SLIDER

מותג טיפוח חדש: Iconix

לאחרונה הושק בארץ מותג טיפוח חדש, "אייקוניקס". ההשקה המושקעת התקיימה ב"קומה הרביעית" בדרום תל אביב, מקום מהמם ומפתיע בהתחשב בנוף המקומי.
"מעבדות אייקוניקס" הוקמו ב-2002 על ידי בני הזוג רוני וענבל גולדשטיין", שלאחר שנים של עבודה והיכרות מעמיקה עם תחום הקוסמטיקה, חברו למעבדות ביו-טכנולוגיה מובילות בפריז כדי להגשים חלום: לבנות מותג קוסמטיקה יוקרתי וחדשני.   מותג שיבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת, על חומרים איכותיים ויתן מענה אולטימטיבי לצרכיהן של נשים בשלות. לאחר 10 שנות פיתוח, השאיפה לשלמות מימשה את עצמה בסדרת הביו-טק של החברה". 


בחברה טוענים שהגיל הוא רק המספר ובעזרת הביו טכנולוגיה החדשנית שמיושמת במוצרי הסדרה ניתן לסייע לתהליכי הריפוי הטבעיים של העור ולהשיג תוצאות שנראות לעין, לשקם ואף להצעיר את מראה העור. המוצרים מיועדים לכל סוגי העור ומתאימים לשימוש מגיל 30 ומעלה.
הסדרה כוללת 5 מוצרים בלבד: קרם יום "Restructuring Moisturizer"(שמתפקד גם כקרם עיניים), קרם לילה "Night Recovery Booster", מסיכת יופי עם אפקט הבהרה "Re-Definition Mask", סרום "Anti-Wrinkle" ותחליב ניקוי עם אפקט הבהרה "Deep Thermal Cleanser". הרעיון הוא לצמצם את שגרת הטיפוח היומיומית למינימום מוצרים. ברוב חברות הטיפוח שאנחנו מכירות היום, יש חלוקה של מוצרי הטיפוח להרבה קטגוריות שונות, למשל, מוצרים יעודיים לטיפול בפיגמנטציה, הבהרת העור, מיצוק והחלקה של קמטים וכו'. לכן הרעיון מאחורי סדרה מצומצמת של 5 מוצרים הוא לחסוך זמן ולהפוך את הטיפוח היומיומי לפשוט יותר וקצר יותר בעזרת מוצרים רב-תכליתיים ואפקטיביים. כל המוצרים מכילים את מרכיב ה-BMF Probe, שכבה ביומולקולרית שפועלת להגברת האפקטיביות של כל המרכיבים הפעילים שבמוצר.
קיבלתי להתנסות 3 מוצרים מהסדרה: קרם יום, סרום וסבון ניקוי. כידוע, לוקח לא מעט זמן כדי לבחון ולגבש דעה לגבי מוצרי הטיפוח, לכן כרגע זהו הרושם הראשוני שלי בלבד.

קרם הלחות:  "Restructuring Moisturizer" 
קרם הלחות מיועד לשימוש מידי בוקר על כל הפנים, אזור העיניים והצוואר. המרקם שלו עשיר והריח קוסמטי מתקתק, לא דומיננטי מידי ולא מורגש כשמניחים את הקרם. למרות שבהתחלה המרקם הרגיש לי מעט כבד מידי עבור קרם יום, הוא מתפזר בקלות, לא משאיר תחושה דביקה ונספג במהירות. עור הפנים מרגיש כמעט קטיפתי ומאוד נעים למגע. הדבר היחיד שהרגיש לי איתו מעט מוזר הוא הנחת המייק אפ שהייתה קצת פחות נוחה והוא סירב להחליק על הפנים ולהתמזג עם העור כמו בדרך כלל (כרגע אני משתמשת ב-Healthy Mix של בורז'ואה).
הקרם אינו מכיל מקדם הגנה. המחיר: 400 ש"ח

