SLIDER

Zoom In: המייק אפ החדש של בובי בראון

בבובי בראון, מותג האיפור המקצועי והיוקרתי באחד, לא נחים לרגע וממשיכים לחדש ולהגידל את ליין האיפור שלהם. הפעם הצטרף לו מייק אפ חדש שמגיע באריזה קומפקטית ושונה מכל מה שהכרנו עד עכשיו. הוזמנתי לחנות המותג בקניון רמת אביב להתאמה של המייק אפ החדש ואני כאן כדי לספר לכן על החוויה!
לפני שמניחים מייק אפ, חייבים להכין את העור בצורה נכונה כדי להגיע לתוצאה טובה. בבית, התהליך מתחיל משימוש בסבון פנים טוב שמתאים לסוג העור שלכן וממשיך עם קרם הלחות וקרם העיניים. בחנות של בובי בראון דואגים להכין את העור בעזרת סדרת הטיפוח המיוחדת של המותג.


"Beauty starts with smooth skin" (היופי מתחיל מעור חלק) זה לגמרי המוטו שחייבים לאמץ כדי להגיע למראה עור קורן ורק אז לצפות ממוצרים האיפור להשלים את המראה בצורה מחמיאה. את טיפוח העור בחנות התחלנו עם מי הפנים "Hydrating Face Tonic" המועשרים בתמצית מלפפונים, שמנקים את העור בעדינות, מרככים ומרעננים והמשכנו עם קרם הפנים המפנק וקרם העיניים מאותה הסדרה. פירוט על מוצרי הטיפוח של בובי בראון ניתן לקריא באתר של המותג.
המייק אפ החדש נקרא Long Wear Even Finish Compact Foundation והוא למעשה הגרסה הקומפקטית למייק אפ הנוזלי בשם זהה שיצא לפני כשנה. בבובי בראון מגדירים אותו בתור מייק אפ עמיד ל-12 שעות, שנראה ומרגיש כמו עור שני, בגימור טבעי. קיימים 20 גוונים שונים כדי ליצור התאמה מושלמת לכל גווני העור. הוא מגיע באריזה קומפקטית, כמו של פודרה, ובתחתית שלה ניתן למצוא גם אפליקטור-ספוגית קטן.
הגוון שהותאם לי הוא "Porcelain", אחד אחרי הגוון הבהיר ביותר בסדרה. הוא זהה לגמרי לגוון עור הפנים שלי כרגע, אבל אחרי מספר שימושים הגעתי למסקנה שבקיץ הוא מעט בהיר לי, כי הפנים שלי תמיד בהירות יותר מהגוף (שתופס שיזוף גם אם אני רוצה וגם אם לא).

יש לו מרקם קרמי חלקלק וצריך להתרגל לצורת ההנחה שלו, כי צריך לעבוד בתנועות סיבוביות קטנות וממש לא במריחה או בתנועות ארוכות. אפשר לעבוד עם האצבעות או עם הספוגית המצורפת ולהניח מעט כל פעם ולאט לאט להגיע לכיסוי אחיד של כל הפנים. אם רוצים להיעזר במברשת, עדיף מברשת קבוקי רכה, כמו ה-Buffing של ריל טקניקס או המברשת החדשה של בובי בראון (שמופיעה עם המייק אפ בתמונה הראשונה) אם ממש בא לכן להתפנק (ולהשקיע במברשת מייק אפ 275 ש"ח). הכיסוי שלו בינוני טוב, אבל באותה המידה אפשר להשתמש בקצת מעט יותר חומר ולעדן את הכיסוי או להיפך, לבנות אותו בהדרגה לבינוני+.

אחרי ההנחה הוא מרגיש מעט דביק ויש צורך להמתין כמה דקות עד שיתקבע ויתמזג עם העור. הגימור אכן מאוד טבעי, בניגוד לכל המייק אפים האחרים שמוגדרים כעמידים ובדרך כלל נותנים גימור מט או קרוב לזה. הוא שונה משאר המייק אפים שיצא לי לנסות עד עכשיו, גם מבחינת הטקסטורה וגם מבחינת מראה העור, שנראה יותר בריא ובעיני גם מעט יותר צעיר.

העור שלי בקיץ שומני ובנוסף לזה גם החום והלחות עושים את שלהם. המייק אפ לא היה עמיד עלי כמו שהייתי מצפה ושומר על המראה הנקי והגימור החי למספר שעות בלבד. לאחר מכן אני מרגישה שהוא מתחיל להבריק יותר מידי ולא בצורה מחמיאה, לכן כשאני איתו אני מצויידת בדפי "בלוט" ("blotting paper" לספיחת עודפי השומן שהעור מפריש במהלך היום) ולאחר מכן מפדרת מעט, בעיקר במרכז הפנים.

אני חושבת שהמייק אפ הזה יהיה מוצלח יותר עבור בעלות עור רגיל, ולא לבעלות עור מעורב/שמן וגם לא יבש/נוטה לקילופים או לא אחיד מבחינת המרקם. אני חושבת שהוא יכול להיות מוצלח לעור בוגר שמטופח כראוי וגם לשימוש המקצועי לצילומים, בעיקר בגלל הטקסטורה והגימור היפים שלו.

