SLIDER

4 גוונים של סגול

סגול זה הצבע האהוב עלי! אני אוהבת אותו על שלל גווניו, מהספטלי ועד המושחר" הערפדי" ויש משהו משהו בצבע הזה שמרגיע אותי ואפילו מעלה את מצב הרוח. לכן ממש לא מפתיע שהלקים הסגולים תופסים חלק מכובד באוסף שלי והיום אראה את האהובים ביותר בתוקפה הזאת!.


אתחיל דווקא מהגוון "הערפדי", סגול מושחר ואפל, "Violine Chic" מס' 35 של בורז'ואה.
יש לי אותו כבר לא מעט זמן וכבר הגעתי לחצי הבקבוק. הלק, בגוון עמוק של מיץ ענבים, נראה כמעט שחור על הציפורניים, מאוד "גלוסי" ומבריק. למרות שמדובר בגוון לא שמח במיוחד, יש בו משהו נורא שיקי בעיני, במיוחד כשהמניקור עשוי היטב. אני מאוד אוהבת אותו גם בתור לק לפדיקור, במיוחד בחורף.
הפורמולה מעט נוזלית, לכן בשכבה אחת הוא לא אחיד במיוחד, אבל השכבה השניה מביאה לכיסוי המושלם. בעבר כבר כתבתי שאיכות הלקים של בורז'ואה מפתיע ומהתנסות במספר גוונים מסדרות שונות אני יכולה להעיד שהם לא נופלים מחברות "היוקרתיות" יותר ובזמן האחרון גם דואגים לחדש את המבחר עם הגוונים האופנתיים והפורמולות החדשות.

"I'm feeling sashy" של OPI יצא לא מזמן כחלק מקולקציית המיס יוניברס המסורתית של המותג.
הגוון הוא סגול "מלוכלך" ויש לי קצת deja vu מחורף 2010 שכל כך נהנינו לאהוב את Merino Cool של אסי ושאר הגוונים בסגנון הזה. "I'm feeling sashy" הוא סגול עם נגיעה של אפרפרות, לא מושחר מידי ולא "אפל", שמתאים מאוד לתקופה הקרה אבל לא רק.
גם במקרה שלו מדובר במרקם קרמי חלקלק, ש-OPI יודעים לספק היטב. נמרח בקלות, 2 שכבות לאטימות מלאה וכיסוי מושלם.

"Talent Scout" של Ciate הוא באופן רשמי הסגול האהוב עלי בכל הזמנים!
המצלמה סירבה לתפוס את הגוון של הלק הזה וזה ידוע שלקים סגולים הם הכי קשים מהבחינה הזאת. במציאות הגוון הרבה פחות כחלחל ממה שרואים על המסך, אז תצטרכו פשוט לסמוך עלי שמדובר בסגול נקי ללא רמז לכחול.
לא אגזים אם אקבע שיש לו את הפורמולה המושלמת והקרמית ביותר שיצא לי לנסות עד היום. הוא פיגמנטי, כך שכבר בשכבה אחת אטום ואחיד, אבל בשתי שכבות משיגים כרגיל את התוצאה היפה ביותר. תוספת של טופ מייבש גורמת לו להיות סופר גלוסי וחלק וגם העמידות טובה. לק מומלץ בחום לכל חובבת הסגולים.

לק מס' 416 של Pupa הוא סגול עם תת-גוון ורוד, במרקם קרמי עם תוספת מיקרו שימר סגול.
אתחיל מתופעה קצת מוזרה שאני לא ממש בטוחה אם רק אני חווה אותה. רוב הלקים של פופה נראים לי פחות יפים בבקבוק מאשר איך שהם מתקבלים בפועל על הציפורן. זה קרה לי גם עם מס' 416 כשקיבלתי אותו וחשבתי לעצמי "מה זה הצבע הסתמי הזה, ועוד מנצנץ..."
בפועל גיליתי לק בגוון סגול עם נטיה "ורודה" מובהקת, חלק וקרמי כלבבי והשימר לא בא לידי ביטוי במציאות (רק בצילום עם פלאש כמו בתמונות). כבר הספקתי להראות אותו בפוסט ה-Nail Art, אבל לגמרי מגיעה לו תמונה של המניקור המלא. החסרון היחיד שאני מוצאת בו הוא שכדי להשיג את הגימור הגלוסי חייבים שכבת טופ, אחרת הגימור מעט "עייף".

אסיים דווקא עם מוצר טיפוח לציפורניים שמשמש אותי בכל מניקור במשך החודשים האחרונים: מחזק "Nail Envy" הקלאסי של OPI
שמעתי עליו המון ביקורות טובות ושבחים, אבל משום מה עדיין הייתי סקפטית. יש לי ציפורניים חלשות ומתפצלות, שעד היום לא ממש הצלחתי להשתלט על המצב. בהתחלה חששתי שהמצב יכול לנבוע ממחסור בויטמינים, אבל אחרי שבדקתי את העניין והכל היה תקין, הגעתי למסקנה שבמקרה שלי מדובר ככל הנראה בגנטיקה והתאמה של הטיפוח הנכון לציפורניים. נכון להיום הפתרונות שלי לשמירה על הציפורניים באורך סביר כוללים כפפות גומי כשמדובר בעבודות הבית (שטיפת כלים או כל מגע עם מים וחומרי ניקוי) והקפדה על משייף עדין וגם לק טרי כל 3 ימים בממוצע.
אני מודה שהמחזק של OPI הצליח להפתיע אותי, כי בתפיסה שלי כל המחזקים למיניהם דומים ומבטיחים ניסים ונפלאות ללא תוצאות בפועל. כפי שרואים בתמונות, עדיין לא הארכתי את הציפורניים לאורך של סנטימטר, אבל שמתי לב שהן פשוט כמעט לגמרי הפסיקו להתפצל. בשימוש רצוף של כחודשיים בתור בסיס ללק, המצב השתפר מאוד ולמרות שעדיין נשארתי באורך הציפורן הרגיל שלי, השינוי בהחלט מורגש. עוד נקודה לזכותו, בתור בסיס הוא עובד לי מצויין עם כל הלקים שניסיתי עד עכשיו ולא פוגע בעמידות.

