SLIDER

הדרכת איפור לאירוע

היום אני רוצה לשתף אתכן באיפור שעשיתי לאירוע. ביומיום אני פחות "צבעונית" ולרוב מעדיפה גוונים ניטרליים על סקלת החומים. הפעם החלטתי לגוון וללכת על איפור עיניים עם נגיעה של צבע, שיקפיץ את הלוק. צילמתי את כל השלבים של האיפור וגם את המברשות, מקווה שתהנו!

ברוב המקרים אני מתחילה את האיפור מאיפור העיניים, במיוחד כשמדובר בעבודה עם צלליות צבעוניות/כהות או צלליות בתפזורת, ומסיימת עם איפור הפנים.

איפור העיניים


הבסיס הקבוע שלי לפני הנחת הצלליות הוא פיינטפוט של מאק בגוון "Painterly" שלדעתי כבר אין צורך להציג. הקונסילר שלי כרגע הוא "Salmon Concealer" של חברת Skinfood הקוריאנית. הזמנתי אותו מ-eBay לפני המון זמן ואחרי מספר ניסיונות הוא נזנח לטובת ה-Mineralized Concealer האהוב של מאק. לא מזמן החלטתי לתת לו צ'אנס נוסף. הוא מגיע בשני גוונים כאשר 02 שיש ברשותי הוא הכהה יותר, שבסופו של דבר התגלה כמקביל בגוון NW20 ולדעתי יתאים לבהירות עור בלבד. המרקם שלו מאוד שמנוני וכבד, כאשר היתרון הגדול שלו הוא הלחות העשירה שהוא מעניק לעור הדק מתחת לעיניים לאורך כל היום והחסרון הגדול שלו הוא שלוקח לו המון המון זמן להתקבע והוא נכנס לקמטוטים אם לא מקבעים אותו כמו שצריך. זהו לא הקונסילר האולטימטיבי שהייתי ממליצה עליו לכל אחת, כי למרות שהוא עושה עבודה טובה בהארה והענקת הלחות של אזור הכהה מתחת לעיניין, הוא מאתגר מאוד לעבודה ולא חסרות אלטרנטיבות מוצלחות יותר.
הנחתי את הקונסילר עם המברשת החדשה שלי מבית פרושופ, מספר 564. היא סינטטית, בעלת סיבים חלקים ודחוסים עם קצה מחודד ובעיני מושלמת לקונסילר וגם להנחה של צלליות קרם.
לעומת הקונסילר, פודרת הסלמון מאותה הסדרה, שמיועדת לקיבוע הקונסילר והארה של אזור העיניים, נהדרת! היא גרוסה דק-דק, לא גורמת לעור להיראות מקומח ולמעשה בלתי נראית ורק מעניקה לקונסילר מראה מאט וגם מחזיקה אותו במקום במשך יום שלם. היא די שקופה, אבל עדיין תתאים רק עבור בהירות עור לדעתי, כי אלולה לגרום למראה מעט אפרפר לבעלות עור כהה יותר. אני מחכה להנחת הפודרה הזאת לקראת סוף האיפור, כדי שהקונסילר יתקבע ולא יהיה דביק מידי.

