SLIDER

קניות בפראג (ביוטי שופינג) חלק 2

אין לי מילים כדי לתאר עד כמה שאני אוהבת את פראג! העיר הזאת מהפנטת וכל פעם מחדש גורמת לי לרצות לנשום אותה ולהשאיר אותה בתוכי. הביקור הפעם היה קצר ואינטנסיבי, אבל בכל זאת הספקתי להינות מהעיר ולטייל עד שלא הרגשתי את הרגליים. שופינג לא היה העיסוק העיקרי, אבל בגלל שעשיתי את שיעורי הבית שלי מראש, הספקתי לעשות את הקניות שלי מבלי לבזבז עליהן זמן יקר.


גם הפעם, קניון Palladium שממוקם במרכז העיר היה אחד היעדים המועדפים לרוב הרכישות שלי, כי מרכז בתוכו מספר חנויות אהובות: סניף של Yves Rocher, אחת החנויות הבודדות בעיר של The Body Shop (השניה נפתחה ככל הנראה לא מזמן ברחוב Na Prikope, אבל קטנה יותר מהסניף המרכזי), ספורה ו-DM.

זה כבר לא סוד ש-Yves Rocher הוא אחד ממותגי הטיפוח האהובים עלי וכל נסיעה לחול היא הזדמנות טובה להתחדש ולהשלים את מלאי המוצרים האהובים.
הפעם התמקדתי קצת יותר במוצרי השיער, שאחרי הניסיון עם "חומץ פטל", די סיקרנו אותי. ישנן לא מעט סדרות שלכל אחת מטרה שונה והתאמה לסוג שיער שונה.
התמקדתי בסדרה שמיועדת לשיער דק ועדין (Fine Hair) ובחרתי בשני מוצרים: שמפו שאמור לתת נפח וספריי לעיצוב השיער עם אפקט הנפח.

בינתיים ניסיתי את השמפו פעמיים ומאוד התלהבתי, למרות שדווקא לא ראיתי שום שינוי בנפח. הוא מאוד החליק לי את השיער וגרם לו להיראות מבריק יותר ובריא יותר. יש סיכוי די גבוה שזה גם קשור לסוג המים בפראג, כי כידוע בארץ (למעט אילת) המים יחסית קשים, לכן אצטרך עוד לבחון את העניין לעומק וכמובן שאחזור לדווח בהמשך.

הספרי מיועד לשימוש על שיער לח או יבש, אמורים לפזר אותו באחידות על השורשים ולייבש עם פן/להמשיך עם העיצוב הרצוי. הרושם הראשוני שלי כרגע שהספריי הזה עובד לא רע בכלל, השתמשתי בו על שיער יבש לריענון ואכן קיבלתי מעט נפח ללא דביקות או שומניות. הדיווח המפורט, כאמור, יגיע בהמשך.
תוספת קטנה וחמודה לקניה הזאת היה ג'ל רחצה בריח תפוזים ממכר. כל פעם מחדש אני תוהה ביני לבין עצמי, למה בארץ יש לנו מבחר כל כך דליל של מוצרים מבושמים דווקא בריחות פירותיים ו"טעימים" וכל הריחות לרוב מתרכזים בוניל/פטצ'ולי/לבנדר.
הבשורה המשמחת בסיפור הזה היא ש-Yves Rocher עתידים לפתוח חנויות גם בארץ, במחצית השניה של 2014 ואני כבר ממש מחכה לראות את זה קורה וגם סקרנית לגבי המחירים.

היעד הבא: The Body Shop.
חנות נוספת וממכרת לא פחות, במיוחד עבור חובבות המוצרים המבושמים. המבחר עצום, לכן עדיף עד כמה שאפשר לבחון באתר החברה את המוצרים שמעניינים אתכן. הפעם היה גם מבצע נחמד: רוכשים מוצרים בשווי של 400 קרונות ומקבלים ג'ל רחצה במתנה.
בחרתי ב-Body Puree, תחליב גוף במרקם מימי קליל וב-Body Mist בניחוח האשכולית הורודה ואיתם ג'ל הרחצה בניחוח זהה הגיע בחינם.

