SLIDER

ארצנו הקטנטונת...

לא, לא פרשתי מכתיבת הבלוג ולא שכחתי אתכן. לא יכולתי לכתוב. את הפוסט הזה התחלתי לכתוב 18 אלף פעם וכל פעם מחדש מחקתי והתחלתי מהתחלה, לא הצלחתי להוציא משפט אחד שלם מהמקלדת. הבלוג לא עניין אותי וגם לא כל מה שמסביב. אני מרגישה שחיברתי את שטף החדשות ישירות לוריד ועד עכשיו לא משתחררת מזה, המצב הזה פשוט כואב נורא.

בתחילת יולי הגיעו אלי אורחים מחו"ל, בן דודי ובת הזוג שלו, הטיול הזה תוכנן הרבה חודשים מראש ושמחתי לארח אותם אצלי. הם נחתו ב-7.7 ובערב הראשון בבית כבר הייתה אזעקה ראשונה באזור שלנו. ניסיתי לדמיין לעצמי איך זה להיות תייר בארץ זרה ולבלות את החופש שלך לצלילי האזעקות, דאגתי להם כמו אמא פולניה והדרכתי מה עושים בכל מיני מצבים לפי הנחיות פיקוד העורף. הם מצידם נשארו רגועים לגמרי, לא ויתרו על התוכניות שלהם והספיקו לטייל בכל הארץ, כולל את ירושלים, ים המלח ומצדה, באר שבע ואילת. גם אני הצטרפתי ונסענו למקומות האהובים עלי במרכז, למרות כל החששות. אני לא יודעת מה גרם לחברה שלי להיות כל כך רגועים ושלווים במצב הזה, בטח שלא אני (לחוצה ומדמיינת אזעקות בכל מקום), אבל אני שמחה שהטיול שלהם היה בסופו של דבר מהנה ומלא חוויות.

שלשום כבר הודיעו על הפסקת אש, אבל מבחינת ההרגשה האישית שלי, לא השתנה שום דבר, כאילו כל האירועים הקשים של החודש האחרון עדיין עומדים באויר וככל הנראה זאת התחושה והטעם המר שישארו איתנו לעד.

חשבתי על הפוסט הזה די הרבה זמן והרעיון נולד כשחשבתי על דברים אופטימיים שיכולים לעודד אותי וגם אתכן, לכן החלטתי להראות את חלק מהמקומות האהובים עלי בארצנו הקטנטונת והיפה. מקווה שתהנו ונצליח בסופו של דבר להינות, לטייל ולהמשיך את החיים. שלא יהיו מלחמות...
הגנים הבהאים, חיפה


חיפה
מצדה וים המלח
גן לאומי בית שאן (סקיתופוליס)
גן לאומי בית שאן (סקיתופוליס)

מנזר השתקנים, לטרון
רמת הנדיב, גני הברון רוטשילד
כפר נחום (קפרנאום)
גן לאומי כורזים
גן לאומי כורזים
פארק אוטופיה
מוזיאון ראלי, קיסריה
מוזיאון ראלי, קיסריה
גן לאומי קיסריה
גן לאומי קיסריה
ספארי, רמת גן
ספארי, רמת גן
ירושלים
ירושלים
פארק הירקון
פארק הירקון
מתחם שרונה, תל אביב
תל אביב -רמת גן, תצפית קומה 49 בנייני עזריאלי
נמל יפו
יפו
תל אביב
תל אביב
ועכשיו ננסה לחזור לשגרה..
XO

16 תגובות

  1. נורא קשה לחזור לשגרה אחרי המבצעים האלה, במיוחד אחרי ששומעים את כל הסיפורים של הנופלים :(
    התמונות שצילמת נפלאות. יש שם כמה מקומות שעוד לא יצא לי לבקר בהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאי אפשר באמת לעשות קאט ולחזור לשגרה, רק לתת לזמן לעשות את שלו, להפיק לקחים ולקוות שהשקט הזה הוא אמיתי וממשי ולא משהו קצר טווח כמו שהיה בפעמים הקודמות :(

      אורחים מחו"ל גורמים לי לחפש ולגלות עוד ועוד מקומות מעניינים בארץ לטיולים ואני גם ממש נהנית לצלם תוך כדי.

      מחק
  2. מזדהה מאד עם התחושות שתיארת כאן. לא יכולה לתאר לעצמי איך זה להיות כאן תייר בתקופה הזאת....
    גם החזרה לשגרה קשה לי, ואני מרגישה שאירועי החודש האחרון ימשיכו ללוות אותי עוד זמן רב.
    למרות שהעיסוק בנושאים של הבלוג לא ממש קורץ לי עכשיו, אני מוצאת שהכתיבה עצמה כן עוזרת לי - כך שבינתיים אני חוזרת לאט לאט לשגרה....

