SLIDER

נעורים מאופרים

בפוסט הזה אני רוצה לקחת אתכן אחורה בזמן...

כפי שמישהי חמודה פעם הגדירה את זה, אני שייכת לדור ה-Spice Girls. בזמן שב-1996 הלהקה הרעידה את הרמקולים של כולנו עם הלהיט Wannabe, הייתי נערה בת 13 והכי wannabe אישה. זאת הייתה תקופה שאני והחברות ניסינו להיראות הכי קוליות ומגניבות וזה כלל לא מעט מראות אופנתיים ואיפוריים, שבמבט לאחור היו משעשעים למדי.

14 תגובות

קניות בפראג (ביוטי שופינג) חלק 2

אין לי מילים כדי לתאר עד כמה שאני אוהבת את פראג! העיר הזאת מהפנטת וכל פעם מחדש גורמת לי לרצות לנשום אותה ולהשאיר אותה בתוכי. הביקור הפעם היה קצר ואינטנסיבי, אבל בכל זאת הספקתי להינות מהעיר ולטייל עד שלא הרגשתי את הרגליים. שופינג לא היה העיסוק העיקרי, אבל בגלל שעשיתי את שיעורי הבית שלי מראש, הספקתי לעשות את הקניות שלי מבלי לבזבז עליהן זמן יקר.

15 תגובות

Empties: פוסט על מוצרים שסיימתי (חלק 1)

למרות שמצד אחד אני מאוד נהנית לקרוא פוסטים של אחרות על מוצרים שסיימו וחוות דעת מפורטות על מוצרים שהשתמשו בהם לאורך זמן, משום מה אף פעם לא כתבתי פוסט מהסוג הזה בעצמי. אחרי שהצטברו אצלי לא מעט empties בתקופה האחרונה, החלטתי סוף סוף שהגיע הזמן לתת במה למוצרים שסיימתי ולשתף גם אתכן.

13 תגובות

יום הולדת בצפון

גם השנה כמיטב המסורת חיפשתי רעיון מקורי לחגיגות יום ההולדת והפור נפל על טיול בצפון. הזמנו צימר, לקחנו מצלמות ויצאנו לדרך, לטיול מהנה שהרגיש לי (בתור תושבת המרכז) כמו קפיצה קטנה לחו"ל.

התחנה הראשונה הייתה גן לאומי כורזים, מקום היסטורי קסום, עם שרידי בית הכנסת מהמאה הרביעית, מקווה טהרה ובתי המגורים. 
בזמן האחרון אני מאוד נהנית לטייל במקומות היסטוריים מהסוג הזה, כי מעבר ליופי המהפנט והמבנים העתיקים שמעוררים את הדמיון, יש בהם משהו מאוד שליו ונורא מרגיע.
5 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.