SLIDER

סיפורי שיער (חלק 1)

טיפוח השיער הוא אחד הנושאים המאתגרים עבורי. אחת הסיבות היא שזהו בין התחומים הבודדים שאני מרגישה בו די קלולס ועדיין לא מצאתי מוצרים מנצחים שעובדים נפלא עבורי. הסיבה השניה היא שקשה מאוד להמליץ על מוצרי שיער באופן כללי, כי זה תלוי בהמון גורמים ומה שעובד טוב עבורי לא בהכרח יצליח עבור מישהי עם סוג שיער שונה.

טיפוח השיער עבורי הוא קודם כל חפיפה בשמפו שמתאים לי ונותן לשיער מעט נפח וברק בריא. מעבר לזה אני משתמשת בשמן לשיער ומניחה אותו על שיער לח וזה לגמרי החליף לי את הצורך במרכך השיער והאחרון הוא החשוד העיקרי שגרם לי לנשירה איומה בפעם האחרונה. השיער שלי חלק באופן טבעי, אבל דק מאוד וחסר נפח, נוטה לשומני וצבעו טבעי (חוץ מניסיון אחד עם פסים לפני המון שנים, לעולם לא צבעתי אותו). בפוסט הזה אציג 3 שמפואים שכולם על בסיס צמחי ונטולי SLS, שלושתם תוצרת הארץ.

הראשון הוא שמפו של Moraz לשיער יבש.


לרוב אני כמעט ולא מתייחסת לסוג השיער המומלץ שמצויין על אריזת השמפו כי בעיני מה שקובע היא התוצאה אחרי השימוש לטווח הארוך.
לשמפו של מורז יש ריח צמחי דומיננטי, שמורגש רק בזמן החפיפה ולא נשאר על השיער לאחר מכן. הוא מגיע במרקם די נוזלי, לא סמיך כמו רוב השמפואים, וצבע כתום כהה. אחרי החפיפה השיער הרגיש מאוד חלק וקל לסירוק, אבל אחרי היבוש נשאר חסר נפח עם מראה קצת "עייף" והרגיש לי לא מספיק נקי. לאחר מספר חפיפות הוא הועבר לנסיינית המתאימה, בעלת שיער טבעי "עבה" ומלא, שעבר החלקה ונוטה להיות יבש. הפעם נרשמה הצלחה וכבר אחרי החפיפה הראשונה ניתן היה לראות שיפור במראה השיער, שנראה פחות נפוח וקל יותר לעיצוב, מבריק מאוד ונעים למגע.
השמפו של מורז מומלץ לבעלות שיער יבש, שמחפשות להוריד מהנפח שלו וגם להחזיר לו את המראה החיוני והמבריק. לא מומלץ לבעלות שיער דק או שיער שנוטה לשמן.
ניתן להשיג אותו בפארמים השונים וגם בבתי המרקחת. המחיר ההמוצע עבור 250 מ"ל הוא 40 ש"ח.

את השמפו של Lovlis גיליתי לגמרי במקרה בבית מרקחת קטן ליד הבית.
בכל ביקור בבית מרקחת, הסטנדים של הקוסמטיקה הטבעית תמיד קוראים לי, ולא משנה שזאת בכלל לא מטרת הביקור שם, ואני חייבת לבחון מקרוב את המוצרים השונים. ככה נתקלתי בשמפו של Lovlis, שהצליח לסקרן אותי בעיקר בגלל רשימת המרכיבים נטולת ה-SLS, פרבנים והשאר.
לו רק היו משקיעים אפילו קצת במראה החיצוני של המוצר ובעיצוב הבקבוק אם כבר השקיעו ופיתחו מוצר טוב ואיכותי. לא ביקשתי אריזה מפוארת או יוקרתית, רק מעט תשומת לב לפרטים ולמראה החיצוני שידוע כלא פחות חשוב מאיכות המוצר עצמו.

מאוד אהבתי את השמפו הזה ונהניתי להשתמש בו, בעיקר כי הוא שייך לאותו סוג השמפואים שאחרי השימוש בהם, אפילו כשהשיער עדיין לך, יש הרגשה של שיער ממש נקי וחלק, ללא שמנוניות או כל תופעת לוואי אחרת. הוא מגיע במרקם ג'לי סמיך עם ריח מתקתק ולא דומיננתי מידי ולמרות שלא מכיל SLS מקציף טוב ולא נדרשת כמות גדולה ממנו בכל שימוש. הוא לא מוריד לי מנפח השיער והייתי אומרת שאפילו מוסיף קצת, לא מייבש את הקרקפת ולא גורם לשמנוניות שנראית לעין בין החפיפות.

אפשר למצוא את השפמו של Lovlis בבתי מרקחת הפרטיים או ברשת "עדן טבע מרקט", מחירו כ-35 ש"ח ל-400 מ"ל.

