SLIDER

סקירת מוצרי טיפוח לעור הפנים

כידוע, בלתי אפשרי לגבש דעה לגבי מוצר טיפוח כלשהו מבלי להתנסות בו תקופה ממושכת. מכאן תמיד מתחיל הקושי שלי בלכתוב פוסטים מהסוג הזה, כי יש לא מעט מוצרים אבל מצד שני חייבים לשמור על העור ולהתמיד בשגרה מסויימת כדי שלא נפגע בו. ההתנסות היא ממושכת וגם חוות הדעת לא תמיד חד משמעית, כי אני כותבת את החוויה האישית שלי ובו זמנית גם חושבת עבור מי מומלץ/לא מומלץ מוצר כזה או אחר. לכן ברוב המקרים לא תהיה כאן המלצה גורפת או קטילה מוחלטת של המוצרים ואני מקווה שהפוסט יהיה מועיל!

מזמן רציתי לנסות את סבון הפנים של La Roche Posay לעור שמן מסדרת Effaclar המוצלחת ואחרי שלא מצאתי "דיל" שווה בבתי המרקחת בארץ, עשיתי הזמנה מאתר eChemist והוא עלה כ-11 פאונד.


מאוד אהבתי את הסבון הזה והוא עומד להיגמר לי בקרוב. אני משתמשת בו פעמיים ביום, כאשר בערב אני מסירה בעזרתו את איפור הפנים (לא כולל את אזור העיניים). הוא מנקה מצויין וכמעט ולא משאיר תחושה של יובש בהשוואה לסבון של נוטרוג'ינה שבו השתמשתי תקופה ארוכה מאוד. הוא מסיר כל איפור, כולל העמיד, בלי שאריות וללא צורך במוצרי ניקוי משלימים לאחר מכן. הדבר היחיד שלא אהבתי בו הוא הריח, שבהתחלה מרגיש לימוני עדין אבל במגע עם הפנים הופך לריח סינטטי של סבון כמו של פעם. בהתחלה זה מאוד הציק לי, אבל עם הזמן למדתי להתעלם מזה כי מאוד אהבתי את התוצאות. הכמות היא 200 מ"ל ובכל שימוש נדרש מעט סבון כדי להקציף ולפזר אותו על כל הפנים, כך שהמוצר מאוד חסכוני, לי הוא הספיק ל-4 חודשים של שימוש רצוף פעמיים ביום.

מוצר נוסף של La Roche Posay שניסיתי לאחרונה הוא מי הפנים Physiological Micellar Solution
המוצר, כמו רבים מסוגו (כולל ביודרמה הפופולרי) מיועד לניקוי עור הפנים וגם להסרה עדינה של איפור, כולל איפור עיניים ושפתיים. הוא לא מכיל סבון, אלכהול או פרבנים, יש לו מרקם של מים וניחוח עדין ביותר ובלתי מורגש על העור. על פניו מדובר במי פנים אידאליים עבור מי שמחפשת מוצר עדין או לבעלות עור רגיש. עבורי התועלת העיקרית שלו הייתה הסרת האיפור וכאן הוא די נכשל. לא הצלחתי  להסיר איפור פנים בצורה טובה ובהסרה של איפור העיניים התייאשתי מהר מאוד כי הייתי צריכה להתאמץ מאוד כדי להסיר צלליות, שלא נדבר על כמה שכבות של מסקרה.
לסיכום, מי שמחפשת מסיר איפור עדין, כדאי לבדוק אופציות אחרות. מי שמחפשת מי פנים עדינים לעור רגיש להשלמת הניקוי היומיומי תאהב את המוצר.

ניסיון מוצלח למדי היה לי עם שני מוצרי שיסיידו מהסדרה החדשה Ibuki.
הסדרה נוצרה במטרה להעניק לעור הפנים חוזק והגנה מפני גורמים שונים כמו קרינת UV, יובש וגם מתח יומיומי. המוצרים מיועדים לנשים בגילאי 25-34 ובאים להחזיר את מראה העור הבריא והקורן בעזרת מרכיבים יחודיים שפותחו ע"י שיסיידו. Shape Memorizing Cell Technology נועדה לעכב הצטמקות התאים ע"י הספקת לחות וכך עוזרת להשיג עור חלק וקורן ו-Phyto Resist Complex עוזר בהבראת העור וכולל מרכיבים צמחיים מאצות ופטריות השיטאקי.

