SLIDER

Zoom In: הגלוסים החדשים של איל מקיאג'

הפוסט היום מוקדש לשפתיים "עסיסיות" ומבריקות בחסות הגלוסים החדשים של איל מקיאג'.
אם להיות לגמרי כנה, אני חושבת שנכון להיום לאיל מקיאג', בתור מותג איפור מקצועי, יש עוד דרך ארוכה כדי להוכיח את עצמם בתחרות הקשה עם המותגים המקבילים, אני אפילו לא מדבר על איכות המוצרים שאין לי ספק שטובים מאוד, אלא על התדמית ותודעת השירות, המחירים וכו'. מכל הסיבות הנ"ל, סביר להניח שאם סט הגלוסים המפתה לא היה נוחת בתיבת הדואר שלי, לא הייתן שומעות על המותג בבלוג בתקופה הקרובה.


הגלוסים החדשים של איל מקיאג' מגיעים ב-9 גוונים ושני גדלים שונים וניתן גם לרכוש אותם במארזים של 3, כאשר כשמדובר במארז כמו זה שאציג כאן היום אין אופציה ל"הרכבה עצמית" של הגוונים.
הקיט שברשותי מכיל 3 גוונים של גלוסים אדומים בגודל מלא (5 מ"ל כל אחד). כמו תמיד, הדבר הראשון שבחנתי הוא הריח שהתגלה כנעים מאוד ולא דומיננטי מידי, מתקתק במידה הנכונה ובקושי מורגש כשמניחים את הגלוס על השפתיים. אהבתי גם את האריזה ורק הייתי שמחה אם היו מוותרים על מכסה הגומי השחור שיש לו נטיה להתלכלך מאוד מהר.

"Flash" הוא הגלוס העדין ביותר מתוך השלושה.
מבחינת הגוון מדובר באדום עם תת גוון ורוד שקפקף בתוספת נצנצים עדינים. הוא נראה מספיק יפה על השפתיים גם בפני עצמו ועושה אפקט של שפתיים עסיסיות ומלאות יותר. למי שאוהבת ניתן גם להניח אותו מעל שפתון כדי לקבל גוון יותר רווי ואטום. המרקם נפלא ונמרח באחידות, מרגיש נעים על השפתיים ואינו דביק.

"Fancy" הוא אדום דומיננטי בעל מרקם אטום ופיגמנטי במיוחד, כמעט כמו של שפתון נוזלי
אני לא חסידה גדולה של צילום שפתיים מקרוב ובעיני התמונה לא ממש עושה איתו חסד, כי זהו גלוס מצויין עם צבע מטריף, בעל כיסוי גבוה שגם נמרח בצורה אחידה. בגלל שמדובר בגוון שדורש הקפדה על מריחה סופר מדוייקת, אני חייבת לציין שהאפליקטור שלו נוח מאוד ומדוייק כך שהצלחתי ליצור קו נקי ואחיד ללא צורך בתוחם או מאמצים מיוחדים.
המרקם הדקיק הוא גם החסרון של הגלוס הזה כי יש לו נטיה להימרח על השיניים וגם להיכנס לקמטוטים הקטנים מסביב, כך שאם רוצים להשיג מראה אסתטי ונקי של שפתון אדום קלאסי שיחזיק מעמד במהלך היום או האירוע חייבים להוסיף תוחם.

הגוון האחרון הוא "Black Heart"
בעיני הוא הפחות מוצלח בקיט הזה. הגוון הוא אדום דובדבן עמוק וגם במקרה שלו מדובר בכיסוי גבוה ופיגמנט טוב. המריחה שלו לא כל כך אחידה וגם כאן חייבים להוסיף תוחם אחרת מהר מאוד הגלוס מתחיל להימרח.

לסיכום: לדעתי מדובר בגלוסים שיהיו שימושיים מאוד עבור מאפרות מקצועיות, במיוחד כשמדובר בצילום להפקות. עבור חובבות האיפור שאוהבות ליפגלוסים, צריך לקחת בחשבון את עניין העמידות, במיוחד של הגוונים הדומיננטיים יותר וללמוד להניח אותם בצורה מדוייקת, אחרת עדיף לוותר מראש.

המחירים: 
גודל רגיל (5 מ"ל) - 109 ש"ח ליח'
גודל מוקטן (3 מ"ל) - 65 ש"ח ליח'
קיט של 3 גלוסים בגודל רגיל - 260 ש"ח
קיט של 3 גלוסים בגודל מוקטן - 180 ש"ח
קיט של 5 גלוסים בגודל מוקטן - 280 ש"ח
מומלץ מאוד לעקוב אחרי המבצעים השונים בחנויות הרשת, כדי לרכוש במחיר המשתלם ביותר.


גילוי נאות: הגלוסים התקבלו לסקירה

5 תגובות

  1. הגוונים מהממים עלייך!

    השבמחק
  2. למה לא חסידה? זה נראה מעולה

    השבמחק
  3. אני גם לא חסידת גלוסים. אבל הבהיר פשוט מקסים עליך, והאמצעי נהדר

    השבמחק
  4. הגלוס הורוד מהמם!
    אבל ממש מוזר לי איך הוא מתקבל ככה על השפתיים כאשר המוצר עצמו נראה גם ממשפחת האדמדמים, כמו השניים האחרים... למרות שרואים שהוא מעט בהיר יותר מהם, עם שימריות, אבל לא תיארתי לעצמי שיהיה ממש ורוד :-)

    השבמחק
  5. גם אני לא מתה על גלוסים, אבל הסדרה הזו ממש הפתיעה אותי לטובה.
    שלושתם מאוד יפים עלייך

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.