סרום: "Anti-Wrinkle Serum"
הסרום מבוסס על קומפלקס סיליקונים ועל פי המותג יעיל לטיפול במגוון נזקי הגיל כמו קמטים, יובש, פיגמנטציה ועוד. הוא מיועד לעור הפנים, העיניים והצוואר ומומלץ להשתמש בו בוקר וערב אחרי ניקוי הפנים ולפני קרם הלחות.
הוא חסר ריח ומגיע בתוך צנצנת שקופה ופיפטת זכוכית שעוזרת להוציא כמות מדודה של החומר. הוא מאוד "סיליקוני" למגע ומחליק על העור, לא שומני ולא דביק, אחרי פיזור אחיד על העור משאיר שכבה דקה וחלקלקה, לא מכביד על העור.
אין לי הרבה ניסיון עם סרומים, לכן לא אוכל להשוות את המוצר הזה למתחרים ובגדול גם אין לי דרך לבחון את הביצועים שלו, חוץ מלהעביר אותו לנסיינית המתאימה ולחכות.
המחיר: 1050 ש"ח ל-30 מ"ל. בעיני מחיר מוגזם לחלוטין, בעיקר בהתחשב באלטרנטיבות השונות שמוצעות היום על ידי מותגים מתחרים, בין אם מקצועיים ובין אם מותגי יוקרה למיניהם.

המוצר השלישי הוא סבון הפנים "Deep Thermal Cleanser"
אהבתי את האריזה הקומפקטית שלו ואת פטנט הפתיחה היחודי שמאפשר להוציא את הסבון על ידי סיבוב של הפקק.
לסבון יש מרקם קרמי דליל וריח קוסמטי מאוד רענן ונעים. הוא מנקה את העור ביעילות ומצליח להשתלט ולהסיר את המייק אפ, ללא שאריות וללא צורך במוצרי ניקוי נוספים. לא הרגשתי תחושה של יובש אחרי השימוש במוצר, העור נשאר רך וחלק. אהבתי את הסבון הזה וללא ספק אמשיך להשתמש בו.
המחיר: 250 ש"ח ל-125 מ"ל.
כל מוצרי הסדרה מיוצרים בארץ, כאשר רק חומרי הגלם הם יבוא מצרפת. בחברה טוענים שגם המרכיבים וגם המוצרים עצמם לא נוסו על בעלי החיים.

את מוצרי "אייקוניקס" לא תוכלו למצוא על מדפים של הפארמים, אלא להשיג אך ורק בהזמנה דרך האתר של המותג (iconix.co.il). בנוסף, אין דוגמיות למוצרים והחברה מתחייבת להחזר כספי וגם איסוף של המוצרים מבית הלקוחה במידה ורכשה ולא הייתה מרוצה מהם. אין ספק שמדובר בגישה שונה ממה שהתרגלנו לראות ורק הזמן יגיד עד כמה היא תתפוס. בכל מקרה, שיהיה ל-Iconix המון בהצלחה בהמשך הדרך!

גילוי נאות: מוצרי iconix התקבלו לסקירה.

5 תגובות

  1. אנונימי27.5.2013, 21:00

    איזה מותג מעניין, פוגשת אותו לראשונה בבלוג שלך. האם הסבון הזה מקציף?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מקציף מעט, אבל לא ברמה של סבונים אחרים שמקציפים באמת. המרקם שלו קצת קרמי כזה.

      מחק
  2. כן, הסבון מקציף.

    השבמחק
  3. מוצרים מעניינים, ומעניינן לקרוא שהכל פרי פיתוח ישראלי:)

    השבמחק
  4. היי אלכס, היום שנה אחרי מה דעתך על המוצרים האלה? ראיתי השבוע פרסום באתר מדילינק על מבצע של החברה הזאת וזכרתי שבזמנו קראתי את הפוסט הזה שלך המחירים נראים לי קצת הזויים במיוחד לאחר שהסתכלתי על המרכיבים של המוצרים שחלקם מרכיבים יחסית זולים. אשמח לדעתך. את יכולה לכתוב לי למייל אם יותר מתאים לך lidiazohar@gmail.com

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.