SLIDER

סיפורי שיער: טיפוח ועיצוב

אני מודה שבכל מה שנוגע לטיפוח ועיצוב השיער הכל אצלי בערך ההיפך מהאיפור והציפורניים: כמה שפחות התעסקות ומוצרים, מינימום השקעה ומקסימום תוצאה. למזלי זכיתי לשיער שיחסית נוח לתחזוקה ועיצוב ולמעט נשירות תקופתיות אין לי תלונות. השיער שלי רגיל, נוטה למעט שמנוניות באזור הקרקפת, במיוחד בחודשים החמים, דק וחלק, אף פעם לא עבר צביעה (למעט תקופה קצרה של "גוונים" לפני המון שנים).

שגרת טיפוח השיער היומיומית שלי מסתכמת בחפיפה, סירוק ויבוש טבעי/פן. מידי פעם אני מסתקרנת ורוכשת לי מוצרי "אקסטרה" שיעזרו לי להוסיף מעט נפח או ברק לשיער או לעצב ולהחליק אותו מעט ועליהם אדבר בפוסט הזה.


אתחיל ממוצר שכבר מזמן התחשק לי לנסות ולא הצלחתי למצוא אחד שנגיש לי בארץ, אבל אחרי ששמעתי שהספריי של Gliss שמגן על השיער מנזקי החום של מייבש/מחליק הגיע לפארמים בארץ, אימצתי אחד במהרה.
"Total Repair Heat Protection Spray" מיועד לשימוש על שיער לח לפני יבוש עם פן או שיער יבש לגמרי לפני השימוש במחליק, ואמור לצמצם את הנזק לשיער שנגרם מחום גבוה.
השימוש קל ופשוט, אני מפזרת כמות מתונה באחידות על כל השיער וממשיכה עם הפן (במחליק אני כמעט ולא משתמשת, חוץ מאירועים מיוחדים). הספריי מעולה, חסר ריח וחסר כל נוכחות על השיער ולא גורם לו להיות שומני יותר. שמתי לב שאחרי השימוש בו השיער נראה חלק יותר ונראה כאילו הושקע מאמץ בעיצוב שלו. קשה לתאר את ההשפעה של המוצר הזה, כי בסה"כ הוא בלתי נראה ובלתי מורגש, לכן אסכם את זה בכך שהוא גורם לשיער להיראות טוב כמו בימים של "good haur day". מאוד אוהבת אותו וממליצה לנסות לכל מי שמשתמשת במייבש שיער או מחליק לעתים תכופות.
גם המחיר לא כואב בכיס, 40 ש"ח (לפעמים יש גם מבצעים).
* תודה מיוחדת לפיצ'ה על ההמלצה!

המוצר הבא נרכש ברגעים של יאוש, במטרה להעניק לשיער הדק שלי מעט יותר נפח.
Osis+ של שוורצקופף מגיע בצנצנת פלסטיק קטנטנה ונראה כמו אבקה לבנה שאמורים לפזר בעדינות על שורשי השיער ולעסות עם האצבעות. במגע עם השיער האבקה הופכת לחמימה יותר וגם דביקה יותר ופעולת העיסוי אמורה להרים מעט את השיער ולגרום לו להיראות מלא יותר.
לצערי על השיער שלי זה לא ממש עבד. מיד אחרי השימוש הרגשתי שאכן יש מעט יותר נפח וגם טקסטורה קצת שונה לשיער, שמזכירה לי את אפקט המאט שנותן שמפו יבש, אבל כבר אחרי כמה דקות זה חוזר למצב הרגיל והנפח נעלם. בנוסף, אם בניסיון להשיג נפח ומראה שיער שופע מגזימים בכמויות, עלולים לגרום לאפקט הפוך של שיער דביק באזור השורשים.
אחרי שנתתי לאמא שלי להתנסות במוצר הזה, היא דיווחה שדווקא על השיער שלה (תספורת קצרה ושיער עבה) הוא עבד טוב, לכן אני חושבת שכדאי לה לתת צ'אנס ל-Osis הן בעלות שיער קצר, שרוצות להעניק מעט יותר נפח לתספורת או מי שרוצה להעניק לשיער מעט יותר טקסטורה באזור השורשים.
ניתן להשיג או במספרות נבחרות או ב-lookfantastic.com.