קרם הפנים שניסיתי הוא Refining Moisturizer Enriched
מדובר בגרסה העשירה יותר של קרם הלחות בסדרה והקרם עצמו מאוד מפנק. האריזה כוללת ספטולת פלסטיק קטנה שעוזרת לשמור על הסטריליות של הקרם והאריזה עצמה מאוד קלילה ומעודנת. לקרם יש ניחוח עדין, מתקתק ומרענן שעושה תחושה של טיפול ספא מפנק. המרקם עשיר מאוד, כך שבקיץ הרגשתי שזה מעט יותר מידי לעור מעורב-שמן. בתקופה הזאת כשהאויר יחסית יבש וקריר והעור זקוק לטיפוח מעט יותר אינטנסיבי והענקת לחות, הקרם לגמרי עושה את העבודה. הוא מחליק את העור ומשאיר תחושה קטיפתית ורכה, נספג במהירות (במידה ומניחים כמות סבירה) ושומר על מראה עור בריא וקורן במהלך היום.
האריזה מכילה כמות סטנדרטית של 50 מ"ל והמחיר המלא הוא 435 ש"ח. ממליצה בחום עבור מי שמחפשת קרם לחות עשיר לחורף ורוצה להתפנק במוצר יוקרתי שגם עושה את העבודה.

Eye Corrective Cream מסדרת Ibuki מבטיח לטפל בכהויות, נפיחות וקמטוטים קלים הנגרמים כתוצאה מיובש ולשפר את מראה העור מסביב לעיניים.
בניגוד לקרם הלחות העשיר, מדובר בקרם עיניים יחסית קליל ועדין. הוא לא עושה ניסים ונפלאות לכהויות מתחת לעיניים או לקמטוטים הזעירים שאין מהם מנוס, אבל שומר על האזור מלחוח ומטופח כראוי מבלי להיות מורגש או מכביד. הוא לא שמנוני ולא פוגע בעמידות הקונסילר שמעליו, נספג במהירות ומעט מטשטש את הקמטוטים, כך שבשימוש רצוף בוקר וערב הם אכן פחות נראים לעין. השתמשתי בו רצוף במשך חודשיים ולדעתי מדובר בקרם עיניים מצויין, מספיק קליל ובו זמנית מספיק עשיר.
מחיר מלא: 390 ש"ח ל-15 מ"ל.


בהזמנה האחרונה מ-iHerb בחרתי ב-3 מוצרי טיפוח.
הראשון הוא פילינג לפנים ולגוף Natural Acne Dote Face and Body Scrub של חברת Alba Botanica.
הוא עלה בסה"כ כ-8 דולר ומכיל כמות מכובדת מאוד של 227 גרם. הפילינג יחסית גס ומגיע במרקם ג'לי שקוף עם גרגרים חומים. הוא מיועד לעור הסובל מאקנה ומכיל חומצה סליצילית בריכוז של 2%, מבטיח לעזור במניעת התפרצויות של פצעים וקומודונים, לנקות את העור מעודפי השומן והלכלוך ולהשאיר את העור נקי מבלי לגרות אותו.
זהו אחד הפילינגים המוצלחים יותר שניסיתי ואני משתמשת בו על בסיס קבוע בערך פעמיים בשבוע. כאמור הגרגרים לא הכי עדינים ועם זאת לא שורטים ויחסית נעימים על העור. יש לו ריח עדין של peppermint ואחרי הניקוי העור מרגיש מאוד חלק וכאילו "נושם", ללא תחושה של יובש.
ממליצה בחום על הפילינג הזה עבור מי שסובלת מעור שמן הנוטה להתפרצויות של פצעונים. לרשימת המרכיבים ופרטים נוספים על המוצר אפנה אתכן לאתר.
אחרי הניסיון המוצלח איתו אני רוצה להזמין את מי הפנים ואת קרם הלחות מאותה הסדרה לקראת הקיץ.

