SLIDER

Premier Supreme סדרת טיפוח חדשה!

אני לא יודעת אם זאת רק התפיסה שלי, לכן אשמח מאוד לשמוע את דעתכן, כי יש לי תחושה שמוצרי ים המלח באופן כללי פופולריים יותר בקרב הקהל בחו"ל לעומת הקהל בארץ. יש די הרבה מותגי טיפוח מקומיים שמבססים את הפורמולות על מרכיבים היחודיים של ים המלח, שזמינים על כל סקלת המחירים, מהעממיים ביותר ועד היוקרתיים, אך משום מה אני לא רואה הרבה מהם מקבלים חשיפה טובה ולא יוצרים באז והתלהבות בקרב הלקוחות הישראליים. לעומת זאת בחו"ל יש הרגשה שמשקיעים מאמצים רבים בשיווק המוצרים וממתגים אותם בצורה טובה יותר.
תציצו גם בכתבה בגלובס שעוסקת בנושא.
את חברת Premiere אני מכירה כבר המון זמן, אבל אף פעם לא יצא לי להתנסות במוצרי הטיפוח שלהם לעור הפנים.
המותג מאוד ותיק שהוקם ב-1990 והיום נחשב לאחד היצרנים המובילים בתחום, עם סדרת מוצרים שכוללת מעל 150 פריטים המיואצים ליותר מ-62 מדינות שונות. למותג יש גם פילוסופיה "ירוקה" עם דגש על שמירה על איכות הסביבה בתהליך היצור, אריזות שניתנות למחזור והמוצרים אינם נבדקים על בעלי חיים. עוד פרטים ניתן לקרוא באתר המותג.

סדרת Supreme, שאדבר עליה בהרחבה היום, נחשבת לסדרה היוקרתית והמתקדמת ביותר מבחינת המרכיבים וטכנולוגיית הפיתוח שלה. המוצרים בסדרה מבוססים על נוסחא יחודית שמשלבת פוספוליפידים (עובדים על חיזוק תאי התא) ותאי גזע (מרכיב אנטי אג'ינג חזק ויעיל) וכמובן גם את מינרלים מים המלח ועוד, במטרה ליצור מוצרי טיפוח יעילים שעוזרים לחידוש העור, טשטוש והחלקה של קמטוטים, מסייעים לחיזוק והגנת העור. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ואם בעבר חשבנו שאנטי-אייג'ינג אלו מוצרים לעור בוגר בלבד, על פי המותג אין הגבלה של גיל.
קרם לחות Perfecting Moisture Cream
מדובר בקרם לחות עשיר שמיועד לכל סוגי העור, מעניק לחות, מחליק ומרכך. המרקם לעומת זאת מזכיר ג'לי סמיך, לא כבד בכלל וגם לא מכביד על העור. נעים להניח אותו על העור פנים נקי, הקרם ממש מחליק על העור ונותן גימור קטיפתי, רך וחלק. הניחוח מזכיר לי קצת את הקרמים של פעם, אבל הוא מאוד עדין ובלתי מורגש על העור. הכי נהניתי ממנו בעונת המעבר כשהעור היה מיובש וסבל מכתמי יובש. בשימוש קבוע פעמיים ביום, הרגשתי את האפקט כבר בימים הראשונים והקרם הצליח לטפל בעור המגורה שלי ולטפח אותו כראוי. במזג אויר חם יותר הוא כבר מרגיש לי קצת כבד מידי (העור שלי מעורב) לכן כרגע הוא משמש אותי בתור קרם לילה (נטול SPF, כך שאין שום בעיה עם זה). אני חושבת שמי שתהנה מהמוצר הזה הן בעלות עור רגיל או אפילו יבש/מיובש וגם בעלות עור בוגר. הקרם יחזיר את הברק הבריא לעור וגם גמישות ומרקם רך.
המחיר: 649 ש"ח ל-60 מ"ל

