SLIDER

Zoom in: מסקרה של דיור Diorshow

את Diorshow של דיור קניתי בדיוטי פרי של מוסקבה לפני כמה חודשים. לא יודעת למה, כל פעם שאני מגיעה לרכוש מסקרה חדשה אני באה לא מוכנה, ללא קריאת ביקורות ברשת, מוכנה להרפתקה הבאה. אין לי הסבר הגיוני לתופעה הזאת ובדיעבד אני כל פעם אומרת שבסכום שהשקעתי הייתי צריכה לקנות מסקרה שכבר ניסיתי ואהבתי. בטח כבר הבנתן לאיזה כיוון הולך הפוסט של היום, של "השואו" המובטח שלא התקיים...

16 תגובות

סיפורי שיער: טיפוח ועיצוב

אני מודה שבכל מה שנוגע לטיפוח ועיצוב השיער הכל אצלי בערך ההיפך מהאיפור והציפורניים: כמה שפחות התעסקות ומוצרים, מינימום השקעה ומקסימום תוצאה. למזלי זכיתי לשיער שיחסית נוח לתחזוקה ועיצוב ולמעט נשירות תקופתיות אין לי תלונות. השיער שלי רגיל, נוטה למעט שמנוניות באזור הקרקפת, במיוחד בחודשים החמים, דק וחלק, אף פעם לא עבר צביעה (למעט תקופה קצרה של "גוונים" לפני המון שנים).

שגרת טיפוח השיער היומיומית שלי מסתכמת בחפיפה, סירוק ויבוש טבעי/פן. מידי פעם אני מסתקרנת ורוכשת לי מוצרי "אקסטרה" שיעזרו לי להוסיף מעט נפח או ברק לשיער או לעצב ולהחליק אותו מעט ועליהם אדבר בפוסט הזה.

9 תגובות

3 מתכונים ל-Nail Art

לאור ההצלחה של הפוסט הקודם על Nail Art, החלטתי "לבשל" לכן פוסט חדש עם 3 הצעות למניקור מיוחד. חילקתי את שלושת "המתכונים" ל-3 דרגות קושי ואני מקווה שכל אחת תמצא כאן את הרעיון היצירתי שלה למניקור שאי אפשר לפספס. אז בואו נתחיל!

1. Matte French Manicure

24 תגובות

Zoom in: Pupa BB Cream

חשבנו שטרנד ה-BB Creams היה תופעה חולפת? אז זהו שלא, כי כפי שזה נראה עכשיו, אחרי מעל שנתיים שה-BB נכנס לליין הקבוע כמעט של כל מותג אפשרי, הוא כאן כדי להישאר. היום נראה עוד תוספת חדשה לליין המוצרים של המותג האיטלקי פופה: "Professionals BB Cream + Primer".

8 תגובות

הכוכבים של 2013

פוסט הכוכבים השנתי לא יעסוק בסיכומי השנה של ממש ולא בחשבון נפש או תוכניות לעתיד. כמו בשנה שעברה, אני רוצה להציג את מוצרי האיפור והטרנדים שלדעתי עשו לנו את השנה החולפת ואתן כמובן מוזמנות לחוות את דעתכן על הבחירות וגם להוסיף את שלכן!

2 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.