את Oil Control Facial Moisturizer של חברת Acure בחרתי כי חיפשתי קרם לחות טוב לעור שמן בתקופת הקיץ.
מדובר במוצר עם רשימת מרכיבים מצויינת שרובם ממקור אורגני, עם הבטחה לשליטה בשומניות העור, שיפור במצב של עור פגוע, פצעים וקמטוטים. הוא מגיע בטיובת פלסטיק קומפקטית וקלה שגם עוזרת לשמור על הסטריליות לאורך זמן.
לקרם יש ריח צמחי יחסית חריף של צמח הקלנדולה ("ציפורני חתול") שאני באופן אישי פחות מתחברת אליו כי זהו ריח די מר, אם אפשר להגדיר את זה ככה. למרות שמדובר בקרם סמיך, המרקם שלו די קליל, נמרח בקלות ונספג מהר מבלי להכביד על העור. לצערי לא ראיתי שום אפקט מאט או שמירת על רמת השומניות של העור במהלך היום גם כשלא התאפרתי בכלל וגם עם איפור מלא. גם לגבי השמירה על עור נקי לא ראיתי שינויים במהלך התקופה שבה השתמשתי בו.
בסה"כ מדובר בקרם נחמד לעור מעורב עד שמן שבעיני לא יעשה ניסים ונפלאות עבור מי שזקוקה למוצר יעיל באמת שיטפל בבעיות העור, אבל כן יתאים למי שמחפשת קרם פנים איכותי ו"נטול אכזריות" (Vegan) לשמירה על עור פנים מלוחלח לתחזוקה יומיומית.
המחיר: 16$ ל-50 מ"ל. כל הפרטים בדף המוצר

האחרון מ-iHerb הוא קרם עיניים "Hydrating Eye Creme" של Derma E
Derma E הוא אחד ממותגי הטיפוח הטבעיים הגדולים בארה"ב וכרגע כולל כ-80 מוצרים לטיפוח השיער והגוף. החזון של החברה הוא לייצר מוצרים ממרכיבים טבעיים בעלי תועלת רבה לעור בהתבסס על פורמולות יחודיות וניסיון רב בתחום הביוטכנולוגיה, נטולי פרבנים, גלוטן, שמן מינרלי וכו' וגם שמירה על איכות הסביבה על ידי שימוש באריזות שניתנות למיחזור.

קרם העיניים שברשותי מיועד לעור רגיל עד יבש ואמור לטפל בסימנים הראשונים של הגיל (קראתי את המשפט הזה שוב וקצת נצבטטתי, אבל, הי, מי סופר?). הוא מכיל חומצה היאלורונית, שידועה בתור מרכיב מצויין שעוזר לשמור על רמת לחות גבוהה בעור, להחליק, ללחלח ולהפחית קמטוטים. בדומה לקרם הפנים שהזכרתי מקודם, גם כאן הוקסמתי מהאג'נדה של המותג והמרכיבים "הטובים" של המוצר, אך בפועל לא קיבלתי תוצאות מספיק טובות כדי שאוכל להמליץ לכן על הקרם הזה. הוא קליל, נטול ריח וכשמניחים אותו אפילו מרגיש די עשיר, אבל עם הזמן נוצרה לי התחושה שהוא נפסג וכך גם כל האפקט הזה של לחות מתמשכת לעור מסביב לעיניים נעלם. אני מעדיפה קרמים עשירים יותר ומעט יותר כבדים שבשימוש רצוף אראה שהעור חלק ומטופח, כי אני לא באמת מצפה שהקמטוטים הזעירים יעלמו, אבל במקרה של המוצר הזה משהו לא עבד לי.
המחיר: 15.6$ עבור 14 מ"ל. הפרטים בדף המוצר

קרם עיניים שדווקא מאוד אהבתי ואני משתמשת בו היום על בסיס קבוע שייך לסדרת Design Lift החדשה של Payot.
עד עכשיו לא ניסיתי אף מוצר של החברה ולא ממש הכרתי את המותג עצמו, לכן כהרגלי פניתי לחברי היקר גוגל. מסתבר שמדובר במותג טיפוח מאוד ותיק שנוסד ב-1920 בצרפת ע"י רופאה בשם Nadia Payot. הדגש הוא על פיתוח פורמולות יחודיות ועדינות בשילוב של מרכיבים צמחיים ומינרלים בשילוב של צורת ההנחה היחודית, עיסוי, שפותחה ע"י פאיו עצמה. סדרת ה-Design Lift באה לטפל בסימני הגיל ומבטיחה לחזק ולמצק את העור, לשקם את האלסטיות, להפחית קמטוטים ולהמריץ פעילות מטבולית של התאים. הסדרה כוללת: קרם יום וקרם יום עשיר, קרם לילה, קרם עיניים וקרם צוואר ומחשוף.

