21.4.13

Just Married!

התאריך: 5 לאפריל
הלוקיישן: פראג, צ'כיה
המשימה: לארגן את החתונה תוך 3 שבועות (כי כאלה אנחנו, זוג מעופף ספונטני)


הדבר המלחיץ ביותר בתכנון האירוע המיוחל הייתה התפירה של שמלת הכלה שלי וכמו כלות רבות חלמתי לא מעט סיוטים מהסוג המוכר שהשמלה לא מוכנה בזמן, שהיא בצבע לא נכון וכו' (אין גבול לפנטזיה). מי שליוותה אותי במשימה לא פשוטה הזאת היא קארין, מעצבת שמלות כלה בעלת סטודיו ברמת גן.
עד לרגע שהחלטנו על התאריך, לא ממש חשבתי או דמיינתי לעצמי איך תראה השמלה שלי ורק ידעתי שזאת בטוח לא תהיה שמלת "קצפת" או כל עיצוב אחר בסגנון הזה. אחרי הפגישה עם קארין, שהתגלתה כבחורה הכי מרגיעה ועדינה ביקום, התגבש לו הרעיון של העיצוב ותוך 3 שבועות קיבלתי את השמלה המושלמת, בדיוק כפי שתוכננה וגם במחיר שפוי.

המשימה המאתגרת יותר הייתה למצוא נעליים. על גובה ה-184 ס"מ שלי אני לא מתלוננת, אבל קשה מאוד למצוא נעליים שטוחות ויפות במידה 41 בארץ, שלא נדבר על נעליים לחתונה. ברוב החנויות שביקרתי, בין אם מדובר ברשתות או חנויות פרטיות, המידות קטנות וכך גם ברוב המקרים מידה 41 היא מקסימום 40 ואין חיה כזאת 42. אפילו הניסיון להזמין נעליים ברשת לא צלח, ואחרי שקיבלתי זוג נעלי סירה יפיפיות בלבן, המידה לא התאימה ונאלצתי להמשיך בחיפושים.
בסופו של דבר מצאתי את הנעליים שלי ברשת Spring, ולמרות שבהתחלה הייתי סקפטית וחשבתי שגם הם מביאים מידות קטנות, הופתעתי לטובה וללא ספק אחזור לרכוש שם שוב.
בתחום האקססוריז, הלכתי על תיק "clutch" בינוני מדמוי עור שהזמנתי מ-eBay.
את האיפור והשיער עשיתי לבד. זה הרגיש לי הכי טבעי בעולם להתאפר לבד, במוצרים שאני אוהבת, במקום להמר על איש מקצוע שאני לא מכירה ואין לי שום שליטה על התוצאה הסופית.
מוצרי הבסיס:
מייק אפ: Estee Lauder, Double wear light, גוון 01
קונסילר: Mineralize של MAC, גוון NW20
פודרה: Studio Fix של MAC, גוון NW13
סומק: מס' 050 "Apropos Aprico" של Catrice
ברונזר: מס' 3 של Pupa
הארות: "Pearlmatte face powder" מקולקציית Archie's Girls של MAC
איפור העיניים: השילוב הבטוח והאהוב
בסיס קרמי "Painterly" של MAC
צלליות: "Bronze", "Expensive Pink", "Patina" על גלגל העין במעבר הדרגתי, "Mystery" (חום מאט) בקפל.
איילינר ג'ל של Clinique בגוון "Deep Brown"
מסקרה: "Sumptuous Extreme" של Estee Lauder
להשלמת המראה: ריסים בודדים של Ardel
שפתיים: 
עפרון Nude של OFRA
שפתון: מס' 322M של לנקום מסדרת Rouge in Love
על הציפורניים:
"Don't Burst my Bubble" בשילוב עם גליטר "Lights of Emerald City", שניהם מקולקציית "Oz" של OPI.
טופ מייבש: Ciate (מעולה!)
אם הרגשתי בטוחה בכל מה שנוגע באיפור, מבחינת השיער והתסרוקות אני לגמרי clueless והתלבטתי אם לחפש מישהו מקצועי או לקחת סיכון וללמוד להסתדר לבד. לפני שרצתי לחפש איש מקצוע, הצצתי ב-Youtube ואחרי צפיה שלא מעט מדריכים הגעתי לערוץ של בחורה מוכשרת בטירוף וגם מצאתי תסרוקת קלה לביצוע שהייתה לטעמי.
תסרוקת הניסיון
בסופו של דבר, יצרתי גרסה משלי לתסרוקת הזאת והוספתי גם בייביליס עדינים בחלק הפזור של השיער כדי להוסיף מעט נפח לתסרוקת.
היום הזה התחיל באנרגיות כל כך טובות והכל זרם כמתוכנן, עד הפרט האחרון. מזג האויר בחוץ היה חריג לעונה הזאת ובמקום אביב מרענן קיבלנו חורף ארופאי של ממש, +1 ולמזלנו לא ירד גשם. להפתעתי הקור לא היה כל כך נורא כמו שדמיינתי או שזאת ההתרגשות (או הטייץ הצמר הסודיים שלי).
ביום המרגש הזה ליוו אותנו גם 2 זוגות חברים קרובים שהגיעו לפראג כדי לחגוג איתנו ובלעדיהם זה לא היה אותו דבר. (תודה נפרדת למקס על הצילומים המדהימים)
צילום: Kriz על מדרגות הרבנות בית העירייה 
תודה רבה לכולן על הברכות החמות!

