SLIDER

מעשה בלק לבן: "Funny Bunny" של OPI

כשהגיע לידי לק לבן, התסכלתי על הבקבוק וחשבתי לעצמי שככל הנראה מדובר כרגיל בעוד גוון חלבי חצי שקוף משמים שלא ישאר על הציפורניים שלי יותר מיום אחד במקרה הטוב. אז חשבתי...
כנראה שלא סתם "Funny Bunny" של OPI הוא אחד הלקים הלבנים הפופולריים של המותג, כי אני יכולה להגיד באופן רשמי שאני מכורה!


הניסיון הראשון שלי עם "Funny Bunny" היה מריחה קלאסית בשתי שכבות בתוספת מייבש (Seche Vite) להשלמת המראה המבריק. מודה, זה לא היה קל ובשכבה הראשונה הלק נמרח בצורה לא אחידה. הגעתי למסקנה שבדומה ללקים חלביים מהסוג הזה חייבים להתרגל לפורמולה, כי פחות מידי לק על המברשת גורם לפסי צבע מעצבנים ו"קרחות" בלק ויותר מידי לק על המברשת גורם לתוצאה דומה וגם מאריך את זמן היבוש.
בשתי שכבות מגיעים לתוצאה הרצויה ולמרות שמדובר בפורמולה שדורשת מיומנות מסויימת בהנחה הלק לא "ברח" מחוץ לגבולות הציפורן וגם לא דרש יותר מידי תיקונים וניקויים לאחר מכן. גם העמידות הפתיעה לגמרי והלק החזיק במצב המושלם קרוב ל-4 ימים.

המשכתי עם ה"fun" והחלטתי ללכת על מניקור טיפה יותר צבעוני, כאשר הנחתי את "Funny Bunny" בשתי שכבות ומעליו את "Polka.com" (מקולקציית Euro Centrale).
התוצאה הסופית הזכירה לי את מניקור ה"Eggshell effect" שבחודשים האחרונים הפך לאחד הטרנדים הבולטים (ואני מקווה שיצא לי להשיג אחד הלקים מהסוג הזה).
ואם חשבתן שכאן זה נגמר... אז זהו שלא :)
nail art הוא לא הקטע החזק שלי, אבל משום מה הפעם נזכרתי בציורי ציפורניים שהיינו עושות בתקופת הבית ספר (מבלי להזכיר את גילי, אז בקושי היו לנו לקים, שלא נדבר על חותמות וכו'). מדובר בשיטה פשוטה וקלה לביצוע, שלא דורשת ציוד מיוחד, רק לק בסיס, לק נוסף בגוון בולט וקונטרסטי ללק הבסיס (בחרתי ב-"A Definite Moust-Have" מקולקציית Couture de Minnie האחרונה), קיסם (כמה שיותר חד בקצה, תיכף תראו למה) ומייבש לק מהיר.
את המניקור מתחילים עם שכבה אחת של לק הבסיס על כל הציפורניים. לפני שניגשים לשכבה השניה, מכינים בצד את הלק הצבעוני (שהמברשת תהיה מוכנה לשליפה מיידית) ואת הקיסם. הטריק כאן הוא להניח את השכבה השניה, עדיף בנדיבות, ולעבוד מהר לפני שהיא תתחיל להתייבש, כל פעם על ציפורן אחת.
אחרי שמניחים את השכבה השניה, מניחים טיפות קטנות של הלק השני. בגלל שלא רוצים לקבל טיפות גדולות מידי (שגם יתפשטו עוד יותר כי עובדים עם לק רטוב) משאירים מעט מאוד לק על המברשת ונוגעים בנגיעה ממש קלה.
לאחר מכן, בעזרת הקיסם, "מקשקשים" על הנקודות בתנועות סיבוביות של עירבוב וכך נוצרת הדוגמה הרצויה. במידה והקיסם לא מספיק חד, הוא עלול לגרום לחורים בלק עצמו ולמשוך יותר מידי את השכבות (כפי שחדות העין יוכלו להבחין בתמונות).
עוד טיפ להצחלה בשיטה הזאת הוא בחירה נכונה של הלקים. חוץ מהצבעים הכמה שיותר קונטרסטיים אחד לשני, כדאי גם לבחור בלקים אטומים, במיוחד באלו שהולכים לשמש ליצירת "הדוגמא". שילוב מעניין יכול להיות לק בסיס בגימור קרמי ולק נוסף בגימור מטאלי או שילוב של שני גוונים שונים על לק בסיס ניטרלי. יש כאן אינספור אפשרויות ליצירת מניקור מיוחד וצבעוני, כך שהאופציה שהצגתי היום היא יחסית עדינה.
אז בין אם אתן חובבות המראה הנקי והקלאסי במניקור ובין אם אתן מחפשות את הריגושים ואוהבות לשחק עם הלקים והצבעים, "Funny Bunny" של OPI הוא סוג של must have בכל אוסף.

