SLIDER

Ciate Velvet Manicure

מאז שעשה עליה לארץ בשנה שעברה, מותג הלקים Ciate הפך לאחד האהובים עלי ולא הפסיק להפתיע ולרגש. "Caviar Manicure" המיוחד שכבר ראיתן בבלוג עשה לא מעט כותרות ברשת ונחשב בעיני לסוג של פורץ דרך בכל מה שנוגע לעיצוב ציפורניים חדש שלא נראה לפניו, אבל במותג לא עצרו וחיפשו עוד רעיונות יצירתיים לקישוט הציפורניים. היו תראו את הדבר הבא, "מניקור הקטיפה"!


ערכת "קטיפה" מכילה לק בגודל מלא, צנצנת "הקטיפה" (סוג של אבקה שנראית כמו השיערות הצעירות של בד הקטיפה) ומברשת קטנה שתעזור לנקות את שאריות האבקה מסביב לציפורן.
הערכה שברשותי נקראת "Berry Poncho" מכילה לק בורדו-יין קרמי בגוון "Cabaret" ואבקת קטיפה בגוון תואם. בסדרה הזאת ניתן למצוא גם את הקטיפה גם באפור בהיר "Mink Cashmere" (כמו אצל "שקר החן והבל היופי") וגם בכחול כהה "Blue Suede".
את המניקור מתחילים כרגיל, עם שכבת לק בסיס שקוף.
בשלב הבא ממשיכים עם שכבה אחת של לק ונותנים לו להתייבש עד שיהיה אפשר לגעת בציפורניים. "Cabaret" מגיע במרקם קרמי ובשכבה אחת לא יוצא אחיד במיוחד, אבל זה לא כל כך משנה כי לאחר מכן ממשיכים עם השכבה השניה שגורמת לאחידות מושלמת.
בשלב הבא מתחילה העבודה העדינה, צריכים להיות זריזים ועובדים ציפורן ציפורן. מניחים את השכבה השניה של הלק, בנדיבות וישר מתחילים לשפוך את אבקת הקטיפה על הלק הרטוב.
הצנצנת של הקטיפה עשויה מפלסטיק ובעלת מכסה עם מספר חורים וכדי לפזר מספיק אבקה על הציפורניים צריך להפוך את הצנצנת ולטפוח עליה קלות, לוקח מעט זמן להתרגל לזה.
כדי להגיע למראה הקטיפתי ממש צריכים לשפוך די הרבה אבקה ולהקפיד שהיא תגיע לכל שטח הציפורן. כל התהליך הזה קצת מסורבל בהתחלה וחייבים לעשות את הכל מעל המגש הקטן שמגיע בתוך הערכה כדי לא ללכלך.
ברגע שמגיעים לכיסוי טוב של הקטיפה, מנקים את העודפים מסביב לציפורן עם המברשת המצורפת.
ברגע שמסיימים עם הקטיפה, חייבים להמתין בסביבות רבע שעה כדי לתת ללק להתייבש עד הסוף ולקטיפה להידבר אליו כמו שצריך.
התוצאה הסופית מיוחדת למדי והמגע של הלק ממש מזכיר את המגע של בד הקטיפה. כדי שהקטיפה תבלוט, חייבים להיות נדיבים עם האבקה, אחרת הלק נראה פשוט מאט וכל היופי של המניקור הזה מתפספס. הוא נשמר אצלי במצב המושלם בערך יום אחד ועם הזמן הקטיפה מתחילה להיעלם. בעיני, בדומה למניקור הקוויאר, גם הפעם מדובר במניקור שעושים ליום אחד, לאירוע מיוחד, כדי לתת את מראה ה-WOW לציפורניים שימשכו תשומת לב. ביומיום הוא לא הכי פרקטי ודורש זמן והשקעה.
בזמן שאנחנו מפזרות את אבקת הקטיפה על הציפורניים ונהנות, Ciate ממשיכים במלאכה וכל פעם מחדש מנסים להמציא את עצמם מחדש. לא מזמן זכינו לראות תמונות ראשונות של "Sequined Manicure", מניקור הפייטים שלמיטב ידיעתי לא הגיע לארץ (אבל זמין כרגע באסוס). עוד 3 ערכות חדשות שצפויות לצאת בקרוב: "Very Colourfoil" (ערכה של לק ודפי נייר כסף צבעוניים ליצירה של מניקור צבעוני ומקושקש), "Chalkboard Manicure" (מניקור בהשראת הלוח השחור והגיר הצבעוני) וגם "Corrupted Neon" (לק זוהר בחושך).
אין ספק שיש למה לחכות!

מה דעתכן על מניקור הקטיפה? ניסיתן, אהבתן את המראה?
שתפו בתגובות!


גילוי נאות: הלק התקבל לסקירה

5 תגובות

  1. המניקור הזה בהחלט נראה מתאים לאירוע מיוחד.
    הוא מאוד אלגנטי ומרשים.
    והצבע שעלייך פשוט מהמם. ומאוד מתאים לגוון העור שלך!
    אני מחכה בקוצר רוח למניקור הפאייטים! חובבת נצנצים אנוכי :-)
    סופ"ש מקסים מתוקה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד מתחברת לגוונים כאלה!
      גם אני מאוד אוהבת נצנצים ומניקור הפייטים נראה מגניב לגמרי, אני לא כל כך יודעת אם יגיע לארץ או לא.
      סוף שבוע נפלא!

      מחק
  2. לא ממש מתחברת לטרנד הזה....אהבתי את הגוון של הלק לפני שפיזרת עליו את הלכלוך, סליחה קטיפה ;) בכל אופן הציפורניים שלך יפות ומטופחות בכל מצב :-)

    השבמחק
  3. אהבתי את הגוון המהמם של הלק וגם את התוצאה, חסרה לי קצת הסבלנות לשלבים...

    השבמחק
  4. התוצאה יפיפייה עלייך, וגם הגוון של הלק (בלי הפרווה:)) ממש מחמיא לגוון העור שלך.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.