מחיר המייק אפ: 225 ש"ח (8 גרם). ניתן להשיג בחנויות Bobbi Brown בקניון רמת אביב או באילת.
תנאי התאורה בחנות לא איפשרו צילום באיכות גבוהה במיוחד, אבל הרגשתי שאני חייבת להוסיף תמונה של "אחרי". האיפור כאן הוא מעשה ידיה המקצועיות של שירי סמברנו, מאפרת בחנות בובי בראון שחוץ מלהיות סופר מקצועית היא גם בחורה מקסימה שהיה לי כיף להכיר!

3 תגובות

  1. את נראית מהמם, אבל זה לא חדש...
    אני מאוד אהבתי את המייקאפ הזה, הוא יושב עליי טוב ודי עמיד עליי (למרות שאם הלחות הזו אף מייקאפ לא מצליח להתמודד).

    השבמחק
  2. איזו תמונה חמודה שלך ושל שירי! עלי המייקאפ הזה ממש לא עבד לצערי - מסתבר שהעור שלי ממש לא אוהב מייקאפ במרקם קרם והוא פשוט לא התקבע עלי, לא משנה איך ניסיתי להניח אותו... זאת בניגוד למייקאפ הנוזלי מהסדרה הזו שיושב עלי פשוט פנטסטי!. נו טוב, ננסה שוב בחורף, אולי אז תהיה לי יותר הצלחה :)

    השבמחק
  3. השבוע היה לי יום "באסה" והחלטתי שאני רוצה קצת לקחת אויר אז נסעתי עם חברה לקניון רמת אביב וביקרנו (גם ב) בובי בראון.
    יצאתי משם עם רכש של שני מוצרים - קונסילר סטיק (ממש רציתי אחד כזה חמוד וקטן שגם יעשה את העבודה ויוכל לטייל איתי בתיק) והשני צללית סגולה כהה מהממת.
    על הדרך, המאפר הציע את המייקאפים שלהם - כמובן שהוא אמר לי שהעור שלי נראה מעט אפור עם המייקאפ שהייתי איתו... אני לא מסכימה איתו ואני שונאת את שיטות השיווק האלה, אבל זאת היתה הזדמנות לנסות את המותג הזה קצת יותר מקרוב ;) (למרות שביקרתי בחנות פעם אחת בעבר אבל זה היה מזמן..)
    אמרתי לו שהוא יכול לעשות "מה שהוא רוצה". מה שחשוב לי כיסוי האזורים הבעייתיים שלי (אזורים שיש לי סימנים אדומים וצלקות מפצעים). כל השאר יכול להיות בכיסוי קליל.
    הוא הניח עלי יותר מידי דברים לפני המייקאפ, אני כבר לא זוכרת מה זה היה אבל יום וחצי אחרי התחלתי לפרוח וכיוון שלא עשיתי שום דבר חריג בימים האלה חוץ מזה אני נוטה לשער שכנראה שמשהו לא עשה לי טוב.. :/ המייקאפ שהוא התאים הוא הלונג-וור הנוזלי. השעה היתה 16:00 הוא לא החזיק עלי עד 22:30 כמו שצריך.. אמנם היה חם מאוד באותו יום, אבל אילו לא שעות ממש חמות.. מעבר לזה, הבחור אמר משהו שבחיים לא שמעתי - שלא שמים מייקאפ באזור הלסת - שמים שם רק ברונזר (WTF?!?!?) שזה בדיוק האזור שאני צריכה כיסוי. כשהסתכלתי בבית מה נשאר מבחינת כיסוי באזור הזה (אחרי שהתעקשתי שישים) שמתי לב שהכיסוי בדיוק שם לא החזיק בגרוש. שאר הפנים דווקא היה בסדר. הוא שם לי גם קורקטור וקונסילר ששניהם ביחד לא נראו משהו גם כן כשהסתכלתי במראה ב 22:30. לדעתי זה פשוט יותר מידי לאזור שבגילי מה לעשות, כבר יש קצת יותר קמטוטים.. נראה לי טו-מאץ לשים שני מוצרים באזור הזה. במיוחד כאלה קרמיים (נוזליים אני חושבת שהיו פחות קייקיים)
    אז מה הרושם שלי מהמותג? הייפ על כלום. גם כשהייתי שם פעם קודמת ו"הותאם" לי מייקאפ. לא חושבת שנראיתי יותר טוב עם מה שהניחו עלי. לא ראיתי אף מוצר שלהם שבאמת שווה את התמחור הגבוה (כן, כולל השימר בריק שהיום אפשר להשיג באינגלוט בהרבה פחות...)
    אה, שכחתי לציין שהייתי צריכה "להזכיר" למאפר לשים עלי סומק. נכון שהכיסוי של המייקאפ לא היה כזה גבוה אז טכנית יש הסמקה טבעית של העור שאפשר לראות דרך המייקאפ. אבל בחיים לא שמעתי על מראה מייקאפ מלא ששוכחים בו דבר כזה בסיסי.. בטח במקום שהוא כולו "סקין" והרבה פחות מראה עיניים (שביקשתי שלא יגע באיפור העיניים שלי..)
    ולגבי המייקאפ שכתבת עליו אם הוא חבר קרוב של המייקאפ שהניחו עלי - ספק אם יתאים גם לעור מעורב. בטח בקיץ הישראלי באוגוסט... ומייקאפ שצריך לקנות בשבילו מברשת מרגיש לי קצת "היי מיינטננס" בשבילי :P שלא לדבר על מחיר המייקאפ שהוא כפול אפילו מהדאבל וור.... (אותו מחיר חצי כמות)...
    באמת שאני לא מצליחה להבין את המותג הזה. קשה לי להאמין שרגלי תדרוך שם אי פעם שוב..

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.