SLIDER

ניחוחות של זהב

אומרים שצבע של בקבוק הבושם מאפיין את הניחוח שלו וכבר לפי המראה החיצוני ניתן לנחש את אופי הבושם ואת מה שהוא משדר. רגע לפני ראש השנה ובמיוחד לכבוד החג אני רוצה להציג לכן 4 בשמים חדשים כאשר מה שמאחד את כולם הוא הבקבוק המוזהב.

אחד הבשמים הראשונים שהיו לי הוא "Weekend" של Burberry וזאת אחת הסיבות שבגללן אני אוהבת את ליין הבישום שלהם. אני חושבת שמדובר במותג ששומר על הסגנון היחודי שלו לאורך זמן בין היתר גם מבחינת ליין הבישום, עם ניחוחות שמשקפים את אופי המותג וקל לזהות ולהבדיל אותם מהאחרים.


השנה הצטרף לליין הבישום של ברברי שחקן חדש ומבטיח, "My Burberry" שעל פי המותג נוצר בהשראת ה-Trench Coat" ו"ניחוח הגינה אחרי הגשם". בעיני מדובר באחד הבקבוקים היפים והמהודרים שראיתי לאחרונה, הכל נראה מושקע במיוחד, החל מהפפיון החמוד שמיוצר מהבד של המעיל האגדי של המותג, הפקק המיוחד ועד הניחוח היוקרתי.

מיד אחרי שמניחים את הבושם מרגישים ניחוח נעים של פירות, אגסים מתוקים וברגמוט החמצמץ. עם הזמן הניחוח מתעדן ומרגישים את התווים הפרחוניים של גרניום ופרזיה ובסוף מגיעים התווים החמימים של פטצ'ולי וורדים. כשתנסו את הבושם על עצמכן, אני בטוחה שהתיאורים של התווים כבר לא ישמעו כמו ג'יבריש ומיד תזהו את הניחוח האופייני של ברברי, הפעם בגרסה היוקרתית. הוא די מזכיר לי את "Burberry Women" הותיק, אך בוגר ומתוק יותר. מדובר בבושם שמשדר קלאסיות ופשטות מסויימת, לא דומיננטי או מתוק מידי שיתאים למי שמתחברת לניחוחות מתקתקים ומעודנים ללא הגבלה של גיל וגם יקשט כל שידת איפור. אני מאוד אהבתי!

עוד בושם חדש שהגיע למדפים לאחרונה הוא "Euphoria Gold" של קלווין קליין.
מדובר בעוד מהדורה מוגבלת ל"Euphoria" המקורי שיצא ב-2005. הפעם הבקבוק בצבע זהב ובמקרה הזה הניחוח עצמו תואם את המראה. בניגוד לגרסה הקלאסית הוא מוגדר כפירותי-אוריינטלי ונפתח עם תווים העדינים של מנדרינות ומשמשים יחד עם התווים הדומיננטיים של דבש, גרדניה ונרקיס שמתובלים עם פטצ'ולי ומאסק. במקרה שלו מדובר בבושם די דומיננטי שמרגע שמתיזים אותו על העור מרגישים את כל התווים בבת אחת והוא לא מתשנה הרבה לאורך הזמן. אני חושבת שהבושם הזה יתאים לנשים בוגרות שאוהבות ניחוחות מעט יותר דומיננטיים ומתוקים. עבורי הוא היה יותר מידי "צעקני" אם אפשר להגדיר אותו ככה, אבל הכל כמובן עניין של טעם וגם של כימיה של הבושם עם העור שלנו.
לא הרבה מכירים את מותג הבישום הצרפתי "Princess Marina De Bourbon". בדומה לבישום של ברברי, את הבושם הראשון של "מרינה" הכרתי בזכות האוסף של סבתא שמאוד חיבבה אותו בזמנו. מדובר בבשמים עם אופי די מבוגר, מתוקים ודומיננטיים, לכן הופתעתי לגלות שבמקרה של "Royal Marina Diamond" החדש במותג שינו את הפאזה ויצאו עם ניחוח מתוק, אך קליל יותר ועם אופי יותר צעיר. הוא יתאים לחובבות הוניל והמאסק והריחות האקסטרה מתוקים.
הניחוח עם האופי הצעיר ביותר מכל "המוזהבים" שייך לבושם החדש של שאקירה "Rock!". בדרך כלל אני נוטה להיות מאוד סקפטית בכל הנוגע לבשמים שנושאים את שמם של אנשים מפורסמים (שחקנים, זמרים וכו'). כשראיתי את בקבוק הזהב בצורת גיטרה, ציפיתי לעוד ניחוח מתוק במיוחד כמו מיני רבים. בפועל, גיליתי בושם מרענן ופירותי, מתקתק במידה הנכונה ומאוד נעים על הגוף. התווים הבולטים הם ברגמוט, מנדרינה, פסיפלורה ולימון שעם הזמן מקבלים את החמימות של התווים הסופיים של פטצ'ולי ואמבר. לדעתי מדובר בבושם נפלא לצעירות ומאוד מתחברת לניחוח שלו!

אני מאחלת לכל קוראות הבלוג חג שמח ושנה נפלאה!
שנראה מראות מרהיבים
שנאהב ונהיה אהובים
שנטעם מטעמי אהבה
שנשמע צלילים של שלווה
שנשתכר מריח פריחה
שנתחיל עם חיוך ושמחה
שניתן יד ביד בתקווה
שתהיה לנו שנה טובה!!


גילוי נאות: הבשמים של CK ושאקירה התקבלו לסקירה

תגובה 1

  1. לא יודעת למה.. קשה לי עם בשמים על בסיס אריזה זהובה.. אבל הברברי באמת נשמע לי מעניין מבין כל המוצגים בסקירה ;) הולכת לנסות בביקור הבא בפארם :) שנה טובה יקירתי!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.