את סניפי ה-Manufaktura ניתן למצוא בכל פינה בעיר והם תמיד יפיפיים ומעוצבים ובסגנון אוטנטי מקומי.
קפצתי לסניף הגדול של המותג, שממוקם ברחוב Karlova, ממש בדרך לגשר צ'ארלס. הסניף הזה יחסית גדול ומעבר למוצרי הטיפוח השונים, ניתן למצוא בו גם צעצועי עץ מקוריים, כלי קרמיקה וחימר, קישוטים ואביזרים לבית ועוד.
קניתי שוב את מסיכת היין לשיער שמאוד אהבתי וצירפתי לה גם מסיכת בירה לשיער שעדיין לא יצא לי לנסות. סבון הפילינג שריח משמשים נרכש במתנה עבור בעלי.

ברשת בתי המרקחת DM מצאתי מבחר גדול של מוצרי Balea, מותג טיפוח עממי תוצרת גרמניה.
נסעו איתי הביתה 2 קרמי רחצה בניחוחות פירותיים של תותים נקטרינה-קוקוס וגם חמאת גוף בריח אוכמניות. (#למהאיןכזהבארץ ?)
עוד בגזרת הטיפוח, גיליתי מותג צ'כי שלדעתי יחסית חדש או שפספסתי אותו בפעם הקודמת: Dermacol. המוצרים יחסית פשוטים וגם עולים בהתאם (בין 7 ל-20 ש"ח בערך), מגיעים באריזות מפתות ובטוח כבר ניחשתן, מבושמים ומריחים כמו סוכריות. (שלום, אני אלכס ואני מכורה...)

אני עדיין בדעה שרכישות בספורה הצ'כית לא ממש כדאיות מבחינת המחיר, למרות מבחר המותגים המכובד. יש לא מעט סניפים באזור המרכז, כאשר כל אחד מציע מבחר מעט שונה. גם הפעם מביקור בשני סניפים, בפלדיום וברחוב Vaclavske namesti במרכז, ראיתי שעדיין יש סטנדים של מוצרים בהנחה יותר משמעותית, אבל המבחר דליל ולא נראה מפתה במיוחד. בסניף פלדיום, בכניסה לחנות או קרוב אליה, תוכלו לקבל שובר מדיילת שיקנה לכן 15% הנחה.
הדבר היחיד שנרכש מספורה הוא צללית הקרם העמידה של Make Up Forever בגוון שמפניה ורדרד שעלתה כ-70 ש"ח אחרי ההנחה.
הרושם הראשוני שלי כרגע הוא WOW, גם מבחינת המרקם וגם מבחינת העמידות. במידה ותרצו לראות איפור עיניים עם הצללית הזאת, עדכנו אותי בתגובות.

