SLIDER

קניות בגרמניה (חלק 2)

לאחרונה לקחתי פסק זמן מהכתיבה וקפצתי לביקור חברים בגרמניה! חזרתי כרגיל עם המון חוויות וגם עם כמה שקיות עמוסות בדברים שקניתי.
הטיסה שלי הייתה בלילה וקיוויתי שיהיה יחסית שקט ואוכל להסתובב לי להנאתי בדיוטי פרי שלנו ואולי לרכוש לי כמה פינוקים. שקט לא היה שם, אלא ההיפך, עומס אנשים, המתנות ארוכות במיוחד ותורים. הדיוטי פרי החל לעבור שיפוץ וכל הרחבה המרכזית (העגולה) פונתה לחלוטין והדוכנים של המותגים הועברו ונדחסו יחד עם אזור האלכהול וסיגריות. היה בלתי אפשרי להסתובב ככה ולבחור משהו, עמוס ומעצבן. יצאתי בידיים ריקות ואני לא מצטערת על זה לשניה. אם אתן טסות בזמן הקרוב, קחו את זה בחשבון ואם בכל זאת בא לכן לעשות קניות בדיוטי, תגיעו מוקדם ותתעזרו בהרבה סבלנות.


ביקרתי בקרלסרוהה, העיר השלישית בגודלה במדינת באדן-וירטמברג בדרום גרמניה. למרות שמדובר בעיר די גדולה שמונה אוכלוסיה של כ-300 אלף איש, היא נותנת תחושה של עיירה קטנה וחמימה, עם אנשים מאוד נחמדים ואדיבים. מזג האויר היה סתווי וקריר, נהניתי מהאויר הנקי ומצבעי הסתיו שעטפו את כל העיר.
בכל ביקור באירופה אני חייבת לטעום את המאכלים המקומיים ולבחון היצע של דברים טעימים בסופר המקומי. הפעם בין היתר דאגתי למלאי קבוע של פטל ואוכמניות כדי להינות כל בוקר מארוחת הבוקר של החלומות.
בנוגע לקניות, העיר לא שונה מהערים הגדולות, יש בה את כל הרשתות המוכרות וקניון אחד גדול שבו גם מצאתי מספרה מעולה וסוף סוף הסתפרתי כמו שרציתי כבר תקופה ארוכה.

הגעתי למסקנה שאיפור וטיפוח של המותגים היוקרתיים יקר ביחס למחירים בארץ, כי אצלנו יש מידי פעם הנחות גבוהות ומאוד משתלמות. המחירים של האיפור היוקרתי זהים בערך למחיר הדיוטי פרי, רק ביורו ולא בדולרים. הדוכנים של בנפיט ולורה מרסיה היו יפיפיים ומפתים נורא, אבל המחיר משתלם יותר ברשת והחסרון היחיד הוא שכשמזמינים אין אפשרות להתנסות לפני ולבחון את הכל בלייב. רשת Douglas היא היקרה יותר מכולן, לכן אם אתן בכל זאת מתכננות לרכוש משהו, עדיף לבחור בכל בו Karlstadt, ברשת Muller שיש בה גם בישום ואיפור של מותגי היוקרה וגם מחלקה ענקית של איפור וטיפוח אורגני, מוצרי דראגסטור (קטריס, אסנס וכו') או ב-DM (מוצרי דראגסטור נטו).

אחת הרשתות האהובות עלי היא The Body Shop ולכבוד תקופת החגים המתקרבת הם יצאו בסייל נחמד על מבחר מכובד של פריטים שהפך את הרכישה למשתלמת במיוחד.
נרכשה חמאת גוף בניחוח פטל. מעבר לזה שהיא מריחה נפלא, היא מאוד מאוד עשירה ומצויינת לתקופת החורף כי נשארת מורגשת על הגוף במהלך כל היום, מעניקה לחות ועור חלק כמו משי.
פילינג הגוף בניחוח שוקולד נראה טעים באריזה, כמו תערובת של שוקולד מומס וסוכר. עדיין לא ניסיתי אותו, אבל יש לי הרגשה שתהיה לי חוויה מהנה במיוחד.

אני חושבת שסדרת ה-Body Lotions בניחוחות שונים היא אחת המוצלחות של המותג, יש להם מרקם מושלם, קליל ונספג מהר והניחוח נשאר במשך שעות, הפעם בחרתי באפרסק עדין.
המוצר האחרון הוא שמן Beautifying Oil, מוצר רב תכליתי שמיועד לשימוש על הגוף, על עור הפנים או על השיער. זה המוצר המסקרן ביותר שקניתי ואחזור לדווח בהמשך האם מדובר במציאה או שהייתי צריכה לדלג עליו.

על הכפפות כבר סיפרתי לכן בפוסט אחר והפעם דאגתי להתחדש בזוג נוסף, הן מעולות!

לא פסחתי גם על הרשת האהובה Yves Rocher וגם שם כבר מתכוננים לתקופת החגים עם מהדורות מוגבלות של ניחוחות חדשים.
אחת המהדורות המוצלחות היא ניחוח אגס בקרמל החדש, שכוללת קרם גוף, ג'ל רחצה ובושם בגודל מלא ובגודל נסיעות, נרות ריחניים וסוכריה קטנה לאמבטיה. הבושם הממכר נרכש בשני הגדלים ואני ממש מכורה לניחוח הזה שמרגיש כמו תערובת של אגסים מתוקים וריח של עוגת שוקולד.
עוד מוצרים ריחניים: ג'ל רחצה בניחוח תפוזים וקקאו שיצא במהדורת החג של שנה שעברה ודאודורנט ללא אלומיניום בריח רימונים. התוספת האחרונה לאוסף הוא עפרון עיניים רך בגוון חום שוקולד מס' 01 Brun.