אז, חובבות הלקים היקרות, מהו הסגול המושלם שלכן? ואם יש לכן מחזק ציפורניים מומלץ שעשה לכן את השינוי במצב הציפורניים, שתפו בתגובות!

גילוי נאות: המוצרים של OPI ו-Pupa התקבלו לסקירה

16 תגובות

  1. איזה בחירות מעולות! סגול הוא לחלוטין הגוון האהוב עלי בהכל - תיקים, אקססוריז וכמובן צלליות ולקים :)
    הלקים של פופה ושל סיאטה יבדקו בהקדם!

    השבמחק
    תשובות
    1. באיפור סגול אני דווקא קצת יותר קשה, כי שמתי לב שאני נהנית יותר לקנות את הצלליות הסגולות מאשר להשתמש בהן :)) עם השאר אין בעיה כזאת.
      הפופה וסיאטה מעולים, הסיאטה לוקח ובגדול מבחינת הפורמולה

      מחק
  2. במשך שנים לא נמשכתי ללקים סגולים בכלל, ורק בחורף שעבר התחלתי לאהוב סגולים.
    אהבתי את הבורז'ואה (כי הוא מושחר כמו שאני אוהבת), ואת הסיאטה כי הוא מהפנט!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבורז'ואה התגלה כמציאה! הסיאטה מושלם מבחינת הפורמולה, בערך כמו רוב הלקים שלהם!

      מחק
  3. וואו של פופה מהמם !
    אני מתה על גווני סגול בלקים יש לי איזה מיליון לקים בגווני סגול !
    ואחרי שהמלצת עליו נראה לי שאני אקנה את המחזק הזה ...
    הוא יותר טוב מהמחזק של תפוח לפי דעתך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ה-OPI הוא המחזק הראשון שניסיתי אחרי כמה שנים שהשתמשתי בבסיס לק רגיל. שמעתי הרבה דברים טובים על המחזק של תפוח, אבל אף פעם לא ניסיתי אותו לכן לא אוכל לחוות דעה. אולי ארכוש אותו אחרי שאסיים את הנוכחי.
      ואפרופו מחזק, חברה שלי הורידה בניה והשתמשה במחזק של Andrea ואחרי חודש הצליחה להאריך ציפורניים חזקות והמליצה בחום על המחזק הזה.

      מחק
  4. כל הצבעים יפים ומעולים בעיני! (טוב, אבל זה הצבע האהוב עלי, אז אולי בגלל זה? :))
    אני מאוד אוהבת את המחזק של Duri Rejovacote, הוא ממש מוצלח בשבילי (מונע הצהבה, ויש האומרים שהוא מחזק ומשקם את הציפורן בצורה מעולה, מה שלי פחות רלוונטי כי בורכתי בציפורניים חזקות), כבר מסיימת בקבוק שלישי שלו :)

    השבמחק
  5. אוי לי, הבורז'ואה מושלם!! גם הסיאטה מהמם כמובן.
    אני מחבבת את הנייל אנווי של OPI. הוא בסיס מצויין וכל עוד הוא על הציפורניים שלי הוא שומר על החוזק שלהן. אבל כשאני מסירה אותו ההשפעה שלו מתפוגגת לצערי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין עצובה שסיאטה מתחילים להיעלם מכאן ואין דרך נוחה להשיג אותם, אני מאוהבת בפורמולה שלהם.
      הנייל אנבי עושה את העבודה באופן מפתיע ובגלל שאני גם ככה כל הזמן עם לק אז זה לא מפריע לי. אני מאמינה שברגע שאפסיק איתו ההשפעה תתפוגג

      מחק
  6. איזה גוונים מדהימים! אחד יותר יפה מהשני. גם יש לי את ה- 416 של פופה ועכשיו אני חייבת גם את "הערפדי" של בורז'ואה :-)
    גם הציפורניים שלי מאוד מתפצלות ואני בחיפוש מתמיד אחרי מחזק/משקם טוב. בהחלט אנסה את זה של OPI.
    הציפורניים שלך נראות נ-ה-ד-ר!!!
    פוסט משגע יקירתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. הבורז'ואה הוא הזוכה בתואר חביב הקהל! הוא באמת מצויין ולק מושלם לחורף.
      תודה רבה יקירתי! <3

      מחק
  7. איזה צבעים יפים. אהבתי מאוד את בורזואה. ניסיתי פעם להשתמש איתו אבל לא התחברתי למברשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר, דווקא אצלי המברשת מאוד נוחה, אולי יש קצת שוני בין הלקים? :/

      מחק
  8. סגול... צבע הלקים החביב עליי!
    הבורז'ואה הזה הוא חתיכת שיחוק, אני צריכה אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אין לך סגול "מושחר" של מותג אחר, לכי על זה, הבורז'ואה מעולה!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.