אגב, אם עדיין יש מישהי שלא מכירה את Proshop, מדובר באתר אינטרנט שמוקדש למוצרי האיפור והאביזרים הנלווים ובו ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים של המותגים המקצועיים המובילים כמו אסתי לאודר, Ofra, תיקי איפור ומזוודות של IGA (ענבר גור אירה), ריסים ואביזרי איפור של ארדל, Temptu (אייר בראש) וגם את ליין המברשות של מותג הבית Proshop וליין האיפור Mis.C.
מדובר בחנות יחודית, שהוקמה על ידי שני מאפרים ותיקים ומנוסים, אשר כהן ושחר גפני, שהשקיעו את מירב המאמצים כדי שללקוחות, בין אם מדובר במאפרים או מתאפרות חובבות האיפור, תהיה אפשרות לרכוש את המוצרים המנצחים במחירים נוחים. בנוסף לחנות עצמה, שגם לא מפסיקה להפתיע במבצעים מתחלפים ומשתלמים, קיים גם בלוג Proshop ובו מגוון טיפים וכתבות מעניינות ששוות הצצה.
שימו לב שעל מנת לראות את המחירים, צריכים להירשם לאתר עם המייל או עם חשבון הפייסבוק שלכם.
באיפור של היום, יככבו 3 צלליות Mis C מבית פרושופ:
את הצלליות הנחתי בעזרת מברשת סיגמה F55 והתחלתי מהארות של הזווית הפנימית של העין ושל עצם הגבה בעזרת צללית "Glem" האהובה של Mis C.
הנחתי צללית "Ginger" של Mis C על העפעף העליון ורק השארתי את השליש החיצוני של העפעף נקי.
בשליש החיצוני הנחתי את "Aubergine", צללית סגולה בגימור מאט. עבדתי איתה בטפיחות ובניתי את עוצמת הצבע בהדרגה וגם טישטשתי את המעבר בינה לבין "Ginger" כדי שיהיה הדרגתי וללא קווים חדים.
בגלל שהעפעף העליון שלי מעט נופל בחלק החיצוני, אני תמיד עולה עם הצללית הכהה מעט מעל הקפל, כדי שאחרי הטשטוש הנפילה לא תיראה. במידה והעפעף שלכן לא נפול ואתן לא בעלות Hooded eyes (עיניים שקועות) אין צורך בטריק הזה ואתן יכולות לעצור עם הצללית הכהה בקפל (ולא מעל).
אחרי שבניתי את צורת הצלליות הרצויה בעפעף העליון, עברתי למברת טשטושים נקיה, סיגמה E25, ובעזרתה טישטשתי את הגבול החד. חשוב לזכור שכדי לטשטש את הצלליות (במיוחד את הכהות), צריכים לעבוד בתנועות סיבוביות קלות ומלטפות על הגבול עצמו וליצור מעבר הדרגתי כלפי מעלה.
אחרי שסיימתי לטשטש והייתי מרוצה מהתוצאה, לקחתי את צללית Omega של מאק ובעזרת אותה המברשת חיברתי בין הסגול המטושטש שלי לבין הצללית הבהירה בעצם הגבה.
הוספתי את אותן הצלליות גם בעפעף התחתון ויצרתי מעבר הדרגתי בין "Ginger" לבין "Aubergine" (בזוית החיצונית) בעזרת מברשת ביוטיקר סינטטית C150-6 (שמגיעה בתוך צמד צלליות הקונסילר) שבזמן האחרון התחבבה עלי מאוד להנחה של צלליות בעפעף התחון.
תחמתי את קו הריסים העליון וגם מעט מהפינה החיצונית של העפעף התחתון (צמוד מאוד לריסים) עם פלואידליין של מאק בגוון Macroviolet בעזרת מברשת אלכסונית, מס' 216 של ביוטיקר.
סיימתי את איפור העייניים עם המסקרה האהובה "Effet Faux Cills" של YSL בגוון שחור דרמטי. חוץ מזה שהיא קצת פחות עמידה וטיפה נמרחת לי בסוף היום (בעלות עפעף שומני, ראו הוזהרתן), מדובר באחת המסקרות האהובות עלי ever ואין עליה במראה ריסים דרמטי.

איפור הפנים
עם מברשת F82 של סיגמה הנחתי את המייק אפ, "123 Perfect" של Bourjois, שכרגע נמצא אצלי בשימוש יומיומי. מה שאני אוהבת בו בעיקר זוהי התחושה הקלילה וגימור המאט העדין שנראה יחסית טבעי. הכיסוי בינוני טוב ובשילוב עם פודרת "Studio Fix" של מאק הוא מחזיק נפלא לאורך היום (מברשת F30 של סיגמה היא המברשת הקבועה שלי להנחת הפודרה).
את ההצללות עשיתי בעזרת הברונזר של דיור, שלדעתי אין מה להרחיב עליו חוץ מזה שהוא נהדר ואהוב במיוחד. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת סומק זוויתית F40 של סיגמה האהובה.
הסומק: מס' 30 "Love and Peach" של חברת Catrice (ניתן להשיג באירופה) בגוון אפרסקי וגימור מאט. אני חושבת שבגדול כל סומק קורלי/אפרסקי בכל גימור יעבוד טוב עם המראה הזה, העיקר לא להגזים עם הכמויות. הנחתי אותו עם מברשת F05 Small Highlight  של סיגמה.
ולהשלמת החלוק הוספתי סומק מינרלי של Mis C מבית Proshop בגוון Rosebud, שהתגלה כהייליטר מושלם! הגוון נראה ורוד בייבי, אך בפועל בגלל שמדובר במוצר אפוי הוא לא פיגמנטי, אבל מוסיף הברקה עדינה בגון ורדרד שגורם למראה עור זוהר. לדעתי במקום שארבה כאן בתיאורים, תשפטו לפי התמונות!
לא רציתי להתפרע באיפור השפתיים, כי איפור העיניים יצא מספיק דומיננטי לטעמי, לכן בחרתי Chubby stick של קליניק בגוון "Oversized Orange".

