SLIDER

סקירת מוצרי שיער: היכרות עם סדרת "Marine" ושמפו חדש מבית "Phyto"

היום נקדיש זמן לטיפוח השיער ואספר לכן על המוצרים החדשים שניסיתי בתקופה האחרונה.
נתחיל מסדרת "Marine" מבית "מימון קוסמטיקס", היבואנית הבלעדית של ההחלקות היפניות המקוריות בארץ. הערכה של 3 מוצרים שסניתי מיועדת בעיקר לשיער שעבר החלקה וזקוק לטיפוח אינטנסיבי. כל המוצרים מבושמים בניחוח דומיננטי של מסטיק "בזוקה", כך שאם אתן לא חובבות מוצרים מאוד מבושמים ראו הוזהרתן. מה שכן, הריח לא נשאר על השיער ולא מורגש כבר אחרי דקות ספורות.


השמפו "Rich and Smoth" מיועד לכל סוגי השיער
המרקם שלו נהדר, ג'לי ונוזלי, מקציף טוב מאוד, למרות שמוצהר שהשמפו אינו מכיל מלחים. השימוש מאוד חסכוני, כי כמות יחסית קטנה מספיקה לכיסוי כל השיער. הוא שייך לאותם השמפואים שכבר תוך כדי החפיפה מרגישים את אפקט הניקיון שהוא נותן. הוא נשטף בקלות ולא משאיר שאריות ואפשר להגיד שלא משאיר שום תחושה או ניחוח, רק שיער נעים מאוד למגע שמרגיש נקי ביותר. השיער שלי טבעי ואף פעם לא עבר טיפולים כימיים, כך שבגדול אני לא ממש זקוקה לשמפו "טיפולי" ולמרות זאת הרגשתי שלא מדובר בשמפו רגיל. הוא מעניק ברק בריא לשיער וגורם לו להיות רך יותר למגע ובנוסף, המראה הנקי נשמר גם ביום שאחרי החפיפה.
המחיר: 250 ש"ח עבור אריזת 1 ליטר.

"Soft and Gentle Hair Mask" היא מסכה שיקומית המכילה קרטין B ומיועדת בעיקר לשיער שעבר טיפולים כימיים, להענקת הזנה, החייאה וסגירת השברים בסיבי השיער.
האריזה ענקית ומכילה 500 מ"ל שיספיקו להמון המון זמן כי השימוש במסכה הזאת מאוד חסכוני. השיער שלי באורך בינוני (עד הכתיפיים) ולכיסוי מלא של השיער אני מניחה כמות של כף פחות או יותר ויכול להיות שגם זה מעט נדיב מידי. לוקח לה זמן להישטף במלואה מהשיער עד שלא מרגישים אותה לגמרי ואם לא שוטפים עד הסוף כמו שצריך מסתכנים במראה קצת לא מחמיא של הקצוות. אני מאוד מאוצה מהתוצאות ובעיקר מכך שמדובר במוצר שאמור להיות אינטנסיבי וסוג של טיפולי, המסכה לא מורידה מהנפח של השיער אצלי ורק מעניקה יותר ברק, סוגרת קצוות ומעניקה להם מראה חלק ומטופח יותר.
המחיר: 170 ש"ח

שמן לשיער "Mist Oil" הוא האהוב עלי מכל הסדרה.
הוא מתאים לכל סוגי השיער בכלל ובפרט לשיער שעבר טיפולים כימיים למיניהם (צבע, החלקה וכו'). מה שהכי חשוב הוא שלמרות שמדובר בשמן עשיר, הוא לא כבד בכלל ולא גורם למראה שמנוני גם אם מניחים כמות די נדיבה. מבחינת המרקם הוא מזכיר לי יותר הכלאה של שמן וסרום מאשר שמן שיער קלאסי. המשאבה מאוד נוחה ומוציאה כמות פיצית בכל לחיצה, לכן בכל שימוש אני מניחה כ-3 טיפות (כ-3 לחיצות מלאות), מפזרת את השמן בין כפות הידיים ומפזרת באחידות על קצוות השיער כאשר הוא עדיין לח. התוצאה היא שיער חלק יותר ונוח לעיצוב וקצוות "סוגרים" יותר ללא מראה יבש.
השמן מכיל קרטין B המסייע לחיזוק ושיקום השערה וגם מגן על השיער מפני קרינת UV. הוא מבושם באותו הניחוח הדומיננטי כמו שאר מוצרי הסדרה, אבל אחרי ההנחה הוא מתפוגג די מהר. אני משתמשת בשמן הזה אחרי כל חפיפה ומאוד מרוצה מהתוצאות.
המחיר: 160 ש"ח עבור 110 מ"ל

