SLIDER

OPI Infinite Shine וביקור בנייל בוטיק שרונה

שרונה הוא אחד המקומות האהובים עלי ביותר בתל אביב, כי יש כאן אוירה קצת שונה, אוירה של חו"ל ומתחם יפיפה ופוטוגני. למרות שמדובר באזור מסחרי עם מבחר נאה של חנויות, אני לא מגיעה לכאן לשופינג, אלא לטיול מרגיע בשילוב של אוכל טעים וכמובן הצילום והחנות היחידה שאני נוהגת לבקר בה באופן קבוע היא הנייל בוטיק של OPI.
הפעם הגעתי לבוטיק כדי להתנסות בסדרת לקים החדשה של המותג Infinite Shine שהושקה לפני מספר חודשים.

מדובר בפיתוח חדשני של OPI שעשו הכלאה בין לק ג'ל ללק רגיל, כך שמצד אחד, קיבלנו עמידות וברק של לק ג'ל, אבל מצד שני אופן השימוש הוא רגיל לחלוטין, ללא צורך במנורת אור UV.
עושים את המניקור ב-3 שלבים: בסיס יעודי שאחראי על העמידות הגבוהה של הלק, הלק עצמו, טופ שנותן את הגימור הסופי ואת הברק. מי שמעוניינת לרכוש לקים מסדרת Infinite Shine תצטרך לרכוש גם את הבסיס והטופ התואמים. הלקים עצמם יחסית סמיכים, לכן דרושה מיומנות מסויימת כדי להניח אותם בצורה אחידה. ההסרה פשוטה, כמו של כל לק אחר, בעזרת מסיר לק רגיל.
 למניקור שלי בחרתי בגוון תכלת פסטלי "Withstands the Test of Thyme". מאוד אהבתי את התוצאה הסופית וללק אכן יש מראה של ג'ל, גלוסי ומבריק, שגם נשמר לאורך הזמן. בששת הימים בהם העברתי את המניקור החדש שלי אינסוף אתגרים, כגון שטיפת כלים וצרות אחרות, לא הופיעו קילופים שזה הישג מרשים בהתחשב בעובדה שכל לק ממוצע מחזיק עלי בין יומיים לשלושה במצב המושלם.
אני חושבת שאם כבר מגיעים לעשות מניקור מקצועי, כדאי לבחור בסדרה החדשה בעיקר בגלל העמידות הגבוהה וההנחה וההסרה הזריזות, בהשוואה למניקור ג'ל.
מה עוד חדש ב-OPI?
קולקציה נוספת ולא פחות מסקרנת: Color Paints
היא מיועדת בעיקר לכל חובבות ה-nail art ומורכבת מ-8 גווני צבע במרקם דליל ולא אטום, שמזכירים צבעי אקוורל עם תוספת של ברק מטאלי. הגוון התשיעי הוא בסיס כסוף וכאשר מניחים מעליו את הלק הצבעוני נוצר צבע מטאלי רווי.
ניתן גם ליצור ערבוב של צבעים שונים מעל הבסיס לקבלת אפקטים שונים.

לא יכולתי לצאת בידיים ריקות והתחדשתי בגליטר ורוד שחשקתי בו הרבה זמן
"On Pinks & Needles" שייך לקולקציית "OPI Brights", גליטר בגוון פוקסיה נאונית על בסיס לק שקוף. מושלם לקיץ ונראה מהמם על בסיס לבן אטום!

לסיום, קצת יופי משרונה, מהאינסטגרם האישי שלי



גילוי נאות: הוזמנתי לטיפול בבוטיק מטעם היח"צ של המותג

2 תגובות

  1. פוסט צבעוני ומהמם! התמונות משגעות כהרגלך! ♥
    נתקלתי השבוע באפריל בגליטר הורוד הזה מקולקציית OPI Brights והוא נראה מטריף! מחכה לראות אותו עלייך :*

    השבמחק
  2. פוסט מקסים והלק שבחרת יפהפה! מזכיר לי את טיפאני'ז אנד קו ;)
    תמונות יפות שמזכירות לי את המתחם המקסים ועושות לי חשק לחזור לשם שוב

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.