SLIDER

Zoom In: שפתונים חדשים לבורז'ואה Rouge Addition Velvet

אחד הטרנדים חמים כרגע בתחום איפור השפתיים הוא ללא ספק השפתונים הנוזליים וגם שפתונים בגימור מאט והפעם אחד המותגים האהובים עלי, בורז'ואה, הצטרפו לחגיגה וכך קיבלנו את סדרת השפתונים Rouge Eddition Velvet.

האריזה נראית כמו אריזה של גלוס, אבל למעשה מדובר בשפתונים במרקם עשיר ואטום. הסדרה כוללת 8 גוונים מגניבים מורוד עתיק רגוע וכתום אפרסקי עד ורוד פוקסיה מגניב או אדום קלאסי. הגוונים שהגיעו לידיי הם 01 אדום נקי ו-02 אדום-ורוד "פטל". אני חייבת לציין שכשפתחתי אותם בפעם הראשונה, הניחוח עשה לי את זה לגמרי והזכיר לי ריח של מיץ חמוציות.
בגלל שמדובר במוצר מאוד פיגמנטי, מצאתי שהאפליקטור לא הכי נוח להנחה המדוייקת של השפתון וצריך להשקיע זמן ולהקפיד מאוד לא לחרוג מהגבולות. אני חושבת שתוחם בגוון המתאים יעזור גם למי שקצת פחות מיומנת בהנחה מדוייקת של שפתון וגם לבעלות קמטוטים מסביב לשפתיים כדי למנוע סיכוי שהשפתון ימרח מעט לפני שיתקבע.
בניסיון הראשון, הנחתי את הגוון 02 בשכבה יחסית עבה כדי לקבל כיסוי אחיד של השפתיים. המרקם של השפתון מאוד נעים וקטיפתי ומגיעים לכיסוי מלא יחסית בקלות. הגימור מבריק בהתחלה ובמקרה הזה לקח לו המון זמן להתקבע ולהפוך למאט. גם המרקם שלו משתנה מנוזלי וגלוסי למאט שנותן תחושה מעט "סיליקונית", אבל חסרת כבדות או דביקות יתר. העמידות מדהימה (ושוב, בתנאי שמחכים מספיק זמן עד שיתקבע) והשפתון שורד בקלות ארוחה קלה ושתיה וגם משאיר הכתמה שהצלחתי להוריד רק בעזרת מסיר איפור דו-פאזי.
רובכן כבר יודעות ששפתון אדום הוא לא ממש כוס התה שלי ולמרות שגוון 01 משגע בעיני זה לא ילך בינינו, כלומר, זה לא הוא - זאת אני.
במקרה שלו, התחלתי את ההנחה עם שכבה דקה, המתנתי מעט עד שתתקבע ורק אז הוספתי את השכבה השניה כדי להשלים את הכיסוי ולתקן טעויות קטנות במידת הצורך. בשיטה הזאת השפתון מתקבע והופך למאט מהר יותר.

לסיכום: מדובר בסדרת שפפתונים מגניבה ומרעננת עם מבחר טוב של גוונים קייציים ואני נשארתי עם טעם שלעוד, סקרנית לנסות את הגוונים הבהירים יותר (האפרסק והניוד). החסרון בעיני הוא האפליקטור שהרגיש לי גס מידי עבור שפתון שצריכים להניח בקפדנות וגם זמן ההמתנה עד שמתקבע על השפתיים.
המחיר: כ- 60 ש"ח במבצעים בפארמים (מחיר מלא 125 ש"ח) או 9 פאונד באסוס או ב-echemist. תכולה: 6.7 מ"ל.

האיפור שעלי זהה בשתי התמונות:
מייק אפ: Rimmel "Wake me Up" בגוון Ivory (מאסוס)
קונסילר: Estee Lauder Double Wear בגוון Warm Light
פודרה: Studio Fix של מאק בגוון N13
ברונזר: Harmony של מאק
סומק: "Cabana Boy" של theBalm
עיניים:
צללית בסיס: Chubby Stick Shadow Stick for eyes בגוון Pink&Plenty
צלליות: דואו של קליניק בגוון Strawberry Fudge, הגוון הבהיר על כל העפעף העליון והתחתון והכהה בפינה החיצונית
בקפל: סומק Harmony של מאק
על עצם הגבה: צללית מאט בגוון העור: "French Vanilla" של קליניק
עפרון (שהשתמשתי בו בתור איילינר עדין): Quickliner for eyes intense בגוון Intense Chocolate של קליניק
מסקרה: Beautiful Color Maximum Volume של אליזבט ארדן 

מה דעתכן על סדרת השפתונים החדשה של בורז'ואה? כבר ניסיתן את אחד הגוונים? שתפו בחוויות שלכן בתגובות!

גילוי נאות: השפתונים של בורז'ואה התקבלו לסקירה

16 תגובות

  1. מי צילם אותך כל כך יפה? מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מקסימה!
      צילמתי את עצמי (יש לי ידיים ארוכות :)))

      מחק
  2. ממליצה על גוונים 5 ו6.. פטל מהמם וורוד פוקסיה סגלגל ����
    נ"ב: פוסט מהממם ����

    השבמחק
  3. נראה טוב עלייך! :) טרם התנסיתי.. מעניין אולי בקרוב ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! השפתונים האלו לגמרי שווים ניסיון

      מחק
  4. פשוט מהממת! והשפתונים מעולים :)

    השבמחק
  5. שניהם נראים מעולה עלייך!! :)
    עוד לא ניסיתי את הסדרה הזו אבל היא נשמעת טובה לפי כל הביקורות.

    השבמחק
  6. שני הגוונים מקסימים עלייך.
    אני אוהבת את השפתונים הללו מאוד, אבל הריח קצת מפריע לי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה <3
      בא לי לנסות את אחד הגוונים הרגועים יותר, כי למרות שהאדומים מצטלמים יפיפה, פחות נוח לי איתם ביומיום בגלל הנוכחות.

      מחק
  7. לא סגורה מה יותר יפה, את או האודמים!
    אני נוטה לכיוונך :)

    השבמחק
  8. אוי הם מהממיםםםםם!!!! ומחמיאים לך מאד מאד! ודרך אגב, אני מאד אוהבת את המייק אובר שעשית לבלוג :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.