SLIDER

Empties: פוסט על מוצרים שסיימתי (חלק 2)

תופעה מעניינת ששמתי לב אליה היא שמאז שהתחלתי לשמור את האריזות הריקות של המוצרים שסיימתי בצד כדי לחלוק איתכן אחר כך, אני משתדלת לסיים את המוצרים שקניתי וזנחתי בצד ורק לאחר מכן לרכוש מוצרים חדשים (בעיקר טיפוח) כדי למנוע עומס ובזבוזים מיותרים. אז אפשר להגיד שפוסטים מהסוג הזה עושים לי טוב בלב ובארנק וגם טקס זריקת השקית המלאה לפח מהנה בפני עצמו. אז אני חוזרת עם פוסט שני בסדרת ה-Empties שלי והפעם אתחיל מכמה מוצרי איפור שסיימתי.

הפודרה של רבלון מסדרת "Colorstay" בגוון שקוף נוצלה כמעט עד הפירור האחרון.


היא נותנת מראה מאט שנראה יחסית טבעי ולא מקומח וגם כששילבתי אותה בערך עם כל מייק אפ אפשרי היא הצליחה להיראות טוב עם כולם. כאמור, בחרתי את הגוון השקוף בסדרה שנראה ממש לבן באריזה, אבל לא משנה את גוון המייק אפ ולא מבהיר אותו. לדעתי בארץ לא ניתן למצוא את הפודרה הזאת בגרסה השקופה אלא בגוונים שונים שדורשים התאמה מדוייקת לגוון העור. את שלי הזמנתי מאיביי.
הפודרה מומלצת מאוד, בעיקר לבעלות עור מעורב עד שמן שרוצות למתן את השומניות של העור ולשמור על מראה נקי לאורך היום. אם אהבתן את "Stay Matte", הפודרה המצויינת של רימל, לדעתי תתחברו גם לפודרה הזאת של רבלון.

הבאה היא המסקרה האהובה "Vamp!" של פופה שכבר הזכרתי אינסוף פעמים לאחרונה.
לא נהניתי ככה ממסקרה של חברה "עממית" כבר המון זמן ואני די מתבאסת שהיא נגמרה, למרות שהספיקה לי לשימוש יומיומי במשך כמעט חצי שנה. יש בה את כל מה שאני אוהבת במסקרה: מברשת צפופה ורכה, פורמולה עשירה שמעבה את הריסים למראה דרמטי ומודגש, היא לא יוצרת גושים ומפרידה בצורה טובה. הבעיה היחידה שלה לדעתי היא העמידות, הודות לפורמולה מעט "רטובה" לכן לקראת הקיץ אחפש אותה בגרסה העמידה במים.

מוצר איפור אחרון להפעם הוא המייק אפ המוצק של בובי בראון "Long Wear Even Finish Compact Foundation".
המייק אפ הזה ממש לא הצליח להרשים אותי בימי הקיץ, היה שמנוני מידי, לא עמיד ודביק. רק אחרי שנתתי לו צ'אנס נוסף בחורף, כשהעור הרגיש חסר חיוניות והפך למעט יותר יבש ורגיש, גיליתי את נפלאות המייק אפ הזה. לדעתי הוא פשוט לא מיועד לאקלים הקשה שלנו בארץ ולחום הקיץ עם שלל התופעות שהוא גורם לעור שלנו.
היה פשוט תענוג לנצל אותו עד הטיפה האחרונה! הוא נתן כיסוי בינוני טוב ובשילוב עם פודרה שקופה או Studio Fix Powder של מאק נתן לעור ברק חיוני ומראה נקי, לא שמנוני ולא דביק מידי. לא יבש את העור, בניגוד למייק אפים העמידים שזנחתי החורף.
אני עדיין חושבת שמי שהכי תהנה ממנו הן בעלות עור רגיל, מעורב-יבש ועור בוגר שמטופח כראוי. בעלות עור שמן יכולות להתרחק מהמוצר הזה בלב שלם ובעלות עור מעורב כמו שלי, חכו לחורף הבא ואני מבטיחה שמחכה לכן הפתעה נעימה וחוויית שימוש נהדרת.

הסרום "Bioplasma" מבית ג'יג'י כבר נסקר כאן בהרחבה ולצערי כבר נגמר.
מאוד אהבתי אותו בתור תוספת קבועה לקרם הלחות שלי, במיוחד בשימוש בערב אחרי הסרת האיפור והניקוי היסודי של העור. זהו ללא ספק המוצר שארכוש שוב בהזדמנות הבאה!