31 תגובות:

  1. מהממת!!! כלה יפהפיה! המון המון המון מזל טוב ואושר :-)

    השבמחק
  2. הו חיכיתי לפוסט הזה!! למה לא יכולתי לכתוב לך על הקיר יותר מוקדם? D-:
    את נהדרת וניראת נפלא! כ"כ הסגנון שלך, לא הייתי יכולה לדמיין אותך במשהו אחר.
    שיהיה לכם המוו מזל טוב ושנים ארוכות של אושר!

    השבמחק
  3. שמחה לראות שלא לקחת את הכל ביותר מדי רצינות וכרגיל נראת נפלא!

    השבמחק
  4. שמלה עדינה ומקסימה, אהבתי! המון המון מזל טוב!

    השבמחק
  5. הכל נראה מושלם ואת פשוט מהממת, אהבתי את הטבעת! :)
    המון מזל טוב ממי!!

    השבמחק
  6. את נראית פשוט מדהים. אני יכולה להגיד שאהבתי הכל, מהשמלה, לאיפור, לקלאטץ' - מושלם. רואים את השמחה בעיניים שלך בכל אחת מהתמונות.
    מזל טוב, שהאנרגיות החיוביות ילוו אתכם בכל יום בחייכם המשותפים!

    השבמחק
  7. מזל טוב! נראית מהממת לגמרי וגם מאוד אהבתי את השמלה!

    השבמחק
  8. שלמות! את מהממת, השמלה, הכל! האיפור והשיער יצאו מושלמים והם הולמים אותך לגמרי![אושר ועושר יחדיו:) וכמובן, המון המון המון מזל טוב!

    השבמחק
  9. מהממת לחלוטין! :) השמלה ממש יפה, וגם התסרוקת והאיפור! :)
    המון מזל טוב, שמחה והרבה אושר בחיים המשותפים :)

    השבמחק
  10. מזל טוב מקסימה , את נראית מהממת וקורנת בדיוק כמו שכלה צריכה להראות. כל הלוק מושלם. נראה שעברתם יום מרגש [רק איפה תמונה של החתן ?! , העורף שלו לא נחשב :-P] .
    מאחלת לכם חיים יפים , מושלמים ומלאי אהבה יחדיו <3

    השבמחק
  11. הכל פשוט מקסים!
    השמלה, הנעליים, התסרוקת וכמובן האיפור והלק :-)
    המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  12. ראשית המון מזל טוב!!!
    חוץ מזה את כלה מהממת
    והכל עשוי יפה, עדין ו...בדיוק כמו שאני אוהבת!
    פוסט מהנה.
    רוב אושר ושמחה בחיים המשותפים!