שמן לשיער הוא דווקא אחד המוצרים שאני משתמשת בהם על בסיס קבוע. מאז שהגיע לידי השמן של L'oreal באחת מקופסאות הגלוסיבוקס, זנחתי לגמרי את מרככי השיער והשמן לגמרי עושה את העבודה עבורי.
הפעם אדבר על השמן החדש לשיער מבית לאוקסיטן, "Repairing Oil".
כמו שאר המוצרים בקטגוריה שלו, השמן מיועד לשימוש אחרי החפיפה על שיער לח, על כל האורך למעט אזור הקרקפת והשורשים, ואמור לטפח, להזין ולהעניק לשיער ברק בריא.
בראש רשימת המרכיבים נמצא סיליקון, שמצוי גם ברוב השמנים שאני מכירה והוא אחד האחראים למראה החלק של השיער. שאר המריכיבם העיקריים הם תערובת שמנים, ביניהם: שמן שקדים, שמן זרעי חמניות, שמן תפוז, שמן לבנדר, ילנג ילנג, אנג'ליקה וגרניום. (את הרשימה המלאה ניתן לראות כאן).
כרגע השמן של לאוקסיטן נמצא אצלי בשימוש יומיומי ואני מאוד נהנית ממנו. קודם כל מדובר בשמן העדין ביותר שיצא לי לנסות עד עכשיו, MoroccanOil  הקלאסי והשמן של לוריאל, הוא לא מרגיש שומני או דביק בכלל, גם אם משתמשים בכמות נדיבה. השיער שלי כרגע באורך בינוני, קצת מעבר לכתפיים, ומספיקה לי לחיצה אחת בלבד מהשמן בכל שימוש. יש לו ריח צמחי די דומיננטי שגם נשאר מורגש על השיער במהלך היום, לכן עבור מי שרגישה לריחות, למרות שלא מדובר כאן בתוספת בושם אלא בניחוח השמנים האתריים, כדאי לבדוק את הנושא לפני הקניה.
השמן לא מוריד מהנפח של השיער שלי ואחרי היבוש השיער נראה מבריק וגם קל יותר לעיצוב.
אריזת הפלסטיק הקומפקטית והקלה (שטובה גם לנסיעות) מכילה כמות סטנדרטית של 100 מ"ל. מחיר: 130 ש"ח (להשיג בסניפי לאוקסיטן).

את Super Skinny Serum של פול מיטשל קניתי לפני המון זמן בתור מוצר משלים לימי "שיער רע" שיעזור לי להחליק אותו להחזיר לו ברק.
הסרום מבוסס ברובו על סיליקונים (רשימת המרכיבים כאן), מה שהופך אותו בעיני למוצר עיצוב נטו שבזכות המרכיבים האלו פועל להחלקה של השיער, סגירת הקצוות המפוצלים ומניעת "פריזים" (חשמל סטטי) ונטול המרכיבים המטפחים למיניהם שנמצאים בשמן שיער קלאסי.
הוראות השימוש דומות לאלו של השמנים: לחיצה אחת או יותר (תלוי באורך וכמות השיער) מפזרים ומחממים בין כפות הידיים ומניחים על השיער לח בתנועות מלטפות מלמעלה כלפי מטה לקצוות או מניחים כמות מעט יותר קטנה על שיער יבש לעיצוב חלק וסגירת הקצוות המפוצלים. למוצר הזה יש ריח מלון ממכר!
לשיער הדק שלי אני משתמשת בכמות ממש קטנה מהסרום, אחרת הוא מכביד מידי וגורם לו למראה פחות נקי ומוריד מהנפח. אני חייבת להודות שדי זנחתי אותו לאחרונה, מאז שהתחלתי להשתמש בשמן לשיער, כי אני לא מרגישה צורך בעוד מוצר משלים מאותו הסוג ונעזרת בו רק במקרים נדירים בהם אני רוצה להשתלט על השיער שלא הסתדר באותו היום.
אני חושבת שמי שתהנה מה-Super Skinny הן דווקא בעלות שיער עבה שמחפשות מוצר עיצוב מנצח שיעזור לשמור על השיער חלק ומבריק וגם להוריד מהנפח שלו. בעלות שיער דק ודליל לדעתי לא יאהבו אותו.
מחיר: 130 ש"ח ל-150 מ"ל (קיים גם בגודל מוקטן), להשיג במספרות או ברשת "דרך היופי".

אחרון להיום הוא Eclat Radiance של Yves Rocher
במותג מגדירים את המוצר הזה בתור "חומץ" פטל לשטיפת השיער והענקת הברק ודי הרבה זמן הייתי סקרנית לנסות את הפלא הזה, עד שהוא הגיע לידי באדיבות חברה שביקרה באיטליה ורכשה אותו עבורי. מדובר אגב במוצר שהדעות עליו מאוד חלוקות ויש כאלה שאומרות שמדובר בגימיק סתמי ויש שמשבחות אותו עד אין סוף.

