SLIDER

ריגושים וחידושים שמצאתי ברשת

שלום, אני אלכס ואני מכורה לאינסטגרם!
אין יום שאני לא מוצאת עוד חשבון מעניין ומסקרן של חובבות ביוטי מכל העולם וגם משתדלת לעקוב אחרי החשבונות של המותגים המובילים בתחום. אחת המגמות ששמתי לב אליה לאחרונה היא שהרבה פעמים המוצרים וההשקות החדשות מתפרסמים לראשונה דווקא באינסטגרם, לכן החלטתי לאסוף פרטים על דברים מעניינים שנתקלתי בהם ברשת ולחלוק גם לינקים מעניינים, כדי שנוכל להתלהב קצת ביחד.

בחודש האחרון הרשת רועשת וגועשת בעקבות השקת מותג הלקים החדש של Christian Louboutin.


ההיסטוריה של הסוליה האדומה, סימן ההיכר של כל הנעליים של המעצב האגדי, מתחילה מהשראה שקיבל כאשר אחת העוזרות שלו החזיקה בידיה לק אדום, לכן ליין הלקים ובראשו לק אדום עם פקק שמדמה עקב סטילטו הוא סוג של סגירת מעגל. המחיר יוקרתי לא פחות, 50$ לבקבוק.
עוד פרטים על הסדרה והגוונים הנוספים אפשר למצוא בלינק כאן.

דיור השיקו מייק אפ חדש "Diorskin Star" בקמפיין בכיכובה של פרזנטורית המותג נטלי פורטמן.
לפי הסקירות שלאט לאט מתחילות להתפרסם בבלוגים ובערוצי היוטיוב בחו"ל, מדובר במייק אפ קליל בעל אפקט מאיר ומקנה זוהר בריא לעור. בנוסף, מצטרף לסדרה גם קונסילר תואם וספוגית (עוד גרסה של ביוטי בלנדר המפורסם).
לפרטים נוספים אפנה אותכן לאתר של רות Themodelrecommends וגם של קארימה Shamelessfripperies

עוד מבית דיור, קולקציית סתיו החדשה שכבר הגיעה למדפים בחו"ל, שכוללת פלטות צלליות חדשות, 5 שפתונים מסדרת Rouge Dior (מהדורה מוגבלת), 5 לקים וצללית קרם.
כל הפרטים והתמונות הנוספיות בלינק כאן.

קולקציית הסתיו 2014 של שאנל נראית מפתה בתמונות, אבל אחרי שהסתכלתי על סווטצ'ים, הגעתי למסקנה שבפועל הקולקציה די משעממת ולא מרגשת במיוחד. המוצרים המסקרנים יותר בעיני הם חמישיית השפתונים Rouge Coco Shine ושני האיילינרים. לסווטצ'ים תקליקו כאן. רביעיית הצלליות נראית מפתה, אבל בעיני הסווטצ'ים והפיגמנט של הצלליות לא עומדים בציפיות (קליק לתמונות)
עוד מוצר חדש מבית שאנל לסתיו 2014 הוא Rouge Allure Gloss, שפתון נוזלי פיגמנטי עם ברק של גלוס ב-9 גוונים מפתים. התמונות כאן

אחרי ההצלחה של פלטות ה-Pro של מותג האיפור Lorac, בנובמר הקרוב נזכה לראות פלטה חדשה Mega Palette שכוללת 32 צלליות. את מוצרי המותג לא ניתן להשיג בארץ, אבל אם מתאמצים ניתן להזמין אונליין מארה"ב דרך חברת שילוח או מאתר amazon.com (במידה ותגיע אליו).

כולנו אוהבות את מברשות ה-Real Techniques של צמד Pixiwoo סמנטה וניק ובקרוב נזכה לעוד סט חדש לאוסף, "Nics Pics" או בעברית "הבחירות של ניק". הסט כבר הגיע לאתר lookfantastic.com, אבל במחיר גבוה של 29 פאונד, לכן כדאי להמתין מעט עד שיגיע למלאי של iHerb.com. אני מחכה לסט הזה בקוצר רוח!