* מחיפוש בגוגל, גיליתי שהמחירים של המוצרים משתנים בין האתרים שמשווקים אותם. המחירים שציינתי הם אלו שמופיעים באתר הרשמי של "מימון קוסמטיקס". את שלושת המוצרים ניתן לרכוש בתוך מארז במחיר של 400 ש

PhytoVolume
הוא אחד הטובים שניסיתי בתקופה האחרונה. את פיטו הכרתי כבר מזמן, אבל משום מה מאז הניסיון האחרון עם שמפו אחר לא חזרתי לרכוש עוד, למרות שבזמנו מאוד אהבתי את התוצאות.
הבקבוק הוא אותו הבקבוק המוכר של פיטו שעשוי מאלומיניום. הפקק שופר ובמקום הפקק המסתובב ציידו את הבקבוק בפקק נוח יותר שנפתח ונסגר בקליק. השמפו מגיע בגוון חום שקפקף ובמרקם ג'לי נוזלי. הוא מקציף הרבה מאוד, לכן לכיסוי כל הראש נדרשת כמות סבירה של ככף של השמפו, יותר מזה זה סתם בזבוז.
לאחר החפיפה הוא נשטף בקלות והשיער מרגיש ממש נקי ורך, בניגוד לשמפואים אחרים שלפעמים גורמים לשיער להרגיש יבש מידי או אלה שלא מצליחים להתמודד עם השומניות של הקרקפת ומשאירים דביקות. אחרי היבוש אכן אפשר להבחין בנפח יפה בשיער שמחזיק לאורך היום (ביום החפיפה). ביום למחרת הנפח יורדת, אבל המראה הנקי של השיער נשמר ללא שומניות בשורשים. עבור בעלת שיער דק וחסר נפח מדובר במוצר המושלם שנותן נפח עדין ומראה שיער מלא יותר וגם מנקה ביסודיות את עור הקרקפת.


שמפו נוסף של פיטו שניסיתי לאחרונה מיועד לשיער שמן ובא לעזור לשלוט במראה נקי של שיער לאורך הזמן: PhytoCedrat
המרקם שלו פחות נוח לשימוש, מאוד מימי ונשפך בקלות. העניין דורש מיומנות מסויימת כדי לא לשפוך את השמפו לשווא במקלחת ולהספיק להגיע עם היד לאזור הקרקפת. הניחוח צמחי-חמצמץ, קצת מזכיר לי את למון גראס. בדומה ל- Phytovolume גם הוא מקציף מעולה ומנקה טוב וגם עוזר על שמירת המראה הנקי ועוזר בשליטה בשומניות הקרקפת. בשורה התחתונה אני יכולה להגיד שעל השיער שלי שני המוצרים של פיטו עובדים מצויין, אך הפייבוריט שלי הוא ה-"Phytovolume" בעיקר בגלל המרקם שהרבה יותר נוח לשימוש.

אני חושבת שחבל שהמוצרים של מותג לא מוצגים בצורה טובה בחנויות בארץ, במיוחד בפארמים הגדולים. לרוב אני מוצאת אותם במדף לא הכי אטרקטיבי במחלקת המוצרים "הטבעיים" והם לא בולטים לעין ודי הולכים לאיבוד בין שאר המותגים. מדובר במוצרים סופר איכותיים ובליין הרחב ניתן למצוא את המוצר המתאים בדיוק לסוג השיער שלכן. המחיר המלא לשמפו הוא 70 ש"ח, אך מידי פעם יש מבצעים של עד 40% הנחה, כך ששווה לעקוב.

אם ניסיתן את המוצרים שהצגתי כאן, אשמח לשמוע גם את דעתכן עליהם! ספרו לי גם מה הם מוצרי הטיפוח לשיער המועדפים עליכן כרגע. 

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

תגובה 1

  1. הסדרה השיקומית בהחלט עבורי! אבדוק כפי שאמרת ברשת את המחירים
    תודה!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.