את חברת Manhattan הכרתי בזכות הערוץ של Julia Graf ביוטיוב. מדובר במותג דראגסטור שנמכר ברשתות פארם הגדולות (מולר ו-DM) ומציע מגוון עצום של מוצרי איפור ולקים במחירים מאוד נגישים.
לצורך העיניין רביעיית הצלליות עלתה לי 2.5 יורו והצללית הבודדת בסביבות היורו וקצת.
95R "Mad Maroon" מגיעה בגוון טאופ בגימור קטיפתי ומרקם נהדר שמתקבל פיגמנטי ורווי על העור. קניתי אותה כי היא נראיתה לי מושלמת להנחה בקפל העפעף ואחת שתשתלב יפה עם רוב הצלליות.
גם הגוונים ברביעיה "Brownie Break" מאוד ניטרליים על סקלת הזהב ונראים מאוד שימושיים. אם תרצו סיקירה נפרדת או הדרכת איפור עם הצלליות האלו תכתבו לי בתגובות!

Catrice הוא מותג הדראגסטור האהוב עלי והפעם חזרתי עם עוד צללית אפויה מסדרת "Liquid Metal" מס' 40 "Under Treasure". אני חושבת שמדובר בסדרה סופר מוצלחת, עם מבחר טוב של גוונים. הפיגמנט של הצלליות מאוד חזק ורווי, כיף לעבוד איתן והן ממש לא נופלות מכל מותג יוקרה מבחינת האיכות.
עוד מקטריס, עפרון עיניים בגוון חום חאקי מס' 030 "It's a Treasure, Pleasure" מסדרת Smokey Eyes. גם במקרה הזה מדובר בסדרה מאוד מוצלחת בעיני והחסרון היחיד שכרגע היא מציעה 3 גוונים בלבד וחבל. את שאר העפרונות של קטריס אני לא ממליצה לנסות, כי התאכזבתי מכל אלו שקניתי בעבר, הם היו די יבשים וממש לא נוחים לשימוש.

בחיפושים אחרי שפתון מאט בגוון בהיר נתקלתי בשפתונים חדשים של מותג הדראגסטור הגרמני P2 ובחרתי בגוון 020 Berlin Club. לא כל כך התחברתי למוצר הזה כי גם נפלתי עם הגוון שבתאורה החזקה של החנות היה נראה אפרסקי והתגלה כורוד עתיק "מלוכלך" ולא ברור על השפתיים. וגם כי המרקם שלו קצת בעייתי, נוזלי מידי לטעמי, מזכיר יותר גלוס מאשר שפתון וממש לא מאט כפי שמצופה ממנו.

מ-DM חזרו איתי הביתה:
פילינג גוף של Balea בניחוח תפוח-קינמון ממכר לחלוטין, קרם גוף של Balea בניחוח פרחים לבנים ודאודורנט של Alverde בניחוח מנטה- ברגמוט נטול אלומיניום ובעל רשימת מרכיבים מרשימה למדי, שרובם ממקור טבעי (המותג עצמו מוגדר כ-Vegan ומיוצר בגרמניה)

המוצרים של Fruttini מגיעים בריחות פירותיים "טעימים" וכל פעם קשה לבחור מה להשאיר בסל ועל מה לוותר.
קרם הגוף בניחוח תפוז-קרמל נרכש כבר בפעם שלישית וזהו הניחוח האהוב עלי ביותר מבין כולם. קרם הגוף בריח תותים-קרמבולה ממכר גם הוא, אבל הפעם מדובר בניחוח חמצמץ. אחרון חביב הוא ספרי גוף (Body Mist) מבושם בניחוח Peach pear. כבר כתבתי את זה בעבר בכל הזדמנות אפשרית, חבל שאין בארץ מותגי טיפוח בסגנון הזה ובכלל היצע מגוון יותר של מוצרים מבושים, מעבר ללבנדר או וניל-פטצ'ולי (שכבודם במקומם מונח).

כולנו אוהבות לעשות שופינג בחו"ל ולכל אחת יש את ההעדפות שלה. אני הגעתי למסקנה שאיפור וטיפוח אלו הקניות המועדפות עלי, כי זה לא גוזל הרבה זמן, במיוחד כשמגיעים מוכנים או עם רשימה מפורטת של דברים ספציפיים. לעומת זאת, אני כמעט ואף פעם לא חוזרת עם בגדים או אקססוריז חדשים, כי כל פעם אני מרגישה שאם אבזבז את הזמן על מדידות וסיבובים ארוכים בחנויות, אפספס את חוויית הטיול. ומה אתן מעדיפות, שופינג בסגנון "Shop till we drop" או אולי לוותר על זה לגמרי? מה הם הדברים שאתן הכי נהנות לחזור איתם מהטיול? ספרו בתגובות!

3 תגובות

  1. תתחדשי על הכל, ממש סלט פירות וקינוחים! אני אוהבת לעשות שופינג מכל הסוגים, פחות טיפוס של מוזיאונים...

    השבמחק
  2. תתחדשי! גם אני קניתי את הצללית הזו של קטריס כשהייתי באיטליה בחודש שעבר. הסטנד שלהם ושל אסנס היו הכי מלהיבים שם בצורה מפתיעה :). מבחינת שופינג בטיול אצלי זה תלוי ביעד - כשהייתי באיטליה אז זה היה משני מאוד, אבל בהונג קונג למשל זה היה החלק העקרי (כי יש שם הרבה פחות ״אטרקציות״ מבחינתי, כלומר מוזיאונים וכנסיות וכאלה :)

    השבמחק
  3. בא לי על כל המוצרים (גם אני בחרתי בקרם אפרסק... מפתיע?) ואני רוצה פירות יער!
    מקווה שנחת קצת:)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.