נתתי ל-Cleansing Water של דקלאור המון הזדמנויות, אבל בסופו של דבר המוצר הזה מקבל ציון נכשל אצלי ואפילו לא הצלחתי לסיים אותו לגמרי.
על פניו מדובר במסיר האיפור המושלם על פי ההגדרה שלו. זהו ג'ל עדין במרקם מיימי, מעין 3 מוצרים באחד (מי פנים, חלב פנים ומסיר איפור). הוא אמור להסיר בקלות איפור פנים ועיניים וגם מכיל תמציות צמחים שנותנות את האפקט המטפח.
בפועל, הוא לא מצליח להתמודד עם איפור הפנים בצורה טובה ודורש שימוש במוצרים משלימים כדי להגיע לניקוי טוב ועור נקי משאריות המייק אפ. המרקם אכן מיימי, אבל הוא כן משאיר תחושה מוזרה על העור שגורמת לי לרצות לשטוף את הפנים. יש לו ריח צמחי מאוד דומיננטי שגם נשאר מורגש על הפנים. לגבי איפור העיניים, גם כאן מדובר באכזבה מוחלטת. אחרי מספר שימושים ויתרתי על החוויה, כי מעבר לכך שלוקח לו המון זמן להוריד את המסקרה והצלליות, הוא שורף אם נכנס לתוך העין וגם מייבש את העור מסביב.
מה למדנו כאן? לא להתפתות למוצר שמתיימר לעשות את כל הפעולות ובקלות, גם אם מדובר בתוצרת מותג יוקרתי ובעל מוניטין כמו דקלאור.

בסופו של דבר חזרתי לאחד ממסירי האיפור המוצלחים שניסיתי, הדו-פאזי של קרליין.
אני כבר לא זוכרת כמה בקבוקים כאלה סיימתי והפעם החלטתי לגוון ורכשתי את הגרסה הורודה שמיועדת לעיניים רגישות. המסיר האהוב, שמצליח להתמודד עם כל איפור עיניים ואפילו מסקרות עמידות במים, עבר לאחרונה מהפך מבורך וכעת ניתן למצוא אותו בבקבוק עגול שנראה הרבה יותר עדכני מהבקבוק הישן. עוד בונוס נחמד, הגרסה החדשה מכילה 260 מ"ל לעומת ה-170 מ"ל של הישנה והמחיר לא השתנה (הוא נמכר בסביבות ה-35 ש"ח במבצעים השונים בפארמים).

אני מפחדת לספור כמה קרמי גוף יש לי במגירה ובהזדמנויות שונות כבר כתבתי שאני אוהבת לטפח את האוסף שלי ולרכוש לי קרמי גוף מבושמים, במיוחד כשמדובר בביקורים בחו"ל. אם תרצו לראות את האוסף שלי, תכתבו לי בתגובות.
לאחרונה סיימתי 2 קרמי גוף אהובים במיוחד. הראשון שייך למותג הגרמני Fruttini (שלצערי לא ניתן להשיג בארץ ולא בקניה אונליין). "Milky Orange" הוא אחד הניחוחות האהובים עלי וכפי שניתן לנחש מהשם, הוא מריח כמו שילוב של וניל עם ניחוח הדרים. הקרם מעולה בעיקר לחורף, הודות למרקם העשיר וגם הריח נשאר מורגש על הגוף למשך שעות.
גם חלב הגוף של לאוקסיטן מסדרת "Magical Leaves" מבושם בנדיבות, אבל בניגוד לקרם של פרוטיני מגיע במרקם מיימי טיפה יותר עדין. הריח ממכר לחלוטין!

עוד בגזרה "המבושמת", נגמרו להם 3 סבוני גוף 
סבון ג'ל של The Body Shop מסדרת Earth Lovers בניחוח מנטה ומלפפון מתקתק. הבקבוק עשוי מפלסטיק ממוחזר, הסבון לא מכיל פרבנים/ סופלטים (מלחים)/ צבעים מלאכותיים וגם כל המרכיבים שלו לא מזהמים את הסביבה (Bio Degradable). הסבון מצויין ונהניתי ממנו מאוד! שימו לב לסדרה הזאת בקפיצה הבאה לחו"ל.
ג'ל רחצה בניחוח משמשים מבית Manufaktura, מותג הטיפוח הצ'כי, מגיע בריח נהדר, אבל לא ממש הרשמים אותי. מעבר לאריזה הנוחה והניחוח, מדובר בסבון רגיל לחלוטין, גם מבחינת המרכיבים.
Yves Rocher תמיד יודעים לרצות את חובבות המוצרים המבושמים ולאחרונה דואגים להוציא מהדורות מוגבלות בריחות שונים "Smoothie". בשנה שעברה היה זה ריח האננס-קוקוס שמאוד אהבתי וניצלתי את הסבון הזה עד הטיפה האחרונה. השנה דאגתי למלא את הסטוק עם סבון חדש בניחוח פירות טרופיים, ממכר לא פחות. אני מכחה בקוצר רוח שהרשת הזאת כבר תעשה עליה לארץ בהמשך השנה.