מה דעתכן על לקים חלביים? יש לכן אחד אהוב במיוחד באוסף? איזה מראה הכי אהבתן? שתפו בתגובות!


גילוי נאות: "Funny Bunny" ו-"A Definite Moust-Have" התקבלו לסקירה. 

16 תגובות

  1. OMG זה מה שיצא לי כשראיתי את הלק הזה והופתעתי ממש שיש לק בשם הבלוג! ראיתי את העיצוב השני בלייב ואהבתי ממש, והראשון מהמם.

    השבמחק
  2. חמוד! אני בדר"כ לא מחובבות הלקים הלבנים, כי הם הרבה פעמים נראים לי כמו טיפקס, אבל דווקא יש משהו בגימור של זה שנראה טוב... הכי אהבתי את הנקי והקלאסי... אבל גם הדברים האחרים שעשית איתו מגניבים ביותר :-)

    השבמחק
  3. מהמם! אני לגמרי בקטע של לק לבן בתקופה האחרונה. היום העברתי אותו מהידיים לרגליים וזה מהמם [בקיץ שעבר הלכתי המון עם לק לבן ברגליים]. אני אוהבת גם את הקישוטים שעשית, אולי אנסה גם.
    שבוע טוב! :)

    השבמחק
  4. עיצוב מדליק וחמוד, ממש אהבתי אותו על ידייך היפות , והמדריך ממש קליל ונחמד :) אחלה פוסט!

    השבמחק
  5. מקסים. אני מאוד אוהבת לקים לבנים לאחרונה. הם בסיס מושלם לקישוטים בעיניי

    השבמחק
  6. ממש ממש יפה בעיני!
    אהבתי גם את הלק הלבן שנראה לי ממש יפה כבסיס קייצי :-)
    גם אהבתי ממש את הלק של גליטרבאני.

    השבמחק
  7. לק לבן לבד לא יימרח על ציפורניי, אבל עם העיצוב המקסים שיצרת- ברור!
    ובמיוחד שראיתי אותו בלייב....

    השבמחק
  8. מקסים!
    אני חובבת לקים לבנים לאחרונה והרעיונות שנתת כאן מעולים.
    יש לי את הפולקה דוט קום ובכלל לא חשבתי לנסות למרוח אותו מעל לק לבן. עכשיו אנסה בהחלט, זה נראה מהמם ביחד! ואת "השיטה הביתית" לקישוט ציפורניים בכלל לא הכרתי (וגילי יותר מופלג משלך...). גם אותה אבדוק :-)
    נשיקות יקירה <3

    השבמחק
  9. יצא לך מקסים! אהבתי את הטוויסט. הדבר הכי סיוטי זה להוריד את הגליטר של הפולקה , הרבה זמן לא קיללתי ככה :-D

    כהרגלך - קלאסי נקי ויפה :)

    השבמחק
  10. פעם כשהייתי קטנה יותר הייתי מציירת בשיטה דומה פרחים :)
    היי אבל גם זה רעיון לא רע :)

    השבמחק
  11. יפה מאוד ומיוחד, אהבתי את ה"קשקוש", צריכה לנסות את זה, עשית לי חשק.

    השבמחק
  12. אנונימי27.6.2014, 8:22

    להשיג ולא להסיג.
    (סתם נכנסתי לבלוג)

    השבמחק
  13. אנונימי19.9.2015, 1:45

    ממש יפה! מאיפה ניתן לקנות את הלקים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      את הלקים של OPI ניתן לרכוש ברשת אפריל, בבוטיק המהמם שלהם בשרונה בתל אביב, ברשת "נייל סטודיו" או בהזמנה באינטרנט (אני תמיד מזמינה מ-Beautyzone2007 מאיביי)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.