SLIDER

איפור עם מוצרי אסנס | Essence

את המוצרי אסנס הכרתי בביקורים באירופה והופתעתי באיכות הגבוהה של המוצרים ביחס למחיר העממי. לא מזמן המותג עשה עליה לארץ וגם המחירים נשארו זהים לאלו שבחו"ל. כשהלכתי לבחון את המוצרים מקרוב באחד הסניפים של סופר פארם, הסטנד היה נראה כאילו עבר עליו הוריקן, חצי ריק, עם מוצרים בודדים מכל סדרה שמונחים בצורה אקראית בתאים, כי השאר נמכר במהירות שיא! כרגע המצב כבר טוב ודואגים להביא ולהשלים את המלאי כמו שצריך. בנוסף, יש לא מעט מוצרים ללא טסטרים, לכן כדאי לבדוק שמוצר "חדש" ששמתן בסל לא נוסה לפני כן על ידי מישהי אחרת. ולמרות החסרונות שציינתי אני מאוד נהנית מהעובדה שיש לנו סוף סוף מותג איפור נגיש ולא יקר שמציע מוצרים טובים ואיכותיים.
הכנתי סרטון עם מדריך איפור שכולו מוצרי Essence!



מוצרי הבסיס:
המייק אפ All About Matt מבטיח עמידות גבוהה וגימור מאט. בפועל, מדובר דווקא במייק אפ מאוד לחותי שממש לא מרגיש oil free כפי שמוצהר על האריזה. הכיסוי שלו בינוני ואני אוהבת להניח אותו עם הידיים, לטשטש היטב ולתת לו קצת זמן להתקבע. הגימור מאוד חי וללא פידור נראה מבריק מידי על העור שלי. אני חושבת שהמייק אפ הזה יתאים דווקא לבעלות עור רגיל עד יבש, יראה מאוד טבעי ויוסיף את הברק הבריא. בעלות עור מעורב גם יהנו ממנו, אבל צריך לקחת בחשבון שכבר באמצע היום יהיה צורך בנייר Blot (או טישו) כדי לנטרל את הברק ופידור נוסף. אני מאוד אוהבת אותו וחושבת שמדובר במייק אפ מוצלח.
Cover Stick הוא מוצא אוניברסלי שמשמש אותי גם לכיסוי הפגמים הקטנים בעור הפנים, גם כבסיס לצלליות ולפעמים גם בתור קונסילר לטשטוש הכהויות מתחת לעיניים. הוא נראה כמו שפתון, עם מרקם עבה וסמיך ועם זאת לא יבש ולא מייבש את העור. בתור קונסילר הוא לא הכי מושלם בגלל הגוון הניטרלי, אבל מתפקד טוב מאוד בתור בסיס.
גם הפודרה "Mattifying Compact Powder" התגלתה כמוצר טוב. היא לא שקופה, אבל לא הרגשתי שהיא מוסיפה כיסוי, רק עדין ביותר. היא לא גורמת למראה "מקומח", אלא נותנת גימור טבעי ולא מאט.