רשת החנויות שגיליתי בנסיעה הזאת היא Rossman Drogerie. זאת חנות פארם שדי מזכירה את DM מבחינת הסגנון ומבחר המוצרים, אבל כאן ניתן למצוא גם את מוצרי האיפור של Catrice. באתר החברה תמצאו את הכתובות של הסניפים ולידם גם את רשימת המותגים שמוצגים בהן. אני ביקרתי בסניף ב-Mysak Galerie שממקום ברחוב Vodickova 710, בלב העיר.
מ-Catrice נרכשו לא מעט מוצרים שעליהם לא אוכל לחוות דעה בשלב הזה ובמידה ותרצו אוכל לעשות סקירה מפורטת בהמשך.
רכשתי סומק שלישי לאוסף בגוון 040 "Think Pink", ורוד קר במרקם מט. הסמקים הם אחד המוצרים המוצלחים של המותג לדעתי שכדאי לנסות. כולם מגיעים בגוונים פרקטיים של ורוד וקורל, רובם במרקם מט.
צללית מסדרת Liquid Metal בגוון 040 Under Treasure. סדרת הצלליות הזאת מגיעה במרקם מיוחד שמאוד מזכיר צלליות אפויות וגימור מטאלי מבריק על גבול הנוצץ. ניתן להשתמש בה עם מברשת יבשה או לחה.
עוד שפתון שמנמן הצטרף לו לאוסף: Pure Shine Color Lip Balm בגוון 050 Cherry-ty ורדרד ויחסית טבעי. אף פעם לא נמאס לי מהם.
2 עפרונות עיניים אוטומטיים מסדרת Longlasting Eye Pencil Waterprof בגוון 050 Brown Town Girl חום כהה קרמי ו-020 The World's Greyest אפור מטאלי. בינתיים ניסיתי רק את החום ולא ממש התלהבתי מהמרקם שלו שהרגיש לי מעט יבש.
מייק אפ עמיד "Photo Finish" בגוון 10 (הכי בהיר בסדרה) בינתיים הרשים אותי מאוד. יש לו גימור טבעי שמחליק על העור ונשאר בלתי מורגש ועמידות טובה. זאת אחת המציאות השוות הפעם מבחינתי.
לק ליצירת אפקטים, עם בסיס שקוף וחתיכות flakes בגווני זהב בשם החמוד "Glitterazzi", נראה מבטיח מאוד.
שפתון נוזלי מסדרת Made to Stay Smoothing Lip Polish בגוון Strawberry's Secret 030. מדובר בקונספט המוכר, מאז יציאת סדרת הסטיינים של YSL, של שפתון נוזלי עם ברק של גלוס, עמידות גבוהה ואפקט ההכתמה על השפתיים במיוחד בגוונים הכהים והדומיננטיים יותר. שמחתי לראות שגם קטריס הצטרפו לחגיגה ובחרתי גוון יחסית רגוע, קורלי כתמתם, לא אטום מידי.
שני לקים נוספים מ-Rossmann שייכים ל-Essense עם הלק שחיפשתי לרכוש כבר הרבה זמן, גליטר שחור לבן וכסוף על בסיס שקוף וגם Stars Enamel מבית Gabriela Salvete (מותג דראגסטור איטלקי) במרקם החול הנוזלי המוכר לכולנו.

עוד מקמות מעניינים שלא יצא לי לבקר בהם, אבל שווים הצצה:
1. סניף Douglas במרכז, רחוב Na Prikope 17. סניף ענק, שכולל מבחר גדול של מותגי יוקרה כמו ארמני, בובי בראון, לה מר, Rouge Bunny Rouge וגם מותגים מעט יותר"עממיים" כמו Flormar, Essense, Art deco ועוד (הרשימה המלאה באתר).
2. בוטיק גרלן במרכז פראג Guerlain L'Institut.
מדובר בבוטיק וספא יוקרתיים של גרלן, כאשר מעבר למקום עצמו שנראה כמו מוזיאון היופי של ממש, ניתן למצוא שם את ליין הבישום האקסקלוסיבי של המותג וגם לעבור טיפולי יופי שונים.
הכתובת: רחוב Dlouha 16, מרכז Prague 1.
3. רשת הפרפומריות "Marionnaud"
היא כוללת לא מעט סניפים כאשר הנגיש ביותר הוא בקניון פלדיום.
החנות שלהם קצת הזכירה לי את "אפריל" שלנו והייתה די שוממת ומשעממת. יש מבחר של מותגי יוקרה כמו דיור, שאנל, YSL, שיסיידו וכו'. מהמותגים שלא נגישים בארץ יש את Art Deco שלא ממש עשו לי את זה. יש גם מבצעים משתנים שניתן לבדוק באתר.
4. Fann Parfumerie
זאת רשת פרפומריות יחסית ותיקה שכוללת 43 סניפים ברחבי צ'כיה, כאשר הסניפים במרכז פראג ממוקמים ברחוב צדדי ממש לא רחוק משדרות Wenceslas ותחנת המטרו "המוזיאון" ברחוב Stepanska 39 וגם ברחוב Wenceslas עצמו. חלק מהמותגים שניתן למצוא שם: Lumene (מותג שבטוח מוכר מאוד דווקא לקהל הרוסי), Aquolina אחד ממותגי הטיפוח האהובים עלי ובלתי אפשריים להשגה, Oaly ועוד (רשימה חלקית של המותגים מצאתי באתר כאן)
הרשת הזאת היא הפספוס הגדול שביותר שלי, כי אחד הסניפים ממוקם בערך 2 מטר מהמלון שהייתי בו ולא הספקתי לבקר בו.
למרות פוסט הקניות הארוך הזה, רוב היום העברתי בטיולים בעיר וצילום של היופי הזה שנמצא ממש בכל פינה. העיר היפיפיה הזאת היא ללא ספק מקום בלתי נשכח וככל הנראה לי ימאס לי ממנה לעולם!

