SLIDER

משחקי לקים - Nail Art

לא כל יום יש לי את הזמן ואת המוזה להשקיע במניקור קצת יותר מיוחד ולא שיגרתי, אבל כשזה קורה אני הולכת על זה עד הסוף. באחד מהימים חיפשתי ברחבי האינטרנט רעיונות מיוחדים והכי חשוב קלים לביצוע של מניקור והיום אשתף אתכן ב-4 הצעות של nail art מיוחד.


1. "Clouds"
את השיטה הזאת ראיתי באחד הסרטונים של יוטיוברית מרוסיה שאני עוקבת אחרי הערוץ שלה ואם אתן רוצות לראות את התהליך עצמו, תקליקו על הקישור (אין צורך בידע בשפה הרוסית, הכל ברור מאוד רק מהצפיה בוידאו).
ליצירת המניקור בחרתי ב-3 לקים קרמיים:
בתור בסיס השתמשתי ב-"Dainty Decadence" של Seche, ורוד טיפקסי אטום. הנחתי אותו בשתי שכבות. אלטרנטיבה טובה נוספת היא "Van d'Go" של אסי שיתן אפקט זהה. בגלל שככל הנראה הנחתי כמות קצת גדולה מידי של הלק וגם לא חיכיתי מספיק זמן בין השכבות, נוצרו בועות בלק, אבל בהמשך תוכלו לראות שהמייבש ששמתי בסוף סידר את העניין.
את השכבה הראשונה של הציור יצרתי עם לק ורוד "ברבי" של Pupa מס' 317 ואת השכבה השניה עם מס' 416 הסגול. המברשות של הלקים של פופה הן ארוכות וצרות, מה שמצד אחד יכול להיות מעט מאתגר כשמניחים את הלק על כל הציפורן, אבל מצד שני התגלה כנוח מאוד למשימה הנוכחית והיה קל מאוד לשלוט גם על כמות הלק על המברשת וגם על ההנחה המדוייקת.
לסיום, הנחתי את המייבש Seche Vite שנתן את הגימור הגלוסי היפה והשלים את המראה.

2. "Splatter Manicure"
במקור, מדובר במניקור שיוצרים בעזרת קשית ולקים בצבעים שונים ויוצרים זריקות של צבע שכאילו נשפך על הציפורן. את ההמחשה של השיטה אפשר לראות באינספור סרטוני יובטיוב (כאן למשל). כמה שלא ניסיתי, לא הצלחתי ליישם את הפטנט הזה של נשיפה לתוך הקשית והלק סירב לעבור ממנה לציפורן. מיותר לציין שכל העסק הזה מלחלח וכדאי מאוד להשאיר את החלונות פתוחים כדי למנוע כאבי ראש.
בסופו של דבר החלטתי ליצור את אפקט ה-Splatter בשיטה יותר ידידותית ופחות מלכלכת, בעזרת מברשת טישטושים סינטטית זולה שמצאתי בבית.
בתור לק בסיס השתמשתי בלק של Gade מהסדרה החדשה "Crystallic Quick Dry" בגוון "Mellow Yellow" מס' 37. הלק הזה לא רק יפיפה, הוא גם מצטיין מבחינת הפורמולה החלקלקה שנמרחת בצורה אחידה! הנחתי 2 שכבות של הלק ונתתי לו להייבש עד שהיה ניתן לגעת בציפורן מבלי להרוס אותו.
את "הקישקוש" הראשון יצרתי בעזרת לק כסוף של Bourjois מסדרת ה-"1 Second Gel" החדשה, מס' 17 "Gris Nightomic". הנחתי טיפה של לק על שקית ניילון קטנה ואז טבלתי את קצה המברשת ועברתי בריפרוף על כל הציפורניים.
לאחר מכן המשכתי באותה השיטה ובחרתי בלק כחול "מושחר" קרמי "After School Boy Blazer" מקולקציית הסתיו האחרונה של Essie.
לסיום הוספתי שכבה של גליטר כסוף, "Essence Special effect top coat" במס' 11 "Disco Disco". אני חושבת שבמקרה הזה הגלוטר הוסיף למראה, אבל אם היה לי אחד עם קצת יותר נוכחות ועם גליטרים מעט יותר בולטים (בגוונים של שחור ולבן לדוגמא) זה היה יוצא יותר מעניין.

