SLIDER

מותג הלקים Seche הגיע לארץ

תמיד כיף לראות מותג שעושה עליה לארץ, עוד יותר כיף כשמדובר במותג לקים ותיק! אני חושבת שכולן כבר מכירות את מייבש הלק ה מעולה Seche Vite ("סש ויט" = מייבש מהיר מצרפתית) ועכשיו המותג "Seche" התחדש גם בליין הלקים הצבעוניים.
"Seche" נוסד ב-1991 והחברה עסקה בפיתוח ושיווק של מוצר אחד בלבד, המייבש המהפכני שלהם "Seche Vite", שהיה ה-Top Coat המקצועי הראשון שיבש את הלק במהירות יוצאת דופן, שמר על ברק הלק ולא גרם להצהבה של הציפורן. עד היום המייבש של המותג נחשב בין הטובים ביותר. לאחרונה המותג נמכר וכיום שייך לחברה שמייצרת בין היתר את Ardell (מותג הריסים המלאכותיים) ואת China Glaze.

8 תגובות

סיפורי שיער (חלק 1)

טיפוח השיער הוא אחד הנושאים המאתגרים עבורי. אחת הסיבות היא שזהו בין התחומים הבודדים שאני מרגישה בו די קלולס ועדיין לא מצאתי מוצרים מנצחים שעובדים נפלא עבורי. הסיבה השניה היא שקשה מאוד להמליץ על מוצרי שיער באופן כללי, כי זה תלוי בהמון גורמים ומה שעובד טוב עבורי לא בהכרח יצליח עבור מישהי עם סוג שיער שונה.

טיפוח השיער עבורי הוא קודם כל חפיפה בשמפו שמתאים לי ונותן לשיער מעט נפח וברק בריא. מעבר לזה אני משתמשת בשמן לשיער ומניחה אותו על שיער לח וזה לגמרי החליף לי את הצורך במרכך השיער והאחרון הוא החשוד העיקרי שגרם לי לנשירה איומה בפעם האחרונה. השיער שלי חלק באופן טבעי, אבל דק מאוד וחסר נפח, נוטה לשומני וצבעו טבעי (חוץ מניסיון אחד עם פסים לפני המון שנים, לעולם לא צבעתי אותו). בפוסט הזה אציג 3 שמפואים שכולם על בסיס צמחי ונטולי SLS, שלושתם תוצרת הארץ.

הראשון הוא שמפו של Moraz לשיער יבש.

10 תגובות

TAG: צבעי הקשת

"צבעי הקשת" הוא למעשה פוסט שמוקדש למוצרי איפור/טיפוח וגם פרטי לבוש/אקססוריז אהובים בצבעי הקשת השוני. ובפניה האישית לכל הבלוגריות שקוראות את הפוסט הזה, ראו את עצמכן מתוייגות ואשמח לקשר לפוסט שלכן כאן!
אדום הוא לא מהצבעים האהובים עלי בכל הנוגע בלבוש, אבל לדעתי מדובר בצבע מאוד נשי ובמובן מסויים אפילו סקסי.

9 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.