדובר במשהו שונה לגמרי.
זהוא לא מייק אפ ולא מוצר שאמור להעניק כיסוי. הוא מגיע בצבע לבן, כמו של קרם לחות רגיל ורק ברגע שמניחים אותו על העור מתגלות ה-Micro Pearls, כדוריות זעירות, שהופכות את גוון הקרם לצהבהב וגם אחראיות על הגימור הזוהר.
למרות שמדובר במוצר"אוניברסלי" שמגיע בגוון 1 בלבד, על העור שלי הוא מתקבל כצהבהב מידי ולעומת זאת על עור כהה יותר בעל תת-גוון צהוב הוא השתלב בצורה מושלמת והעניק את אפקט ההבהרה הרצוי.
אני אדגיש שוב שמדובר במוצר שלא נותן כיסוי ולא יתאים למי שמחפשת מייק אפ קליל לכיסוי פגמים. מדובר בקרם לחות "מתקדם" שנותן מראה אחיד יותר ומכיל SPF. כדי לכסות את פגמי העור (במידת הצורך) ידרש שימוש במייק אפ בנוסף.
על העור המעורב שלי ה-CC מכביד וגם יחסית דביק גם אחרי מספר שעות. הנסיינית שקיבלה את ה-CC, בעלת עור יבש, דיווחה שהיא דווקא הרגישה שהוא נעים על העור ומעניק לחות, אך במצבים של יובש קשה יותר (בחורף למשל) תצטרך תוספת של קרם לחות אינטנסיבי.

אם לסכם את החוויה האישית שלי עם שני המוצרים הנ"ל, המנצח שלי הוא לגמרי ה-BB הנהדר! 

גילוי נאות: המוצרים התקבלו להתנסות מלוריאל פריז

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.