3. Ombre Manicure
זאת גם אחת השיטות הפופולריות שיש כרגע ומדובר למעשה ביצירת מעבר הדרגתי בין מספר גוונים בעזרת ספוגית. (תראו סרטון המחשה כאן).
בתור לק בסיס בחרתי ב-"Mint Candy Apple" של Essie, הנחתי 2 שכבות ונתתי לו להתייבש.
לאחר מכן השתמשתי בספוגית מייק אפ משולשת ומעט הרטבתי אותה, אחרי שראיתי שכאשר השתמשתי בה בצורה "יבשה" המעברים בין הלקים יצאו חדים מידי והלק עצמו היה דביק ויצר אזורים לא אחידים.
שני הגוונים הנוספים שהשתמשתי בהם הם: מס' 22 "Turquoise Block" של Bourjois ששימש בתור הגוון האמצעי והונח קרוב לקצה הספוגית ו-"Versatile" של Seche מקולקציית הסתיו החדשה. שני הלקים בעלי פורמולה קרמית מצויינת, אטומה ואחידה, כך שמהבחינה הזאת די הלכתי על בטוח.
כשמעבירים את הלקים על הציפורן חייבים לעבוד מהר, לפני שהלק על הספוגית יהפוך לדביק ויתחיל להתייבש. לפני שמתחילים לעבוד על הציפורן הבאה, חייבים להוסיף עוד שכבה של הלקים על הספוגית. בנוסף, עברתי על קצה של כל ציפורן עם הלק הכהה כדי להשלים את המראה. לסיום, הנחתי את המייבש של Seche Vite שהשלים את המראה.
כשסיימתי את המניקור, כל הידיים שלי היו לקים, הרסתי לגמרי את הספוגית והבית דרש איוורור דחוף. אבל אני, מה אגיד, הייתי מרוצה :)

4. Pupa - Crazy Crystals
הטרנד הבא תפס תאוצה אחרי שמותג הלקים Ciate הוציא את ערכות ה-Caviar Manicure שלהם ומשם הטרנד הזה התפתח לעוד המצאות מעניינות, כמו מניקור "הקטיפה", מניקור foil (עם נייר כסף צבעוני) וכו'.
Pupa בתקופה האחרונה התחילו להשקיע בקולקציות הלקים שלהם, ואם בעבר לא התייחסנו בכלל לסטנד הלקים שלהם, היום כבר ניתן למצוא סטנדים יפים ומסודרים עם מבחר ענק של גוונים בסניפי הסופר פארם ברחבי הארץ. התוספת האחרונה לקולקציית הלקים של המותג היא ערכות המניקור "Crazy Crystals", שכוללות לק בסיס, צנצנת נצנצים ומברשת קטנה.
הערכבה שברשותי היא מספר 002 וכוללת לק בסיס סגול לילך קרמי, שמזכיר לא את "Play Date" של Essie, רק מעט יותר חיוור. הנצנצים בגוון סגול-ורוד פטל ומזכירים סוכריה!
בשלב הראשון הנחתי שכבה אחת של לק הבסיס וחיכיתי שיתייבש מעט. לאחר מכן עבדתי על כל ציפורן בנפרד ועשיתי את זה מעל מגש הפלסטיק שמגיע עם הערכה. הנחתי את השכבה השניה ומיד לאחר מכן שפכתי את הנצנצים על כל הציפורן.
המברשת הקטנה משמשת לניקוי של הנצנצים שנשארים מסביב לציפורן ובסיום התהליך ניתן להעביר את עודפי הגליטר מהמגש בחזרה לתוך הצנצנת.
את היופי של התוצאה הסופית קשה להעביר בתמונות ובמציאות זה צבעוני, מגניב ומנצנץ מאוד!
החסרונות: המניקור, כמו השאר מהסוג הזה, לא פרקטי במיוחד ומתאים לשימוש חד-פעמי לאירועים מיוחדים ולא ליומיום. המגע של הציפורניים לא נעים ומזכיר נייר זכוכית וככל שמתעסקים יותר עם הידיים, הנצנצים נושרים בהדרגה.