איפור העיניים: 
לאסנס יש מבחר ענק של צלליות שמגיעות גם כבודדות וגם בפלטות קטנות. הצלליות לא זהות במרקם ורמת הפיגמנט שלהן ואם חלקן מאוד רוויות ועשירות, חלקן גם דלילות עם מרקם בעייתי. ראיתי שלרוב יש טסטרים, כך שכדאי מאוד לגעת ולבחון את המרקם לפני שקונים.
להארות של עצם הגבה והזוית הפנימית של העין השתמשתי בצללית בודדת בגוון טבעי בהיר, ללא נצנצים. לצערי אין לי את המספר שלה, כי הכנסתי את רוב הצלליות הבודדות לפלטה גדולה. מדובר באחת הצלליות המוצלחות להארות שיכולה לשמש גם בתור שימר עדין לפנים, יש לה מרקם כמעט קרמי, מושלם!
בקפל וגם על כל העפעף התחתון הנחתי צללית אפויה מקולקציית "Cookies and Cream" בעלת השם הארוך ביקום "Last Night a Cookie saved my Life". הקולציה מוגבלת, לכן אני לא בטוחה שעדיין ניתן להשיג אותה, אבל אם בכל זאת תראו אותה למדפים, אני ממליצה בחום על הצלליות האפויות והסומק. הצללית בגוון חום ניטרלי הנוטה ל-Taupe, במרקם מאט. בתור תחליף, כל צללית חומה בינונית או אפילו ברונזר יעבדו טוב ללוק שיצרתי.
על העפעף העליון הנחתי צללית כסופה מרביעיית Denim מס' 09 ותחמתי את קו הריסים בעזרת הצללית האפורה הכהה. הפלטה הקטנה הזאת חמודה מואד, עם צבעים יפים ופיגמנט טוב. החסרון היחיד הוא שהצלליות מאוד רכות וכשאוספים אותן עם המברשת צריכים לנער אותה מעט כדי להוריד מעט מהצללית כדי שלא תנשור אל מתחת לעיניים.
מרגע שניסיתי אותו, עפרון הגבות של אסנס הפך ל-must have שלי! הגוון Blonde שמתאים בצורה מדוייקת לצבע השיער והגבות שלי, המרקם "השעוותי" שנמרח בקלות והעמידות הטובה בתמורה ל-9 ש"ח בלבד הם העסקה הטובה ביותר שיכולתי לבקש. בסדרה הזאת קיימים לצערי רק 3 גוונים ובנוסף לבלונד ניתן למצוא את החום הבינוני עם תת גוון ג'ינג'י ושחור.

אני לא אוהבת מסקרות שמבטיחות הבטחות גרנדיוזיות ובסופו של דבר מתגלות כבינוניות. כך קרה גם עם "Get Big Lashes". 
המברשת שלה ענקית, כך שהרבה פעמים יוצא שהיא מלכלכת את העפעף, גם אם מניחים את המסקרה ממש בזהירות. היא נותנת מראה די טבעי, ללא נפח דרמטי וכדי להגיע למראה טיפה יותר מורג צריכים להעמיס בערך 3 שכבות. יאמר לזכותה שהעמידות שלה טובה והיא לא נמרחת או נוזלת במהלך היום וגם יחסית קלה להסרה.

הסומק מס' 10 "Adorable" הוא אחד האהובים עלי בתקופה האחרונה ואני משתמשת בו על בסיס יומיומי. הגוון שלו אידאלי לעור בהיר, נראה מאוד טבעי ומשתלב עם כל מראה איפור וכל שפתון. המרקם נוח ביותר לעבודה ומאפר לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה.
הגלוס עם גימור המאט מסדרת "XXXL longlasting" מס' 05 "Velvet Rose" גם אחד האהובים עלי כרגע. הוא מעין הכלאה של גלוס ושפתון נוזלי, לא דביק ועם גימור קטיפתי (לא מאט לגמרי). כדי להשיג כיסוי אחיד צריכים להניח 2 שכבות ולטשטש אותו היטב. העמידות ממוצעת.

לאסנס יש מבחר יפה של לקים בצבעים מדליקים וגם קולקציות מיוחדות, כאשר החביבה עלי ביותר היא קולקציית הגליטרים הצבעוניים. לסרטון הנוכחי בחרתי בלק מהליין הקבוע מס' 176 "Headphones On"
מדובר בגליטר אפור עם אפקט הולוגרפי עדין. הוא די דליל וכדי להגיע לכיסוי טוב הנחתי 3 שכבות. הוא נראה הכי יפה על בסיס לק שחור אטום.

המראה הסופי:
מקווה שנהניתן מהפוסט! אני הכי נהנית להכין מדריכי איפור מהסוג הזה וכל פעם מצטערת שאין לי מספיק זמן לעשות את זה בתדירות יותר גבוהה.

ספרו לי אילו מוצרי אסנס הם ה-must have שלכן!


גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

21 תגובות

  1. קודם כל הלוק בסופי יצא מקסים, ואת מהממת אמיתית :)
    זה קטע, כי השבוע צילמתי גם כן סרטון עם מוצרי אסנס, החוויות שלנו מהמוצרים די דומות, אבל האמת? לא עפתי על המוצרים שלהם יותר מדי, חוץ מעל מוצרי השפתיים שבעיניי נהדרים, והסומק המשגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      אני לא יכולה להתלהב מאסנס כמו שאני מתלהבת ונהנית ממותגי היוקרה, אבל מוצאת את עצמי משתמשת בלא מעט מוצרים על בסיס יומיומי ואוהבת אותם. הסומק אחד הטובים שיש לי!

      מחק
  2. את כזאת מהממת, והלוק הסופי פשוט מקסים :)
    אני שמחה שאסנס עשו עלייה לארץ, ועוד יותר שהם שמרו על מחירים כ"כ אטרקטיביים. לא יצא לי לנסות הרבה מהמוצרים שלהם, את המסקרה הזו דווקא פחות אהבתי. לעומת זאת יש להם מסקרה עמידה במים שאהבתי מאוד, והג'ל לגבות שלהם פשוט מוצלח. אני צריכה בהזדמנות לעבור בסופר פארם ולחטט בסטנד כמו שצריך, אני סקרנית מאוד לנסות צלליות ומוצרי שפתיים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מקסימה!
      לא ראיתי ג'ל לגבות, אבדוק בהקדם! השפתונים שלהם נהדרים, הבעיה היא הטסטרים שרוב הזמן חסרים.

      מחק
  3. אני רוצה לראות את זיו פנייך יום יום, אפשר?
    מסכימה מאוד לגבי המסקרה, לא ממש אהבתי אותה.
    הלק מקסים ולא ברור לי איך אין לי אותו עדיין

    השבמחק
    תשובות
    1. :))) תודה מותק! אני מאוד אוהבת להכין פוסטים מהסוג הזה, אבל לרוב פשוט לא מספיקה!

      מחק
  4. הלוק הסופי יצא ממש מקסים. חייבת לומר שלמרות שיש להם כמות נחמדה של מוצרים טובים, לא הצלחתי לגמרי להתמסר למותג...

    השבמחק
  5. הלוק מקסים!
    גם אני לא מתחברת למסקרות שלהם, פשוט לא עושות לי את זה.
    הלק ממש מגניב ומזכיר לי גוון דומה שיש לי של בורז'ואה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      הלק אכן מזכיר לק של בורז'ואה, עם הפקק הארוך

      מחק
  6. אנונימי17.5.2015, 16:46

    אהבתי! טרם יצא לי להתנסות במוצרים שלהם כי בפעמים שהגעתי לסטנד שלהם בסופר פארם הוא היה די מבולגן ולא היה לי זמן ל"חפור".
    הייתי שמחה לשמוע, באיזה גוון המייקאפ שבו השתמשת בסרטון?
    זהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסטנדים לרוב מבולגנים, באסה :/
      השתמשתי במס' 10 שהוא הכי בהיר שקיים לפי מה שידוע לי

      מחק
  7. הלוק הסופי נפלא! :)

    השבמחק
  8. הי לכולן, אני קונה את המוצרים שלהם באתר שנקרא bela.co.il. המחירים ממש זולים, למשל הסומק המדובר רק 15 ש"ח....

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. *** כאן נמחקה תגובה של עסק שמנסה לקדם את האתר שלו בדרכים לא מקובלות

      מחק
  10. שמעתי הרבה על אסנס אבל אף פעם לא השתמשתי בהם, רציתי לדעת איך אני יכולה למצוא את הגוון של המייקאפ שיתאים לגוון הפנים שלי אם המייקאפ בא בשפורפרת בצבע לבן אטום?

    השבמחק
  11. היי מדהימה!
    אשמח לדעת באיזה גוון פודרה השתמשת :)

    השבמחק
  12. היי מדהימה!
    אשמח לדעת באיזה גוון פודרה השתמשת :)

    השבמחק
  13. אנונימי10.11.2022, 16:19

    היי, איפה אפשר למצוא את העמדה של אסנס באינסטמבול שבטורקיה?

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.