    השבמחק
    תשובות
    1. הם היו פי 10 יותר רגועים ממני, ממש מפתיע, כי פחדתי שיוותרו על הכל ויבלו את הטיול בדירה :/ הם היו ממש קוליים!
      אני עדיין מתקשה לכתוב, מרגישה קצת בדאון, אבל משתדלת לחזור לעצמי.

      מחק
  3. איזה תמונות משגעות, הצלחת לתפוס כל כך הרבה מהיופי שיש בארץ שלנו! בחלקן נראה שאת מצלמת ממסוק :)
    אני מזדהה מאוד עם כל התחושות, הצלחתי לכתוב פה ושם, אבל מבלי לדעת מתי אפרסם את הפוסטים....
    השבוע בהחלט נראה שיש חזרה מסויימת לשגרה, אז החלטתי שאנסה לראות מה מכל הבליל שכתבתי נראה לי הכי אופטימי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! במסוק עוד לא טסתי, אבל יש כמה נקודות תצפית גבוהות שהיה כיף לבקר בהן :)
      אני באותו המצב בדיוק, מנסה לשמור על אופטימיות ומצב רוח טוב כדי לחזור לכתוב, לא קל בהחלט.

      מחק
  4. את פשוט מוכשרת

    השבמחק
  5. היו בחדשות כמה כתבות על תיירים שהגיעו לכאן במהלך המלחמה, וכל פעם ניסיתי לדמיין לעצמי איך הייתי מרגישה אם הייתי נקלעת לסיטואציה ההזויה הזו. איכשהו כשחיים כאן מתרגלים למצב ההזוי הזה, ואנחנו מדקלמים את ההנחיות של פיקוד העורף מתוך שינה, אבל בשביל אנשים זרים?
    מדהים שהאורחים שלך הצליחו להישאר רגועים, ועוד התעקשו להישאר ולטייל ואני שמחה לשמוע שהם הצליחו להנות מהחופשה למרות הכל :)
    אהבתי את הפוסט, אני חושבת שיש לנו ארץ מדהימה ויש כאן מקומות יפים ומדהימים, ועוררת בי את החשק לטייל ולצלם. מי יתן ונדע רק תקופות שקטות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו לצערי אכן מתורגלים לחיות במציאות המעוותת שלנו ואני הייתי די בהלם עד כמה קוליים ורגועים הם היו ונהנו כאן. אני הייתי "ההיסטרית" :)
      בכל ביקור כזה אני מגלה עוד ועוד מקומות יפים לטיולים וזה עוד יותר כיף כשאת חובבת צילום.

      מחק
  6. אני זוכרת את כל הסיפורים שלך מהטיולים בין אזעקה לאזעקה ושמחה שהצלחתם לטייל ולנסות להנות. התמונות שצילמת משגעות ומשהו אצלי בלב נצבט כשאני רואה את נופי ארצנו ויודעת שזה לא מובן מאליו שאנחנו חיים פה, אין לנו ארץ אחרת ואני מקווה שלא נמשיך לשלם מחיר כמו ששילמנו עד עתה. בימים האחרונים אני מנסה לחזור לשגרה למרות שאירועי החודש האחרון מלווים אותי, אך כולי תקווה שנזכה לשקט ושלווה.
    תודה על הפוסט! הזכרת לי שיש לי עוד כמה מקומות לבקר בהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בזכות התיירים שלי אני זוכה להכיר את כל המקומות היפים בארץ, אחרת לא הייתי מטיילת כל כך הרבה. מקווה יחד איתך לימים שקטים ושלווים.

      מחק
  7. קשה נורא המצב, הידיעות על הלוחמים, הניסיון לחזור לשגרה.
    התמונות מדהימות! ורק מוכיחות שוב, כמה יש לנו ארץ יפה ומיוחדת!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פשוט בכלל ועצוב נורא.

      תודה! הרעיון של הפוסט הזה נולד ממקום של געגוע ומצב רוח פסימי במיוחד כדי להזכיר לעצמי את הדברים היפים שיש לנו בארץ ולנסות לעודד כמה את האחרות.

      מחק
  8. כל הכבוד שלא נתתם למצב לעצור אתכם!
    יש לנו ארץ מהממת, עם כ"כ הרבה מקומות לטייל בהם... תמונות מהממות

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יותר בכיוון של "הם רצו לטייל" אני הסכמתי ורק חששתי ביני לבין עצמי בשקט, לא הייתה הרבה ברירה :)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.