קרם העיניים Design Lift Regard מגיע בטיובה נוחה מאוד שמצויידת במשאבה שנותנת שליטה מלאה בכמות החומר ללא בזבוז. המרקם הוא ג'לי עדין, אך בפועל כשמעסים אותו על העור מרגישים שמדובר דווקא במרקם מאוד עשיר ולחותי. התחושה היא מפנקת וזה נשמר לאורך כל היום. במזג האויר הנוכחי, כאשר האויר יבש והעור לא במיטבו, אני מרגישה ששימוש קבוע בקרם הזה מספק אותי לגמרי ללא צורך בתוספת של מוצרים משלימים. העור נראה טוב וחלק במהלך היום ולמרות שהקמטוטים לא מתכוונים ללכת לשום מקום, לפחות הקרם עוזר לשמור עליהם במצב המינימלי.
המחיר: 310 ש"ח ל-15 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות הפארם והמשביר (כדאי מאוד לחפש אותו במבצעים טובים)

מוצר נוסף של Payot שיש ברשותי הוא מסכת היופי My Payot Intensive Radiance Mask.
המסכה מבוססת על תמציות פירות גוג' ואסאי שידועות בסגולות האנטי-אייג'ינג. מדובר במוצר "אקסטרה" שלא ממש חובה בשגרת הטיפוח היומיומית, אלא מיועד לריענון והשגת מראה עור קורן בעת הצורך. היא מגיעה בטיובת פלסטיק קלה ונוחה לשימוש והמרקם הוא ג'לי סמיך ויחסית דביק. מניחים אותה בנדיבות על עור הפנים והצוואר ומשאירים כ-10 דקות, לאחר מכן ניתן להסיר אותה בעזרת צמר גפן ולהשלים את הניקוי עם מי פנים או פשוט לשטוף במים וזה מה שאני נוהגת לעשות. יש לה ניחוח פירותי מעודן ותורם לתחושה הרעננה וקרירה על העור.
למסכה הזאת אין אפקט משמעותי, אבל היא כן עוזרת להגיע למראה עור חלק ונעים למגע, כשמדובר בימים לחוצים או חוסר שינה שגורמים למראה עייף.
המחיר: 210 ש"ח ל-50 מ"ל (לרוב ניתן למצוא בהנחות משמעותיות)

בעבר ניסיתי את קרם הלחות של לאוקסיטן מסדרת Angelica ומאוד אהבתי והפעם בחרתי את נוזל הלחות מאותה הסדרה שמיועד לעור מעורב עד שמן.
הוא מבטיח לאזן את שומניות העור ומראה מאט, לכווץ נקבוביות ולטהר אותן בעזרת שמן אתרי לימון ולשמור על העור מפני נזקי הסביבה הודות לתמצית אנג'ליקה היחודית.
מאוד אהבתי את אריזת הפלסטיק הקלילה שמצויידת במשאבה נוחה שנותנת שליטה טובה על כמות החומר שמוציאים בכל לחיצה. גם הניחוח מאוד נעים ומרענן!
הקרם עצמו מגיע במרקם ג'לי קליל ביותר, נספג במהירות ולא משאיר אפילו זכר לתחושה דביקה או שומנית. לצערי לא ראיתי או הרגשתי את אפקט המאט שאמור להקנות או שליטה בשומניות העור במהלך היום (עם מייק אפ או ללא), כך שאם יש לכן עור שמן כדאי לחפש אלטרנטיבות אחרות.
אני חושבת שהקרם יתאים בעיקר לצעירות בעלות עור מעורב ללא בעיות מיוחדות שמחפשות קרם פנים יומיומי שיעזור לשמור על לחות ואיזון מבלי להיות מורגש או מכביד על עור הפנים.
המחיר: 204 ש"ח ל-50 מ"ל

ניסיתן את אחד המוצרים שהזכרתי בפוסט? שתפו את דעתכן בתגובות! 