ואלו התמונות של המראה הסופי!
מקווה שנהניתן ואם יש לכן שאלות אתן מוזמנות לשאול בתגובות! שיהיה לכן שבוע נפלא!

גילוי נאות: מוצרי Mis C ו-Proshop, שפתון של קליניק ופודרה של מאק התקבלו לסקירה

21 תגובות

  1. בתור מישהי שראתה אותך עושה איפור אירוע גם על אנשים אחרים, אני יכולה להגיד שאת מומחית בתחום!
    יצא לך כאן איפור מהמם שגם מדגיש את צבע העיניים שלך.
    אני כבר הרבה זמן חושבת אם להזמין את הקונסילר והפודרה של סקין פוד. אחרי הסקירה שלך נראה לי שאוותר על הקונסילר ואולי אזמין רק את הפודרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! מאוד נהניתי גם ליצור את הלוק הזה, כי בשבילי זה סוג של לצאת מהמסגרת :)

      הקונסילר של Skinfood מיותר, אין בו שום דבר מיוחד ששווה את הרכישה וגם העבודה איתו די מאתגרת. הפודרה מצויינת!

      מחק
  2. מהממת!
    ממש אהבת את הצבעים, הכל נראה מדהים ומשתלב נהדר :-)

    הפודרה של סקין פוד בהחלט נשמעת מעניינת, אני תקופה כבר שוקלת לרכוש פודרה לאזור מתחת לעיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      הפודרה הזאת מפתיעה! אני כרגע שוקלת לנסות פודרה בתפזורת שלהם לפנים.

      מחק
  3. האיפור שלך נראה מושלם מכל זווית אפשרית, אני בטוחה שלעבוד איתך זה חלום

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודות, איזה כיף לשמוע!

      מחק
  4. מקסים, ברור ויעיל!
    את כהרגלך יפה אמיתית, אין צורך לומר יותר מדי :) המדריך מצויין. תודה! לא חשבתי לשלב כתמתם עם סגול...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      גווני הזהב והברונזה בשילוב עם צלליות סגולות ובורדו הם האובססיה החדשה שלי בזמן האחרון. השילוב הזה פשוט עובד מעולה וגם מחמיא לכל צבע עיניים.

      מחק
  5. יצא פשוט מושלם! אהבתי מאוד את שילובי הגוונים וכמו שכבר אמרו, הפודרה הזו כנראה תירכש גם על ידי בקרוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אם את מזמינה את הפודרה, עדכני מה חשבת עליה!

      מחק
  6. מהממת! הסמקים נראים מעולה והמסקרה מדהימה על הריסים שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      אני מכורה למסקרה הזאת, חבל רק שהיא נגמרת מהר.
      מכל המגוון של קטריס, לדעתי הסמקים הם ה-must have. ה-Rosebud של פרושופ מהמם בתור הייליטר, כל כך עדין.

      מחק
  7. איפור עדין ומהמם. הצבעים משגעים

    השבמחק
  8. האיפור מקסים, מצד אחד צבעוני אבל מצד שני נראה עדין... יפהפה. וגם את!

    השבמחק
  9. איפור העיניים ממש לטעמי =) בחירת הצבעים ממש מעניינת והיא משתלבת נפלא עלייך.

    השבמחק
  10. איפור מהמם! ממש מקסים עלייך :)
    הפודרה של סקין-פוד ממש עושה חשק, והמברשת של פרושופ נראית נפלא! :)

    השבמחק
  11. שילוב מדליק לעיניים, וסיקרנת אותי עם הסומק (או שנאמר היילייטר?) של פרושופ, הארה שהוא נותן נראית מאוד יפה.

    השבמחק
  12. אני אוהבת את שילוב הגוונים הזה!
    האיליינר הזה הוא אחד החביבים עליי, ואני בטוחה שאנסה את האיפור הזה בקרוב!

    השבמחק
  13. מ-קסים! אהבתי מאוד! :)
    לאחרונה אני עושה שילוב שקצת מזכיר את שילוב הגוונים שעשית באיפור העיניים. רכשתי (סוף סוף?) את הצללית אקספנסיב פינק של מאק (שהיא בכלל לא ורודה.. אלא יותר אפרסקית) בשילוב עם צללית סגולה חצילית (בדר"כ של בובי בראון היום למשל שמתי את הסטאר ויולט של מאק). מעבר לשילוב הזה המשך האיפור משתנה מיום ליום (בעניין התיחומים) אבל יש משהו בשילוב הזה כתמתם-סגול שמאוד "מעורר". מיוחד כזה, אבל לא מוגזם מידי.
    אהבתי מאוד את האפקט של הסומק האפוי של פרושופ! נתן הארה מהממת!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.