האחרון הוא שמפו של Lavido "רוזמרין", שמיועד לשיער דק ועדין ומסייע בחיזוק שורש השערה.
המוצר הזה הוא דוגמא מצויינת להשקעה באריזה החיצונית ובפרטים הקטנים, שגורמת לחווית שימוש כיפית בשמפו המעולה הזה. בסדרה הזאת של lavido קיימים 2 סוגים של שמפו: "סרפד" שמיועד להקלה בגירויים בעור הקרקפת וטיפול בקשקשים, "רוזמרין" לחיזוק שורש השערה ואיזון השומניות.
בדומה לשמפו של מורז, גם כאן מדובר בשמפו בריח צמחי דומיננטי שלא נשאר על השיער אחרי החפיפה. הוא מקציף טוב ולא נדרשת כמות גדולה ממנו גם עבור שיער ארוך.
נכון לעכשיו מדובר בשמפו האהוב עלי וכרגע אני כבר בבקבוק השני שלי. הוא מצליח גם לשמור על נפח השיער ולא לגרום לו להיראות דל ועייף, גם לאזן את השומניות של הקרקפת וגם לשהאיר את השיער חלק ומבריק ללא צורך במרכך. מדובר ללא ספק באחד השמפואים המוצלחים שניסיתי מזה תקופה ארוכה.
הדבר היחיד שאני חייבת להתייחס אליו, מעבר לשבחים על הביצועים שלו, הוא ההבטחה לחיזוק שורש השערה. אם אתן סובלות מנשירת שיער חריגה, אין טעם לסמוך על שמפו שיתקן את המצב ולא משנה באיזה סוג שמפו מדובר. במקרה הזה, תחסכו את הכסף, תגשו לרופא משפחה ובקשו הפניה לבדיקת דם ואם הכל תקין אז לרופא עור.
את השמפו של Lavido ניתן להשיג בבתי מרקחת הפרטיים, רשת "עדן טבע מרקט" או און-ליין תמורת 50 ש"ח ל-250 מ"ל.

מאחלת לכן Good Hair Day ושבוע נהדר!

גילוי נאות: השמפו של מורז התקבל לסקירה

10 תגובות

  1. באמת מוצרים לשיער הם דבר איניבידואלי יחסית (כמו מסקרות!)
    אנסה בהזדמנות את השמפו של לבידו (מתה על המוצרים שלהם...) וכמוך אריזות מושקעות עושות לי את זה(:
    ביינתיים אני נהנת מהשמפו של סבון של פעם (גם ריח טוב, וגם מקציף ומשאיר את הקרקפת רעננה ולא דביקה) והשמפו ה"מלחח" של וישי, לדעתי זו סדרה חדשה.
    שבוע קסום:)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מאוד אוהבת את לבידו וגם את השינוי באריזות שהם עשו בשנה האחרונה.
      שמעתי הרבה המלצות על השמפו של ווישי, נראה לי שאנסה גם אותו ברגע שיגמר הנוכחי.
      שבוע נפלא!

      מחק
  2. ללאבליז יש גם סבון שהוא אדיר, לדעתי. בלי מרכיבים רעים בכלל ומנקה טוב. אני משתמשת בו לעור הפנים והוא מוריד 95% מהאיפור (נשארת תמיד קצת מסקר בעיניים). לא מייבש ולא מגרד. מומלץ!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחפש את הסבון הזה בפעם הבאה. הבעיה היא שקשה להשיג את המוצרים האלו וראיתי אותם ממש במקומות בודדים. המותג הזה לא ממש מוכר וחבל

      מחק
  3. מודה שאני הכי "פושטית" כשזה מגיע לשמפו. אלביב עושה אצלי את העבודה מצויין כבר הרבה שנים, וכשאני זקוקה לטיפולי עומק המוצרים של קרסטס ו-ווישי מעולים לדעתי.
    השמפו הסירפדי נשמע נחמד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי השיער לא מגיב טוב לשמפואים מהפארמים, אין לי מושג למה. הכי נהניתי מגליס ומצד שני פנטן לדוגמא היה גרוע עבורי.
      אני זוכרת את השמפו של ווישי שהמלצת עליו, חייבת לנסות מתישהו.

      מחק
  4. ולשאלה המעניינת..אחת לכמה זמן אתן חופפות?
    היה לי פעם שמפו של מורז...אכזבה גדולה, גם לי יש שיער דק ודיי נטול נפח...והשיער בהחלט נראה עייף. עכשיו אני משתמשת בKAVA KAVA של רבלון. ואז בשמן לשיער של לוריאל. לא רע בכלל

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חופפת כל יומיים בממוצע, לא אוהבת לחפוף כל יום.
      אני לגמרי מכורה לשמן של לוריאל, הוא מעולה!

      מחק
  5. ראיתי את שמפו Lovlis במתחם גרין בשופר סל לפני כחודש והוא מאוד סקרן אותי וממש כמוך חשבתי שהאריזה לא מושקעת והתלבטתי אם לקנות או לא, בסוף לא קניתי. עכשיו אחרי קריאת הפוסט שלך נראה לי שארכוש אותו, סומכת על דעתך הכנה :-) תודה על ההמלצות ושבוע נפלא שיהיה :-)

    השבמחק
  6. סיקרנת אותי עם שמפו של לבידו! בהחלט ינוסה...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.