אני אתחיל דווקא מאופן השימוש, כי במקרה הזה מדובר במוצר טיפוח משלים. ברגע שמסיימים לחפוף את השיער עם שמפו, ואם משתמשים במרכך אז אחרי ששוטפים אותו היטב, מניחים כמות של בערך 2 כפות של הנוזל על כל אורך השיער (למעט הקרקפת) ומפזרים באחידות. ממתינים בערך 3 דקות ואז שוטפים את השיער היטב. לחומץ יש ריח משגע של מיץ פטל שללא ספק מוסיף לחווית השימוש, אבל לצערי לא נשאר על השיער אחרי היבוש.
הבקבוק לא הכי ידידותי לשימוש במקלחת והייתי שמחה אם היה מצויד במשאבה, בגלל שהנוזל עצמו מאוד מימי ונשפך בקלות.
על השיער שלי הרגשתי הבדל כבר מהשימוש הראשון והשיער אכן קיבל אקסטרא ברק. יחד עם זאת הרגשתי שהנפח ירד והשיער הרגיש רך, אפילו מידי, כך שבמקרה שלי צריך מאוד להיזהר במינון בכל שימוש. לא הייתי מגדירה אותו בתור מוצר "חובה" לכל אחת, כי צריך להתחשב בסוג השיער ובתוצאה שתרצו להשיג. באופן כללי אני חושבת שגם במקרה שלו מי שתהנה ממנו יותר הן בעלות שיער צבוע או פגום, שיער עבה שדורש עיצוב וכו' שמחפשות מוצר טיפוח משלים שיעניק ברק.
מחיר כ-10$ ל-150 מ"ל (המחיר משתנה בין מדינות שונות), לצערי אין להשיג בארץ (או במשלוח לארץ).

יש לכן מוצרים משלימים לטיפוח ועיצוב השיער שהם חובה מבחינתכן ותוכלו לחלוק מניסיונכן? ניסיתן את אחד המוצרים שהזכרתי בפוסט? שתפו בתגובות!

גילוי נאות: השמן של לאוקסיטן התקבל לסקירה

9 תגובות

  1. חייבת לציין שלא ממש חיבבתי את המגן מפני חום של שוורצקוף, משהו במנגנון ההתזה פשוט לא עובד מבחינתי, יוצאת כמו מופרזת וגם הריח והתחושה לא לטעמי, אבל אני מנחה שעל טעם ועל ריח (: מאוד סקרנית לנסות את האבקה אך לא מצאתי אותה בלוק פנטסטיק... ידוע לך על עוד אתרים שמחזיקים אותה?

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו ראיתי שבלוק פנטסטיק חסר, בדקתי גם בשני האתרים המקבילים ולא ראיתי שהם מחזיקים את המוצרים של OSIS. האמת היא שזאת בערך הפעם היחידה שהזמנתי מוצר לשיער אונליין :)

      מחק
    2. תודה בכל מקרה.. אני גם לא חזקה בהזמנות אונליין בכל הנוגע לשיער, אני יודעת שיש עוד חברות שעושות את האבקות הלאה אז נראה לי שאחפש משהו (:

      מחק
  2. היה לי את הספריי מגן חום של שוורצקופ והוא נגמר.. אני מרבה להשתמש במכשירי עיצוב חשמליים (הכל.. פן, מחליק, בייביליס..) אז הוא נגמר די במהרה. מצאתי אותו בעל ניחוח מוזר וקשה. אבל.. אני רגישה לריחות, אז אולי זה בגלל זה :) עכשיו יש לי את הסרום של נטורל פורמולה שמגן מפני חום ועד כה אני מרוצה מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היום בדקתי את עצמי שוב ואני בקושי מרגישה את הריח של ספריי, כנראה שאת אכן הרבה יותר רגישה ממני לריחות :)
      הסרום של נטורל פורמולה מורגש על השיער אחרי היבוש או שנותן את אותו האפקט כמו הספריי?

      מחק
  3. השמן של ל'אוקסיטן שהתלבטתי לגביו נשמע חלומי. תודה על ההמלצות!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף מותק, מחכה להתרשמות שלך ממנו!

      מחק
  4. אני צריכה לנסות את השמן של לאוקסיטן.
    שמחה שאהבת את הספריי, אני כבר בבקבוק השני:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הספריי מעולה, מאוד אהבתי את התוצאה אחרי השימוש בפן. לא הייתי קונה אותו או שמה לב אליו אם לא הייתי קוראת עליו אצלך :)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.