SLIDER

Zoom In: הגלוסים החדשים של איל מקיאג'

הפוסט היום מוקדש לשפתיים "עסיסיות" ומבריקות בחסות הגלוסים החדשים של איל מקיאג'.
אם להיות לגמרי כנה, אני חושבת שנכון להיום לאיל מקיאג', בתור מותג איפור מקצועי, יש עוד דרך ארוכה כדי להוכיח את עצמם בתחרות הקשה עם המותגים המקבילים, אני אפילו לא מדבר על איכות המוצרים שאין לי ספק שטובים מאוד, אלא על התדמית ותודעת השירות, המחירים וכו'. מכל הסיבות הנ"ל, סביר להניח שאם סט הגלוסים המפתה לא היה נוחת בתיבת הדואר שלי, לא הייתן שומעות על המותג בבלוג בתקופה הקרובה.

5 תגובות

המוצרים שאכזבו אותי

אני כמעט ולא כותבת על מוצרים שלא אהבתי ותמיד מעדיפה להתרכז בהמלצות על אלו שאני נהנית מהם. אני מאמינה שקשה מאוד להיתקל במוצר גרוע באמת, ללא קשר למחיר, הכל עניין של התאמה לצרכים האישיים שלנו וגם ציפיות מהביצועים של אותו המוצר. בקיצור, הכל מאוד אינדיבידואלי וכמעט תמיד מה שפחות אהבתי יכול בהחלט להתאים למישהי אחרת ולהיפך. היום אשתף אתכן לראשונה באוסף המוצרים המאכזבים שלי כרגע.


את קרם הגוף של Avalon organics הזמנתי מהאתר iherb.com לפני המון זמן ואחרי מספר ניסיונות זנחתי אותו לגמרי.

10 תגובות

קניות בגרמניה (חלק 2)

לאחרונה לקחתי פסק זמן מהכתיבה וקפצתי לביקור חברים בגרמניה! חזרתי כרגיל עם המון חוויות וגם עם כמה שקיות עמוסות בדברים שקניתי.
הטיסה שלי הייתה בלילה וקיוויתי שיהיה יחסית שקט ואוכל להסתובב לי להנאתי בדיוטי פרי שלנו ואולי לרכוש לי כמה פינוקים. שקט לא היה שם, אלא ההיפך, עומס אנשים, המתנות ארוכות במיוחד ותורים. הדיוטי פרי החל לעבור שיפוץ וכל הרחבה המרכזית (העגולה) פונתה לחלוטין והדוכנים של המותגים הועברו ונדחסו יחד עם אזור האלכהול וסיגריות. היה בלתי אפשרי להסתובב ככה ולבחור משהו, עמוס ומעצבן. יצאתי בידיים ריקות ואני לא מצטערת על זה לשניה. אם אתן טסות בזמן הקרוב, קחו את זה בחשבון ואם בכל זאת בא לכן לעשות קניות בדיוטי, תגיעו מוקדם ותתעזרו בהרבה סבלנות.

3 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.