גילוי נאות: מוצרי Payot, לאוקסיטן ושיסיידו התקבלו לסקירה

3 תגובות

  1. סקירה מצוינת אלכס. רכשתי את סבון האפקלאר של לה רוש פוזיי כבר מספר פעמים, הוא נהדר גם עבורי, מאוד אוהבת אותו למרות שיש בו sls שאני מנסה להימנע ממנו בד"כ. את ה Physiological Micellar Solution גם ניסיתי ואהבתי כשימוש סופי לתהליך הניקוי לאחר השטיפה עם סבון, לעיניים הוא לא ממש מתאים כי באמת שהוא לא מתמודד טוב עם איפור עיניים.
    ל- PAYOT יש מוצר מעולה לעיניים מהסדרה של המסיכה שאת ניסית ונקרא My Payot Regard וזו כבר פעם רביעית שאני רוכשת אותו (במבצעים עולה 99 ש"ח בסופר פארם במקום 212 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני) עוקף בסיבוב הרבה קרמי עיניים יוקרתיים, הוא פשוט מושלם, במרקם נפלא של קרם ג'ל ומגיע באריזת טיובה עם כדורוני מתכת שמרעננים את אזור העין ומותיר את האזור מלוחח, מואר, חלק ורענן למשך כל היום, ממליצה בחום לנסות. חנוכה שמח !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      אחרי ניסיון מוצלח עם הסבון בא לי לנסות את שאר המוצרים לעור מעורב שיש להם. עכשיו הוא כמעט נגמר לי ונראה לי שארכוש שוב, לא בא לי לחפש משהו אחר :)
      את פאיו לא הכרתי ולא כל כך התייחסתי למוצרים שלהם ברצינות. מה שמציק לי בעיקר זה המחירים ההתחלתיים שלהם מאוד גבוהים ואז ירידה של 50% או אפילו יותר במבצעים, לא מבינה למה עושים את זה עדיין :/. אבדוק את המוצרים שציינת, נשמע לי משהו שהייתי נהנית להשתמש בו

      מחק
  2. שאר המוצרים של לה רוש פוזיי לעור מעורב שניסיתי הם די בסיסיים ופשוטים ומניסיון לא הייתי רוכשת אותם שוב (לעניות דעתי הם מתאימים לחתך גילאים צעיר יותר), מה שכן מאוד אהבתי ורכשתי שוב ושוב הוא מוצר שנקרא אפקלאר דואו (מתאים לעור מעורב שמן עם נטיה לפגמים- פצעונים קטנים וכו') והשתמשתי בו לא מעט ובשימוש יומיומי הוא מונע ברייק אאוטס וגם מטפל בפצעונים שכבר יצאו (מכיל חומצה סליצילית בין יתר המרכיבים). אני הייתי מורחת אותו בשכבה מאוד דקה על האזורים המועדים לפורענות ולא על כל הפנים למרות שכעיקרון הוא מיועד לשימוש על כל עור הפנים (יש לו אפקט קילוף עדין ביותר ובקושי מורגש) ומעליו לאחר כדקה או שתיים מניחה סרום ולאחר מכן לחות. מוצר אליפות שבהחלט מפחית באופו ניכר התפרצויות הורמונליות (ואחרות) בעור.
    לדעתי מבצעי ההנחה ההזויים בפאיו בארץ נובעים מכך שהמותג הזה לא ממש כבש את הישראליות אם מ"חוסר נראות" בפארמים (המיקום שלו בפארם די עלוב וזנוח ולא זוכה לתשומת לב ראוייה). פאיו כבר היה בארץ בעבר לפני שנים ואז נעלם מהמדפים ושוב הפציע בשנים האחרונות, יש לו כמה מוצרים באמת מעולים ואחרים בינוניים (כמו בכל מותג, לא הכל מושלם)
    בכלל מבצעי ההנחה גם של מותגים אחרים בפארמים דיי הזויים....
    אני אישית כבר לא קונה בארץ אם אין מבצע, וגם אז רק אם זה מבצע באמת משתלם, לפעמים פשוט עדיף להזמין באינטרנט, אבל תמיד שווה לבדוק אם יש מבצעים פה בארץ שלפעמים משתלמים יותר וגם חוסכים את זמן ההמתנה לצבי העייף של דואר ישראל :-)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.