סרום לאזור העיניים Skin Mineral Eye Infusion
האריזה מרשימה: בקבוק זכוכית די כבד שמצויד גם במשאבה נוחה שנותנת שליטה טובה בכמות החומר שמוציאים. הכמות שנדרשת בכל שימוש היא מזערית ביותר, כך שכמות סטנדרטית של 35 מ"ל תספיק להמון זמן.
הסרום לבן שקפקף עם מרקם יחסית נוזלי וסיליקוני בתחושה. לחיצה אחת הכי קלה שאפשר על המשאבה תוציא את הכמות הנכונה שתספיק לשימוש אחד על שתי העיניים. הדרך הנכונה להניח אותו, כמו גם כל קרם עיניים, היא לפזר אותו בטפיחות קלות עם קמיצה, שהיא האצבע החלשה ביותר שלנו שלא תפעיל יותר מידי לחץ לאזור העדין. לאחר מכן אני אוהבת גם לעסות את הקרם בתנועות סיבוביות שמתמקדות בחלק החיצוני של אזור העיניים שבו יש את קמטוטי ההבעה הזעירים.
אם לא מגיזים עם הכמות, הסרום נספג במהירות ולא משאיר אחריו תחושה של כובד או דביקות. הוא מצליח לטשטש את הקמטוטים הזעירים ולגרום לאזור להיראות מעט יותר מתוח.
אני חושבת שמי שתהנה מהמוצר הזה ותהיה מרוצה מהתוצאות הן בנות שעדיין אין להן קמטים עמוקים באזור העיניים, שרוצות לטשטש מעט את הקמטוטים הקטנים ולתחזק מראה עור מעט יותר מתוח ורענן. אני מאוד אוהבת אותו, במיוחד לשימוש לפני השינה.
המחיר: 1590 ש"ח

Perfecting Peeling Gel הוא המוצר המסקרן והיחודי שבסדרה.
הוא מגיע בצנצנת זכוכית ורודה הזהה לזו של קרם הלחות ונראה כמו ג'ל שקוף ללא גרגרים. מניחים כמות סבירה של הג'ל על עור פנים נקי יבש ונקי מאיפור ומעסים בתנועות סיבוביות ואחרי שהג'ל נספג מתחילה פעולת הפילינג העדין ומתחילים ממש להרגיש את תאי העור המתים שיורדים בעזרת הפילינג נשארים בצורת גרגרים קטנים על הפנים. לאחר מכן שוטפים את הפנים במים פושרים. מאוד אהבתי את המוצר הזה, כי לא מדובר בפילינג סטנדרטי, אלא במוצר עדין מאוד שעושה עבודה מצויינת, מנקה ומחליק את העור, נותן אפקט מקרר ומרגיע.
המחיר: 699 ש"ח ל-60 מ"ל
את המוצרים של פרמייר ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ וגם בחלק מרשתות הפארם. לקבלת עדכונים וחדשות עשו גם לייק לדף של המותג בפייסבוק

יצא לכן להתנסות במוצרי פרמייר? יש לכן פייבוריטים מומלצים במיוחד? שתפו בתגובות!


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

8 תגובות

  1. אנונימי17.6.2015, 10:38

    הפיליניג נשמע מעניין,אבל הם נסחפו לגמרי עם המחירים, לטעמי.

    השבמחק
  2. אנונימי17.6.2015, 11:02

    יקר מידי

    השבמחק
  3. אילנית17.6.2015, 11:03

    סלחי לי אבל המחירים לא מציאותיים

    השבמחק
  4. אנונימי17.6.2015, 20:08

    ניסיתי קרמים שלהם לפני 15 שנה, כשמחירים היו 40-60 ש"ח ))) גם הייתי במפעל הייצור שלהם כשהוא היה עדיין בלוד והם היו בתהליך העברת מפעל לשוהם.
    מאז לא ניסיתי מוצרים שלהם ולא מוכנה לשלם סכומים כאלה אחרי שמכירה אנשים שעובדים שם.

    השבמחק
  5. אנונימי18.6.2015, 14:08

    ישנם מוצרים בשוק כיום הרבה יותר טובים וזולים יותר, אפילו חברות יוקרה!
    אין מוצרים שעושים קסם בכל מקרה..

    השבמחק
  6. אני מאוד אוהבת סדרות מים המלח, אבל המחיר הפעם לא ממש נגיש לצרכנית הממוצעת =\

    השבמחק
  7. לי תמיד יש תחושה שהפופולריות של מוצרי ים המלח בחו"ל היא בעיקר אצל יהודים ונוצרים, פחות אצל בני הדתות האחרות, והסיבה לכך היא הרגש המסוים שאלה חשים למקום הזה, וביחוד לכל מה שקשור בנהר הירדן. כאן בארץ הגעגוע, באופן טבעי, לא קיים והציבור כאן מעדיף מוצרים שמבוססים על צמחים

    השבמחק
  8. אף פעם לא חשבתי על זה... אבל בארץ באמת יש פחות התלהבות ממוצרי ים המלח. מעניין אם זה רק עניין של מיתוג ופרסום בארץ, או שיש כאן גם משהו מעבר

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.