לחלק הראשון של ביוטי שופינג בפראג תקליקו כאן!

15 תגובות

  1. אלכס, ממש נהנתי מהפוסט! הקניות כייפיות, התמונות מרהיבות ולגמרי עושות חשק.
    האם המחירים של מותגי היוקרה (דיור, שאנל וכו') בספורה ובפארמים השונים שציינת זולים מבארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע! :)
      את האמת לא ממש בדקתי את המחירים של היוקרתיים הפעם. מה שכן לדעתי המחיר השווה יותר בכל מקרה הוא בדיוטי של פראג. לצורך העניין שפתון של שאנל יוצא באזור ה-130 ש"ח, סומק חדש ומוגבל של דיור היה כ-170 ש"ח.

      מחק
  2. מתה על פראג ובלב שלם הייתי לוקחת את כל הקניות שלך רק כפול שתיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה לדמיין מה היה קורה לו היינו מגיעות לפראג ביחד, קניות בריבוע :))

      מחק
  3. בחרת מוצרים פשוט מופלאים ואני יותר מאשמח לסקירת איפור מפורטת עם סווטשים והדגמות.
    גם אני לא מבינה למה אין לנו ניחוחות מדהימים כמו של רושס ולנצח אני מרגישה שאנחנו תקועים עם וניל/ וניל פטצולי לונדר. בעעע

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי מישהו מהיצרנים/יבואנים מתישהו יתייחס לתלונות שלנו ויתחיל ליישם, כי דווקא בתחום הטיפוח לא יכול להיות שהכל כל כך משעמם ובנאלי. כולי תקווה שאיב רושה יכניסו קצת שמחה :)

      מחק
  4. איזה כיף! תתחדשי על הכל! :) פראג מהממת :)

    השבמחק
  5. איזה פוסט מקסים! לפראג עדיין לא יצא לי להגיע, ועכשיו אני יודעת לאן לפנות להכוונות :)
    המוצרים של Catrice מסקרנים מאוד, במיוחד הצללית שנראית פשוט יפייפיה! תתחדשי על הכל!!!

    השבמחק
  6. אני ממליצה שתסעי הרבה פעמים לחו"ל, ואז יהיו לנו שפע פוסטים של קניות D-: את תמיד עושה רכישות איכותיות. מצד שני, בקרוב לא תצטרכי ליסוע רחוק כדי לקנות איבס רושה!

    השבמחק
  7. פראג מדהימה ביופיה ויש באוויר ריח של משהו קסום....
    גם אני כמוך,מכורה לריחות הפירותיים... ובאמת שאני לא מוצאת מספיק היצע לקניה בארץ.

    השבמחק
  8. יופי של קניות וצילומים! נראה שהיה שם ממש שכיף!
    עוד לא הייתי בפראג אבל לגמרי עשית חשק ובמיוחד לקפוץ לבוטיק ההוא שם של גרלן...נשמע לי חלום...
    נחמד מאוד שבקרוב איב רושה יגיעו לארץ, בזמנו קניתי כמה מוצרים שלהם בספרד ואהבתי וכבר ממש מחכה לפתיחה של הרשת הזו בארץ.

    השבמחק
  9. בפעם הקודמת שהייתי בפראג לא ממש הבנתי מה זה שופינג, ועכשיו אני חייבת לחזור לשם.
    הצילומים שלך נהדרים, וכן גם הבחירות שלך

    השבמחק
  10. המלצות מעולות. לגזור ולשמור

    השבמחק
  11. אני רוצה לדעת עם יש שם חנות של לק ג'ל להיקנות וגם לקים רגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! לא יודעת לענות לגבי לק ג'ל כי אף פעם לא עשיתי ולא רכשתי. לקים רגילים את יכולה לרכוש שם בכל חנויות הפארם ויש לא מעט!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.