SLIDER

מה בתיק?

"מה את סוחבת שם?" או "מה יש לך בתיק שהוא כזה כבד?" אלו המשפטים הנפוצים ביותר שאני שומעת על תיק היד היומיומי שלי ואני בטוחה שאני לא לבד. למרות שבסה"כ אני לא סוחבת איתי "את כל הבית" בתיק, אני כן אוהבת תיקים גדולים ואיכשהו הם אף פעם לא לגמרי ריקים.

14 תגובות

איפור ערב מהיר (בוידאו)

פוסט האיפור הפעם יצא קצת שונה מהרגיל, כי אחרי תקופה ארוכה של ניסיונות (וחששות) החלטתי לצלם סרטון וידאו ראשון. כרגע זה עדיין ללא קול שלי ודיבורים ובהזדמנות הזאת אני מורידה את הכובע בפני כל היוטיובריות, בין אם מתחילות ובין אם ותיקות, כי רק הן יודעות איזו השקעה זאת. הנה זה בא!
את האיפור התחלתי עם פנים נקיות ורק הנחתי את קרם הלחות ואת קרם העיניים שלי מראש.
בתור מייק אפ השתמשתי ב-BB Cream החדש שלי, "Petit Clearing" של חברת Holika Holika הקוריאנית. הזמנתי אותו כשהייתי במצב רוח קצת הרפתקני וחיפשתי מוצרי איפור חדשים ומעניינים להתנסות בהם. בגלל שיש לי חיבה מסויימת למוצרי איפור וטיפוח אסיאתיים אני אוהבת לחפש מציאות בחנויות eBay שמחזיקות מבחר גדול של מותגים כמו Missha, Etude House, Skinfood, Holika Holika, Tony Moly ועוד. את ה-BB שלי הזמנתי מכאן בעלות של 6$ כולל משלוח.
הסדרה הזאת של Petit BB כוללת 4 סוגים שונים שכל אחד מתאים למצבי עור ספציפיים, כמו עור יבש, עור עייף ומיובש, עור שמן וכו'(ניתן לקרוא בהרחבה על כל סוג באתר החברה). "Clearing" נבחר בסופו של דבר כי מותאם לעור שמן ולפי החברה אמור להפחית את השומניות וגם לטפח את העור. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת קבוקי סינטטית של סיגמה F82.

28 תגובות

סיפורי הניחוחות והבשמים המזמרים

יש בארץ מן מסורת מוזרה בזאת, שבשני החגים הגדולים של השנה אנחנו חייבים להתחדש בבשמים חדשים ואם אפשר גם להביא ניחוח חדש במתנה לקרובים ולחברים. אני לא יודעת מי המציא את השיטה, הניחוש שלי זה היה רעיון שיווקי גאוני של רשתות הפארם השונות. מאז ומתמיד בתקופה של לפני החגים, יש משהו שנטמע עמוק בתת המודע שלנו שמזכיר לנו שחייבים איזה בושם חדש לחג, ככה זה.
כמו בכל שנה, גם הפעם מיטב מותגי הבישום פינקו אותנו בניחוחות חדשים או בגרסאות חדשות לבשמים המצליחים שלהם. בגלל שקשה מאוד להסביר ולהמחיש את הריח באמצעות המילים הכתובות, חשבתי שלמעשה באותה המידה כמו שהריח יכול לספר איזה שהוא סיפור ולעורר את הדמיון שלנו (ולפעמים גם להיקשר לזכרונות מסויימים), כך גם מוסיקה יכולה לעזור בתיאור של החוויה. לכן לכל בושם שתראו היום בפוסט, החלטתי לחבר מן סוג של "שיר נושא" שבעיני מתאר את הניחוח ומכניס אותנו להאווירה מסויימת וגם קל יותר להבין האם זה לטעמינו או לא. בנוסף, בגלל שמדובר במותגים שלרובם היסטוריה ארוכה שמגיעה אפילו עד מאה ה-19, הוספתי גם קצת רקע על כולם, כדי שבכל זאת יהיה ערך מוסף כלשהו לפוסט שעוסק במוצר כביכול שיגרתי, כמו הבושם.

אתחיל ממותג התכשיטים הבינלאומי שהחל את דרכו בדרך מאוד מיוחדת.
Van Cleef and Arpels הוא מותג יוקרה של תכשיטים, שעונים וגם בישום והיסטוריה שלו מתחילה אי שם בסוף מאה ה-19 מסיפור אהבה של Estelle Arpels (הבת של סלומון ארפלס, סוחר אבני חן ויהלומים) ושל Alfred van Cleef (הבן של מלטש יהלומים). ב-1906 נפתח הבוטיק הראשון של המותג ב-Place Vendome היוקרתי בפריז ומאז הפך למותג התכשיטים היוקרתי והאקסקלוסיבי בעולם.
מקור

7 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.