SLIDER

סיפורי שיער (חלק 2)

אחרי אינספור ניסיונות מוצלחים וכושלים, הגעתי למסקנה שהבחירה של מוצרי טיפוח בסיסיים לשיער היא הכי קשה עבורי. יותר מזה, אני חושבת שעוד לא מצאתי שמפו שיכולתי להגיד שמתאים לי מכל הבחינות ואוכל להתמיד ולהשתמש בו באופן קבוע. מאותה הסיבה קשה לי גם לכתוב על מוצרי שיער, אבל מצד שני אולי כן אוכל לתרום קצת מהניסיון שלי ולעזור בבחירה בפעם הבאה שמישהי תעמוד מול סטנד עמוס ולא תדע במה לבחור. אז בואו נצלול לעולם של שמפו ומסכות לשיער!


בקיץ האחרון Aussie עשו עליה לארץ. מדובר במותג אוסטרלי שנוסד ב-1979 על ידי טום רדמונד, איש עסקים אמריקאי שעסק בתעשיית טיפוח השיער והמספרות במשך 20 שנה קודם לכך. באוסטרליה גילה רדמונד מבחר של מרכיבים יחודיים שניתן לשלב במוצרי טיפוח לשיער והמוצר הראשון הייתה המסכה האגדית "3 Minute Miracle" שמייצרים עד היום וכבר כוללת מספר גרסאות.
המסכה שברשותי היא "Reconstructor" ומיועדת לשיקום של שיער פגום. אני משתמשת בה מידי פעם במקום הקונדישנר כדי להחזיר ברק וחיוניות בעיקר לקצוות השיער העייפים והיא אכן מצויינת!

את Mega Shampoo רכשתי כי חיפשתי שמפו יומיומי טוב. לצערי לא התחברתי אליו כי מצד אחד הוא עשה את השיער מאוד מבריק וחלק, אבל מצד שני הוריד את הנפח וגרם למראה שיער מעט "עייף". גם עם השורשים השומניים הוא לא עשה חסד וכבר ביום השני אחרי החפיפה לא אהבתי את המראה של השיער.
סדרת ה-"Miracle Moist" מיועדת לשיער מעט יבש, פגום וחסר חיוניות. קיבלתי להתנסות את השמפו והמרכך ומראש ידעתי שאם בהגדרה השמפו לא מיועד לסוג השיער שלי כנראה אין סיכוי לצפות שיעבוד עבורי, לכן מצאתי לו נסיינית מתאימה. השיער של הנסיינית מלא ועבה באורך בינוני, עבר החלקה ומעט שומני באזור השורשים. בניגוד אלי, היא התלהבה משמפו והמשיכה להשתמש בו עד הסוף, דיווחה שאוהבת את מראה השיער שלה והשמפו דווקא גרם להפחתה של השומניות, איזן את השיער ונתן ברק יפה.

לכל המוצרים של "אוזי" יש ניחוח נפלא, מתקתק ונעים! אחרי ההתנסות אני חושבת שיהיו כאלה שמאוד יתחברו למוצרים שלהם וימצאו את הסדרה שעונה לצרכים שלהן ויהיו כאלה שככל הנראה לא יתחברו בכלל. בכל מקרה, לדעתי שווה לנסות לפחות מוצר אחד מהסדרה ולהחליט לבד. ניתן להשיג בסניפי סופר פארם, המחיר: 30 ש"ח.

אחד השמפואים המוצלחים שניסיתי לאחרונה וכבר הספקתי לסיים הוא "Hawai" המיועד לשיער בעל קצוות יבשים ושורשים שומניים.
הוא עלה לי בסה"כ 10 ש"ח באחד המבצעים בסופר פארם (מחירו הרגיל 15 ש"ח) ומבחינתי הוא לגמרי מקיים את מה שמבטיח. אני חופפת בממוצע כל יומיים ומאז שהתחלתי להשתמש בו זה איזן את השיער והשורשים לא נראים שומניים גם ביום השני, השיער מבריק ונראה "בריא". הריח של השמפו מרענן ולא חזק מידי, הוא מקציף נהדר בלי צורך להעמיס כמות גדולה ובקבוק של 700 מ"ל מספיק לתקופה ארוכה.

Gliss הוא אחד המותגים החביבים עלי בתחום השמפואים ובעבר כבר המלצתי על השמפו הצהוב שלהם שאהבתי. הפעם ניסיתי סדרה חדשה שיצאה למותג בקיץ האחרון "Million Gloss"
השמפו מבטיח להעניק ברק בריא לשיער חסר חיוניות הודות לטכנולוגיית "הקרטין הנוזלי", למנוע נזקים לשיער ולחזק אותו.
השיער שלי יחסית דליל וחלק באופן טבעי ואחרי שימוש רצוף וממושך בשמפו הבנתי שהוא אכן מוסיף ברק ומחליק, אבל יותר מידי עבורי. הוא די מוריד את הנפח ואת זה אני פחות אוהבת, במיוחד ביום הראשון אחרי החפיפה. אני מאמינה שעבור בעלות שיער מעט יבש או צבוע הוא יכול לעבוד נהדר, במידה ואין בעיה של שורשים שומניים.

מקווה שהפוסט היה מועיל עבורכן ויעזור לחלקכן בבחירת מוצרי הטיפוח לשיער.
אשמח אם תשתפו בתגובות את ההמלצות והמציאות האחרונות שלכן בתחום השיער!

לחלק 1 של "סיפורי שיער" תקליקו כאן

גילוי נאות: המוצרים של Aussie התקבלו לסקירה

4 תגובות

  1. לא ניסיתי את אוזי.. אבל הריח שלו מסקרן אותי בהחלט :)
    אני נשארת נאמנה למוצרי סאיוס של שוורצקופ שלא מאכזבים אותי אף פעם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק קניתי שמפו של סאיוס, מאוד אוהבת אותו!
      המסכות של אוזי הן הכי טובות שניסיתי עד עכשיו והריח ממכר!

      מחק
  2. הריח של אוזי באמת מעולה, אבל השיער שלי פחות אוהב אותו.
    אני אוהבת את הניחוחות של הוואי אבל לצערי גם הם לא מתאימים לי

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין למה דווקא בגזרת השמפו כל כך קשה למצוא מוצרים שיתאימו לנו :/

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.