SLIDER

איפור היום - Antique Crystal

האיפור שבחרתי להראות לכן היום הוא קל לביצוע ומתאים ליומיום. הרעיון היה ליצור מראה קל ומהיר לביצוע, בגוונים "שקטים" אך בעלי גימור פנינתי ומבריק שיצרו ביחד מראה מלוטש ובוהק.

אתחיל מאיפור העיניים שיצרתי בעזרת פלטת Naked2 של Urban Decay.
בכל הנוגע לאיפור עיניים זריז הפלטות הן הפתרון המוצלח ביותר בעיני, בתנאי שמשלבות מספר גימורים שונים של הצלליות. לכן שתי פלטות ה-Naked של אורבן דיקיי ועוד פלטות נוספות תמיד נמצאות אצלי בהישג יד.


את איפור העיניים בחרתי לצלם בשלבים ולהראות את כל התהליך.
1. השלב הראשון בכל איפור עיניים הוא הבסיס שיחזיק את הצלליות במקום ויקנה להן עמידות טובה, ללא דהיה וללא הצטברות בקפל העפעף. הבסיס האהוב עלי הוא פיינטפוט (צללית קרם) בגוון "Painterly" של MAC, אבל ניתן להשתמש גם בפריימר עיניים או אפילו קונסילר לצורך זה.

2. הנחתי את צללית YDK בעזרת מברשת הנחה שטוחה על כל גלגל העין, עד הקפל. אני מאוד אוהבת את גוון ה-rose gold של הצללית הזאת ואת המראה הכמעט רטוב שהיא נותנת לעפעף, אבל החסרון הגדול שלה הוא המרקם הבעייתי שגם בהנחה ההכי זהירה גורם לנשירה של הנצנצים הקטנים מתחת לעיניים. החלופה המוצלחת יותר שלה יכולה להיות "Lucky Penny", צללית במרקם Super Shimmer של קליניק.
בהמשך הנחתי את YDK גם על כל העפעף התחתון.



























3. בשליש החיצוני של העפעף הנחתי את "Busted", הצללית הסגולה המעושנת, ועליתי איתה טיפה מעל העפעף. הסיבה לכך היא שהעפעף שלי מעט יורד (נופל) בחלק החיצוני והמבנה הזה גורם לו להיראות קצת יותר מורם ממה שהוא באמת.

4. בעזרת מברשת הטישטושים (במקרה הזה Sigma E25) טישטשתי את הגבול החד של שתי הצלליות ובקפל הנחתי את "Tease" שמגיעה במרקם מאט וגוון שנע בין חום לסגלגל. על עצם הגבה וגם בזוית הפנימית הנחתי את "Bootycall".
5. בגלל המראה הרך של הצלליות בחרתי לתחום את קו הריסים העליון עם איילינר שיראה הרמוני ולא בולט מידי: "Added Goodness" של MAC (מהדורה מוגבלת). אם אין ברשותכן איילינר בגוון Taupe, תמיד תוכלו ליצור גוון דומה בעזרת איילינר שחור וצללית טאופית מעליו או להשתמש בעיפרון בגוון הרצוי (חום, אפור, טאופ, סגול מעושן).
6. השלב האחרון וההכרחי בכל איפור עיניים הוא המסקרה כמובן: "Sumptuous Extreme" של אסתי לאודר (קליק לסקירה המורחבת).
ולהלן המראה הסופי:
בגלל שלחלק מהצלליות יש נטיה "לנשור" מתחת לעיניים וללכלך את האזור אני תמיד מעדיפה להתחיל מאיפור העיניים וברגע שסיימתי, לנקות את הצלליות ואת הנצנצים ורק אחר כך להתחיל עם איפור הבסיס של הפנים והקונסילר.
אחד המייק אפים האהובים עלי בכל הזמנים הוא ה-Double Wear Light של אסתי לאודר. מדובר במייק אפ עמיד עם כיסוי בינוני פלוס וגימור מאט טבעי, מושלם לעור מעורב עד שמן ובעל עמידות מצויינת. לא משנה איך אני מניחה אותו התוצאה תמיד זהה והעור נראה מעולה. למרות שבזמן האחרון אני מעדיפה להניח את המייק אפ בעזרת מברשות קבוקי שונות כדי להגיע לכיסוי אחיד בזמן קצר, הפעם נתתי צ'אנס למברשת המייק אפ החדשה של ג'ייד.
מדובר במברשת הנחה שטוחה קלאסית, שעשויה מסיבים סינטטיים רכים, שמאפשרים הנחה של מייק אפ נוזלי ולא משאירים סימני מריחה. אני מניחה את כמות המייק אפ הרצויה על גב כף היד ואז אוספת כמות קטנה בכל פעם ומטשטשת על עור הפנים בתנועות מריחה קצרות, שמאפשרות לי גם לטשטש את המייק אפ ולגרום לכיסוי אחיד. נכון, זה לוקח יותר זמן בהשוואה להנחה עם מברשת קבוקי, אבל שמתי לב שהיא יותר חסכונית ומבזבזת פחות מייק אפ לעומת הקבוקיות השונות.
מחירה המלא עומד על 80 ש"ח. ללא מבצעים או הנחות מדובר במחיר יקר עבור מברשת של מותג עממי בג'ייד לא באמת נתנו פתרון של מחיר אטרקטיבי, אלא מחיר של מברשת איפור מקצועית (כמו Sigma לדוגמא). אם אתן אוהבות מברשות מייק אפ שטוחות קלאסיות, חפשו אותה במבצעים השונים (1+1 לדוגמא) שיהפכו את הרכישה שלה לכדאית.