    השבמחק
  13. המון המון מזל טוב, את נראית פשוט נפלא! מאחלת לכם חיי נישואין מאושרים!!!

    השבמחק
  14. וואו, איזה פוסט מעלה חיוכים.. ואת נראית מדהים!
    המון מזל טוב ומאחלת לך הרבה אושר בהמשך :)

    השבמחק
  15. מהממת! את נראית נפלא! האיפור האיפור והשיער מהממים!
    המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  16. מזל טוב! את נראית מקסים :)
    אפשר לשאול מאיפה התיק בדיוק? אני מחפשת משהו דומה, אשמח לקישור.

    השבמחק
    תשובות
    1. התיק מאיביי
      המוכר שהזמנתי ממנו משום מה הפסיק לשלוח לארץ, אבל מצאתי לך אותו אצל מוכר אחר
      http://www.ebay.com/itm/5-1-Snake-Pattern-Vintage-Handbag-Shoulder-Tote-Party-Evening-Bag-Clutch-Purse-/271086194051?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item3f1dff0d83

      מחק
  17. מזל טוב יקירתי, את נראית מושלם ויותר מזה - מאושרת כל-כך.
    מאחלת לכם את כל הטוב שבעולם ובמיוחד הרבה אושר ואהבה ביחד.

    השבמחק
  18. ואוו! איזו שמלה מהממת!!! והאיפור היה מושלם! המון המון המון המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  19. המון מזל טוב ! הכל נראה מושלם כל כך, ואת מדהימה!

    השבמחק
  20. היות ופגשתי אותך כבר בלייב, בעיני את יפה תמיד, אבל נראה שביום נישואייך יותר מתמיד. אומרים שלכלה יש "הילה" בחופתה. נראה שחשת זאת. קלאסית ועדינה.
    שיהיו לכם חיים של דבש, תהיו סבלניים וחברים ותפתרו הכל בדיבורים.

    השבמחק
  21. מדהים. ממש התחברתי לחתונה שלך, ואת יפיפיה. מאחלת לכם את כל הטוב שבעולם (:

    השבמחק
  22. תודה רבה רבה לכן על כל הברכות החמות והאיחולים! התרגשתי מלקרוא את כל התגובות, אין עליכן בעולם! נשיקות!

    השבמחק
  23. איזו כלה מקסימה! אהבתי את השמלה ואת הסגנון
    והתמונה האחרונה במדרגות נהדרת במיוחד :)
    המון מזל טוב והרבה אושר!!

    ושאלות אם אפשר: מה זו הצללית הגמורה בפלטה של מאק?
    ריסים בודדים קשים לשימוש למי שלא מנוסה בריסים? ומאיפה הדבק בו השתמשת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!

      הצללית הגמורה היא Patina של מאק :)

      לגבי הריסים, זה תלוי בך ועד כמה היד שלך יציבה. לי לקח בסביבות 15-20 דקות עד שסיימתי את שתי העיניים. אני חושבת שאם הייתי עושה ריסים למישהי אחרת היה לוקח לי פחות זמן, על עצמי יותר קשה לי לשים.
      את הדבק קיבלתי במזוודה של קורס האיפור. אפשר לקנות באיביי או בסופר פארם (הדבק של ארדל) או אפילו בביוטיקר (אבל אני לא יודעת מה האיכות שלו)

      מחק
  24. Shira Azulay27.4.2013, 1:16

    המון מזל טוב :)
    מאחלת לך חיים מאושרים ושמחים אם בעלך החדש. שכל חלומותייך ומשאלותייך התגשמו ו... P:
    נ"ב: הכל יצא מהמממם. האיפור המושלם (כיעה למאפרת כמוך),הבגדים מאוד לטעמי וגם כל השאר.
    לסיכום מזל טובבב!! קולולולולו!!!!

    השבמחק
  25. המון המון מזל טוב !! השמלה, האיפור והתסרוקת נבחרו בטוב טעם והיית פשוט כלה יפיפיה וכל כך אצילית ! התמונות שלכם ביחד מרגשות !!
    מאחלת לכם עוד המון שנים טובות ומאושרות ביחד !

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...