SLIDER

Sinful Colors

כל פעם שאני חושבת שכבר קשה לרגש אותי בכל מה שקשור לתחום הלקים, מגיעות הפתעות חדשות והפעם מדובר במותג לקים מדליק שלא מזמן עשה עליה לארץ. אז נעים להכיר, Sinful Colors!

מדובר במותג לקים השייך לקטגוריה "העממית", אך בפעול מצטיין באיכות גבוהה ויכול בקלות להשתוות לכל מותג יוקרתי. הלקים מיוצרים ע"י רבלון בארה"ב, במבחר רחב מאוד של גוונים וגם קולקציות עונתיות כפי שנוהגים לעשות רוב מותגים שמכבדים את עצמם. אם ציפיתי שהמחירים יהיו גבוהים יותר לעומת ארה"ב, גם כאן חיכתה לי הפתעה, 15 ש"ח לבקבוקון העגלגל, זהה למחיר בחו"ל.

אחד הלקים שהכי אהבתי מתוך השישיה שברשותי הוא "Black on Black". המרקם שלו מושלם, קרמי וחלקלק, קל להנחה ובשתי שכבות מקבלים את הגימור הגלוסי המושלם.
כדי לגוון וליצור מניקור מעט יותר מעניין, שילבתי אותו עם גליטר כסוף "Queen of Beauty" שהנחתי רק על קצה הציפורן בשתי שכבות.

עוד לק מעולה שלדעתי must בכל אוסף הוא לבן טיפקסי "Snow on White".
למרות שרוב הלקים במרקם הזה די בעייתיים להנחה מדוייקת וקלה, כאן מדובר בטיפקס הכי מוצלח שיש ובשתי שכבות מגיעים למראה אחיד וגלוסי.
המניקור שיצרתי בעזרת שני הלקים הוא פרנץ' "הפוך" שחור לבן. הנחתי שתי שכבות של הלק הלבן על כל הציפורן ולאחר מכן הוספתי את הפס השחור. כדי להסתיר את המריחה הלא כל כך מדוייקת של הפס הוספתי מדבקה כסופה שקניתי בביוטיקר. אחרי שהכל התייבש, הוספתי מייבש לק.
לא מדובר כאן במניקור יומיומי, כי זה דורש לא מעט התעסקות ודיוק וגם כי בגלל ריבוי השכבות והמדבקה העמידות היא סביב יום אחד.

"Boom Boom" הוא ורוד פוקסיה במרקם ג'לי
מדובר בורוד "ברבי" הקלאסי, לא הכי יחודי ועם זאת יפיפה ובעל גימור גלוסי במיוחד. הפורמולה יחסית נוזלית וטיפה פחות נוחה להנחה לעומת הלקים הקרמיים. בשתי שכבות נדיבות מקבלים כיסוי אחיד, אבל לא לגמרי אטום.

"Go Go Girl" הוא אדום קלאסי
האדום הטהור, הכי נשי וסקסי שיש! גם במקרה שלו מדובר במרקם ג'לי יחסית נוזלי ועם זאת בשתי שכבות מגיעים לגימור אטום ורווי.

"Sugar Sugar" נרכש בגלל החולשה שלי לנצנצים (איך לא?)
בגלל בעיות תאורה התמונה צולמה עם פלאש, כך שנוצר רושם שהשימר בולט. בפועל הלק נראה על הציפורניים כפי שהוא נראה בבקבוק. השילוב בין בסיס בורדו ג'לי ושימר אדום יוצר מראה מטאלי ומעט מנצנץ. הוא שייך לסוג הלקים שיראו יפים ויוקרתיים על אחת ומעט מבוגרים על מישהי אחרת, תלוי בגוון העור. פחות אהבתי אותו עלי, למרות שמאוד התלהבתי ממנו כשראיתי את הבקבוק.

אני חייבת לשבח את איכות הלקים של סינפול ומאוד שמחה להכיר עוד מותג עממי נהדר. למרות שלא כל הגוונים מקוריים או יחודיים, הקולקציה הקבועה מאוד מרשימה, אופנתית ומציעה מגוון רחב של צבעים מגניבים. אהבתי גם את העיצוב של הבקבוקים ואת המברשת הדקה שמאפשרת שליטה טובה והנחת לק מדוייקת. אוסף ה-Sinful שלי ללא ספק עוד ילך ויגדל בהמשך. ושלכן?


גילוי נאות: חלק מהלקים התקבלו לסקירה

2 תגובות

  1. אני חושבת שיש לי בערך 15 לקים של סינפול שבזמנו הביאו לי מארה"ב, למחיר הם ממש סבבה, וממש כיף שהמותג נגיש עכשיו בארץ
    וממש אהבתי את העיצוב הראשון שפרסמת עם הגליטר :)

    השבמחק
  2. כיף להכיר חברות חדשות שסוף סוף מגיעות לארץ. השילובים שיצרת עם הגליטר והשחור ולבן יצאו ממש מגניבים.
    בכלל יש להם צבעים יפים!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.