בסתיו הזה גרלן משיקים מחדש את סדרת השפתונים  האגדית Kiss Kiss, באריזה שחורה ויוקרתית. אני ממש סקרנית לבחון אותם מקרוב, כי הם נראים יפיפיים מכל הבחינות. לסקירה של 4 גוונים מתוך הסדרה תקליקו כאן.
עוד חידוש מסקרן מבית גרלן, רביעיות צלליות חדשות Ecrin 4 Couleurs. אני חומדשת את מס' 17 Les Violines. ואתן? (קליק לתמונות וסווטצ'ים)

השנה Gucci החליטו להצטרף לעולם הביוטי ויצאו עם ליין איפור חדש ויוקרתי, שלפי האריזות די מזכיר לי את הסגנון של אסתי לאודר, למרות שאין קשר בין השניים (המותג מיוצר על ידי P&G Prestige).
מעבר לאריזות המהודרות עם ההדפס המוכר של גוצ'י שהלהיבו אותי בהתחלה, משום מה קשה לי להתלהב, כי בעיני אין כאן חידוש כלשהו מבחינת תמהיל המוצרים.

החידושים הבאים שייכיים לקלרינס. הראשון הוא ליין חדש של צלליות קרם בגוונים ניטרליים שעושים לי חשק לאמץ את כולם ומיד! לפי הסקירות, מדובר בצלליות במרקם קרמי שמתקבע לגימור פודרתי, מה שנקרא cream to powder. את כל הפרטים ניתן לקרוא בסקירה מפורטת כאן.
החידוש השני הוא המייק אפ החדש "True Radiance" שמגיע למדפים החודש.
הוא מכיל חלקיקים "מחזירי אור" שאחראים לאפקט הזוהר הבריא של העור וגם מרכיבים שעוזרים לטפח את העור. לפי ההגדרה שלו אני יכולה רק לנחש שהוא פחות יתאים לבעלות עור שמן או מעורב וכן יתאים לבעלות עור רגיל או עור בוגר שזקוק להארה והענקת מראה בריא וזוהר יותר.

ארמני משיקים ליין חדש של צלליות קרם "Eye and Brow" שניתן להשתמש בהן בתור צללית, איילינר או צבע לגבות.
אני מאוד רוצה לבחון את הצלליות האלו מקרוב, כי צלליות קרם הן אחת החולשות שלי ואף פעם אין לי מספיק (במיוחד כשמדובר בגוונים ניטרליים) וגם כי מדובר במוצר רב תכליתי. לפי הפרסומים המחיר סביב ה-30 יורו, את ארמני לא ניתן להשיג בארץ למעט דיוטי פרי. מצרפת לינק לאחת הסקירות שמצאתי.

קולקציית הסתיו של Pupa פשוט יפיפיה בעיני!
המוצרים המסקרנים ביותר בעיני הם הייליטר שכבר נכנס ל-wish list שלי וגם צלליות הקרם המצויינות של המותג ב-5 גוונים שלצערי כל פעם מגיעות במהדורות מוגבלות ולא נמצאות בליין הקבוע וחבל. למרות שגוונים כהים בשפתיים זה לא כוס התה שלי, שלישיית הגוונים הסתוויים נראית מבטיחה במיוחד. לפרטים המלאים על הקולקציה אפנה אותכן לפוסט של נטלי. 

איזה מוצר מהקולקציות החדשות מסקרן אתכן במיוחד? אהבתן את הקונספט של הפוסט? ספרו לי בתגובות!

נ.ב. לקוראת עינב שפגשה אותי בסופר והחמיאה לי על הבלוג: ריגשת אותי ברמות שקשה לתאר!

5 תגובות

  1. המברשות כבר הגיעו לאייהרב. רק ייקח זמן מה עד שיהיו במלאי...
    http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Nic-s-Picks-5-Brush-Set/58563

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב! נשאר רק להמתין שיגיעו למלאי :)

      מחק
  2. אני גם ממש מחכה כבר לנסות את המברשות החדשות של ריל טכניקס! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שברגע שיהיו במלאי הפייסבוק יוצף :)

      מחק
  3. הרסת אותי!
    אני מתכננת על הפלטה הזו של לוראק...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.