SLIDER

ריגושים וחידושים: 2 קולקציות חדשות ל-OPI

אם בפוסט הקודם דיברנו על כלים ומוצרים שונים שיעזרו לנו לטפח ולתחזק מניקור מושלם, הפעם נראה 2 קולקציות מעניינות שיצאו ל-OPI (אחד ממותגי הלקים האהובים עלי) וגם, כפי שהבטחתי, אראה את המניקור המיוחד שיצרתי בסדנה.

"Euro Centrale", קולקציית האביב-קיץ של OPI מורכבת מ-12 גוונים (כמיטב המסורת). מצד אחד, כשמסתכלים על כל הקולקציה, אפשר להגיד שהפעם לא מדובר כאן בהברקה של ממש ולא בניסיון לצאת מהמסגרת ולהביא משהו שונה, כמו ש-OPI יודעים לעשות (כשרוצים). לטעמי גם שילוב הגוונים האביביים והפסטליים לצד הגוונים המושחרים והכהים באותה הקולקציה קצת מבלבל והם לא נראים מאוד קשורים אחד לשני, אין נושא משותף.

7 תגובות

עשי זאת בעצמך: מניקור ביתי

טיפוח הידיים והציפורניים הוא נושא שדיברתי עליו לא מעט פעמים בבלוג. מעבר להתמכרות הקשה שלי ללקים (כן, אני מודה) אני גם מאוד נהנית לפנק את עצמי במניקור מלא בבית, מתי שמתחשק לי ובעזרת מגוון מוצרי הטיפוח היעודיים שעוזרים לי במשימה. עם הזמן ועם הניסיון שצברתי כל התהליך לא גוזל הרבה זמן, אבל מהווה סוג של טרפיה עבורי ואני תמיד נהנית מהתוצאה.

השבוע הוזמנתי להשתתף בסדנת המניקור הביתי ב"נייל סטודיו" (המשווקים את מוצרי המותג OPI) בניצוחה של חנה עטיה, המדריכה הראשית של OPI. היום אשתף אתכן בטיפים וטכניקות שלמדתי!

1. השלב הראשון לפני שניגשים למלאכה הוא כמובן הסרת הלק.
קיימות שיטות רבות להסרה מהירה ויעילה של הלק, החל הסרה בעזרת צמר גפן ומסיר לק ועד השיטות המשוכללות יותר כמו מגבונים מיוחדים או צנצנות ה-"Twist" למיניהן. אני מסירה את הלק עם הפדים העגולים של "Baloons", כי מכל הסוגים שניסיתי הם החזקים ביותר, שומרים על הצורה שלהם ולא משאירים שיערות צמר גפן על הציפורניים או מסביב. מסיר הלק המועדף עלי כבר מספר שנים הוא הירוק (נטול אצטון) של חברת Orly. היו לא מעט מסירי לק שונים שניסיתי בעבר ולא חזרתי לרכוש שנית, כי חלקם לא היו מספיק יעילים ודרשו זמן ומאמץ כדי להמיס את הלק, חלקם לא היו יעילים בהסרה של הלקים הכהים ונטו למרוח את הצבע על כל הציפורן ובחלקם הריח היה בלתי נסבל (במיוחד באלו שהכילו אצטון).
הסרת הלק הופך לסוג של עינוי כשזה מגיע ללקים שימריים וגליטריים במיוחד. המצנצים עקשניים, קשים להסרה, נוטים להתפזר על כל האצבעות ודורשים זמן ומאמץ כדי להסיר אותם במלואם. אני עדיין נלחמת איתם עם צמר גפן והרבה מסיר לק, אבל קיימת גם שיטה נוספת שתהפוך את התהליך למהיר יותר: צמר גפן שספוג במסיר לק שמוצמד לציפורן ועטוף בנייר כסף. אחרי כמה דקות מושכים את העטיפה והלק יורד בקלות. (אפשר לראות את כל התהליך בסרטון)

2. אחרי שהציפורניים נקיות מלק אפשר לגשת למשימה הבאה והיא שיוף בעזרת פצירה כדי לעצב את צורת הציפורן כרצוננו. גם במקרה הזה יש הרבה אביזרים ופצירות שונות וכל אחת יכולה לבחור את מה שהכי נוח לה והכי מתאים לסוג הציפורן שלה. אני משתמשת בפצירות יחסית עדינות, כי הציפורניים שלי דקות ונוטות להתפצל.

3. השלבים הבאים מוקדשים להסרה וטיפוח העור מסביב לציפורן (הקוטיקולה - Cuticle).
שלב זה אמנם לא חובה, אבל יוכל לעזור לכל אלו שסובלות מעור קשה מסביב לציפורן: תכשיר יחודי להסרה עדינה של תאי העור המתים ולריכוך העור, לרוב ניתן למצוא את המוצר הזה בשימוש מקצועי.
המוצר מגיע בצורה של קרם ומכיל חומצת AHA (אלפא הידרוקסית) שידועה ביכולת שלה לעשות פילינג עדין. מניחים כמות קטנה בבסיס של כל ציפורן ולאחר מכן מפזרים את הקרם מסביב לציפורן ועושים עיסוי עדין לעור.

21 תגובות

OPI - Nein Nein Nein Ok Fine

על קולקציית "Germany" היפיפיה של OPI כבר כתבתי בעבר והצגתי את אחד הלקים היפים והמיוחדים ממנה (כאן). אם כבר הספקתן להכיר את הטעם שלי בלקים, אתן בטוח תדעו שיש לי חיבה מיוחדת לגוונים הכהים והמושחרים למיניהם (לצד חיבה לכל הלקים הנוצצים והשימריים, אבל זה בפעם אחרת). לרוב זה גם לא ממש קשור לעונת השנה או למזג האויר בחוץ, למרות שבגדול בחורף זה הכי מתבקש, לק כהה פשוט עושה לי את זה.

8 תגובות

איפור היום - Antique Crystal

האיפור שבחרתי להראות לכן היום הוא קל לביצוע ומתאים ליומיום. הרעיון היה ליצור מראה קל ומהיר לביצוע, בגוונים "שקטים" אך בעלי גימור פנינתי ומבריק שיצרו ביחד מראה מלוטש ובוהק.

אתחיל מאיפור העיניים שיצרתי בעזרת פלטת Naked2 של Urban Decay.
בכל הנוגע לאיפור עיניים זריז הפלטות הן הפתרון המוצלח ביותר בעיני, בתנאי שמשלבות מספר גימורים שונים של הצלליות. לכן שתי פלטות ה-Naked של אורבן דיקיי ועוד פלטות נוספות תמיד נמצאות אצלי בהישג יד.

30 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.