שמפו זה אחד המוצרים שקשה לי לחוות את דעתי עליו, כי בסופו של דבר גם אם אכתוב חוות דעת של עמוד וחצי, המוצר הזה יעבוד שונה כמעט על כל אחת.
על השמפו של לבידו כבר כתבתי בפוסט השיער והפעם סיימתי את הבקבוק השני שלו. אני עדיין מאוד אוהבת אותו ושמור לו מקום של כבוד ברשמית השמפו המוצלחים שניסיתי.
עם השמפו של הרבל אסנס יש לי היסטוריה ארוכה. בעבר השתמשתי בו המון ודאגתי לרכוש על בסיס קבוע, כי הוא יחסית זולף נגיש, יש לו ריח מאוד נעים ובסה"כ הוא עושה את העבודה. הגרסה הירוקה שסיימתי לאחרונה נועדה לשיער רגיל עד שמנוני, אבל למרות שהוא התמודד טוב עם ניקוי השיער, לטעמי הוא לא מצליח להתמודד עם שומניות השיער, במיוחד בימים החמים.
כרגע אני משתשמת בשמפו של איב רושה מסדרת "Volume", אותו אסקור בהמשך. אחרי שיגמר אני מאוד רוצה לנסות את השמפו של Aussie, המותג האוסטרלי שלא מזמן נחת על מדפי הסופר פארם. אם יש לכן חוות דעת ותובנות לגבי השמפו שלהם, אשמח לשמוע!

אם יש לכן מוצרים איפור וטיפוח מומלצים (או מושמצים) שסיימתן לאחרונה, שתפו בתגובות!

לחלק הראשון בסדרת ה-Empties תקלוקי כאן.

8 תגובות

  1. אחלה פוסט!
    אני דווקא ממש לא מתחברת למסקרה של פופה, העמידות, וגם שהיא 'צת נמרחת לי. אבל זה באמת אינדיווידואלי כנראה....
    חבל שאין את הפודרה הזו בגוון שקוף בארץ! הייתי שמחה לנסות אותו.
    וכמובן - שאין על המסיר עיניים של קרליין!
    מחכה לקרוא עוד פוסטים כאלה :)

    השבמחק
  2. טוב, סופית עשית לי חשק לקנות את המסיר של קרליין! אני פשוט מתה על המוצרים שלהם- רמה גבוהה בהחלט!
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. אלכס יש לנו טעם ממש דומה.
    אני מחכה כבר לפתוח את העלים הקסומים עוד איזה חודש, החמאות גוף כבר מתחילות להיות לי כבדות מדי וצריך משהו ריחני ומרענן!

    השבמחק
  4. אני ממש סקרנית לנסות את המסקרה של פופה בגרסה העמידה במים [לא ניסיתי את הרגילה]
    ואני אשמח מאוד לקרוא סקירה של קרמי-גוף, כי אני לא אוהבת את רוב הקרמים שאני מנסה...

    השבמחק
  5. אני ממש סקרנית לגבי אוסף הקרמים שלך, גם לי יש את המחלה הזאת...

    השבמחק
  6. אהבתי מאד את הפוסט במיוחד כי אין לי ולא ניסיתי שום מוצר מהמוצרים שסיימת, ולכן הכרת לי הרבה דברים חדשים :)
    גם אני פריקית של קרמים לגוף, אני חושבת שיש לי מספיק לשנה (לאחרונה עשיתי הזמנה ענקית מויקטוריה סיקרט), אבל מאד ברור לי שבנסיעה הקרובה ללונדון אני לא פוסחת לא על הבודי-שופ ולא על ויקטוריה.... :P

    השבמחק
  7. נהניתי מהפוסט :)
    אקח את המלצתך על הפודרה של רבלון.. ה"סטיי מאט" שלי כבר הגיע לפאן שלה.. ואני מחפשת חלופות לניסיונות ;)

    השבמחק
  8. כיף לסיים מוצרים!
    אני גם סיימתי את המייקאפ המוצק של בובי (אחרי שבהתחלה לא התלהבתי ממנו ובתקופה האחרונה חרשתי עליו) ואת הסרום של ג'יג'י שהתגלה כנפלא

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.