האם אתן חובבות ה-nail art או שתעדיפו מניקור קלאסי בגוון אחיד? איזה מניקור מצא חן בעיניכן ותרצו לשחזר אותו? שתפו בתגובות וגם במידה ותיישמו את אחת השיטות, אתן מוזמנות להעלות את התמונות לעמוד הפייסבוק של הבלוג!

גילוי נאות: הלקים של Seche, ג'ייד ו-Pupa התקבלו לסקירה

14 תגובות

  1. וואו איזו מוכשרת! אני מודה ומתוודה שאני כשלון מוחלט כשזה מגיע לנייל ארט. בעיקר אין לי את הסבלנות להתעסקות הזו ולכן זה תמיד מתפקשש לי. המקסימום שאני יכולה לעשות זה דברים מאד בסיסיים ופשוטים. בגלל זה ערכות מוכנות מראש כמו של פופה וסיאטה מושלמות עבורי, זה מאפשר לי להגיע למראה מעניין במינימום מאמץ.
    הערכה של פופה ישבה אצלי בלי שממש הסתכלתי עליה, אבל לגמרי הצלחת לעשות לי חשק! נראה מהמם.

    השבמחק
  2. כמה שאני שמחה שהעלת את הפוסט הזה! הצלחת בגדול, ארבעת המניקורים מושלמים ונראים כאילו יש לך ניסיון רב ביצירת נייל ארט!

    השבמחק
  3. פוסט מהמם!
    הכל נראה יפה, הכי אהבתי את האומברה הירוק.
    אני חייבת לגייס סבלנות וגם להשקיע ככה.

    השבמחק
  4. וווווואוווו הערכה של פופה מושלמת! ואחרי הדיבורים על האומברה יצא לך מופלא! מקסים יקירתי.
    הקטע עם הקש מופרע לגמרי, אני מתכננת לנסות רק בשביל הכיף :)

    השבמחק
  5. ממש מגניב! חייבת לנסות את הSPLATTER MANICURE כבר נגמרו לי החידושים ובא לי לגוון :P

    השבמחק
  6. יצא מקסים! המניקור הראשון ממש יפה, שילוב צבעים נהדר!
    הגרדיאנט יצא ממש מוצלח, ואת הערכה של פופה לא הכרתי, נראה ממש מקסים! כמו אבקת פיות! :)

    השבמחק
  7. וואו מקסים! הכי אהבתי את העיצוב הראשון! גם לי נוצרו בועות כאלה עם לק אחר של סש אבל עם טופקואוט זה הסתדר :)

    השבמחק
  8. אנונימי4.10.2013, 20:22

    פוסט מעלף! ומאלף.. :)

    השבמחק
  9. מהמם! איזה דיוק והשקעה. האומברה הירוק יצא הורס!
    ערכת המניקור של פופה גם מאוד מצאה חן בעיניי :)

    השבמחק
  10. וואו, יפה לך על הסבלנות :) האומברה יצא כל כך יפה :) כל פעם אני אומרת שאני צריכה לשבת ולעשות נייל ארטים מגניבים, וכל פעם אני לא מוצאת את הזמן / כוח / מוזה בשביל זה

    השבמחק
  11. WOW!!! כל מראה יותר יפה מהשני! פשוט מושלם :) ניסיתי פעם את המניקור של האומברה ונחלתי כישלון חרוץ. בפעם הבאה אני אנסה את הטיפ של הרטבת הספוגית!

    השבמחק
  12. אני לא מתה על ירוקים אבל העיצוב הירוק שלך הכי מצא חן בעיני. כל הכבוד על הסובלנות, הלוואי והיתה לי.

    השבמחק
  13. עיצובים ממש מקסימים!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.