הקונסילר הקבוע שלי כבר תקופה ארוכה הוא Mineralize של MAC בגוון NW20 (והוא מסרב להיגמר). אם בתקופת הקיץ מצאתי את עצמי מקבעת אותו בעזרת פודרה עדינה כדי למנוע דהיה, בחורף מדובר במוצר מנצח שלא מייבש את העור העדין והסובל מתחת לעיניים, נראה טבעי ולא דורש קיבוע.

את המייק אפ אני מקבעת בעזרת פודרת "Studio Fix Plus" של MAC (בגוון NW13) שיצאה לא מזמן כחלק מקולקציית ה-"Fix Plus" של המותג (הכוללת גם מייק אפ סטודיו פיקס נוזלי ופלטות קונסילרים ומתקני גוון).
למרות שעל פי המותג מדובר במוצר שאמור לתפקד כמו מייק אפ לכל דבר ומגיע בצורת פודרה דחוסה, מצאתי שהכיסוי שלה לא מספיק גבוה עבורי לכן היא מתפקדת אצלי כפודרה לקיבוע המייק אפ ועושה עבודה נהדרת. לפודרה יש כיסוי קל שעובד נהדר עם המייק אפ של אסתי לאודר ומשלים אותו לכיסוי מושלם. הגימור הוא מאט טבעי והפודרה גרוסה דק מאוד מה שמאפשר גם הנחה נדיבה, ללא חשש למראה כבד. מראה המאט לא נשמר אצלי לאורך כל היום והעור מתחיל להבריק קלות לקראת הסוף. אם הפודרה עבדה טוב עם מייק אפ עמיד, במקרה של BB Cream, שלא ממש עמיד עלי, היא לא עשתה את העבודה ולא ראיתי שיפור בעמידות לאורך היום.
המחיר: 180 ש"ח

הברונזר שתראו בתמונת האיפור המלא הוא "Baked Bronzing Powder" מס' 3 של Pupa.
מדובר בבורנזר אפוי במרקם רך ופיגמנט מצויין. הגוון שברשותי יחסית עדין ומזכיר את 02 המפורסם של חברת Stila, חום ניטרלי. בגלל המרקם הרך שלו כל נגיעה של מברשת מוציאה כמות נדיבה של החומר, לכן צריך להשתמש בו בזהירות כדי לא להגזים עם הכמויות ולא להניח כמות גדולה מידי של הברונזר שעלולה ליצור כתם צבע שקשה להיפטר ממנו.
אני מאוד אוהבת את המרקם שלו שנוח מאוד לטשטוש ולבניה של עוצמת הגוון הרצויה.
החסרון הבולט ביותר שלו הוא האריזה המגושמת והמיושנת שדי אופיינית לפופה בעיני.

ואם כבר דיברנו על העיצוב, המוצר הבא ככל הנראה יעשה חלושעס לכל חובבת איפור: Pearlmatte face powder מקולקציית Archie's Girls של MAC שכבר הגיעה לחנויות.
אני חושבת שאתן לתמונות לדבר בעד עצמן, כי באמת שאין לי מה להוסיף על הפודרה ההורסת הזאת שכיף לי אפילו סתם להסתכל עליה. הגוון שברשותי הוא "Veronica" ולמעשה יש כאן שילוב של 2 מוצרים: פודרה מאירה (Beauty Powder) בגוון "Play it proper" וסומק (הלבבות) בגוון "Frankly Scarlet" במרקם מאט.
החלק הבהיר מתפקד כהייליטר לכל דבר ונותן הארה עדינה. העירבוב בין שני החלקים של הפודרה יוצר סומק עדין בגוון ורוד קר. את ההיליטר הנחתי על עצמות הלחיים ואת העירבוב של שני הגוונים ריכזתי יותר על הלחיים כדי ליצור הסמקה עדינה.
2 דברים חשובים לפני שרצים לקנות: הפודרה לא תהיה מוצלחת עבור בעלות נקבוביות בולטות באזור הלחיים או עור לא חלק וגם לבעלות גוון עור הרבה יותר כהה משלי. במקרה הראשון היא תדגיש את הנקבוביות ואת בעיות העור השונות עוד יותר, ובמקרה השני תגרום להארה להיראות אפורה ולא מחמיאה.

את כל הקולקציה ניתן לראות בסרטון של Allura (כאן) או בסניפי מאק.

אסיים עם שפתון: "Antique Crystal" מסדרת Longevity של Gade.
הגוון של השפתון לא הכי אופייני לי ולרוב תתפסו אותי עם אחד קורלי או ורוד פוקסיה על שלל גווניהם. הפעם מדובר בגוון יחסית סולידי, ורוד עתיק שעל השפתיים החיוורות שלי נראה אפילו מעט בורדו. הריח הפירותי של השפתון הפתיע לטובה וגם המרקם החמאתי שגם נתן כיסוי טוב. מה שפחות אהבתי הוא השימר שהוסיפו כאן ביד רחבה ולמרות שהוא לא הכי בולט כשמניחים את השפתון, הוא בא לידי ביטוי במלואו אחרי מספר שעות כשהשפתון דוהה.

וסוף סוף הגענו למראה של האיפור המלא, לשיפוטכן:

מקווה שנהניתן ומאחלת לכן המשך שבוע מעולה!

גילוי נאות: הפרצוף הרציני באדיבות היום הקשה
מוצרי MAC, פופה וג'ייד התקבלו מהחברות.

30 תגובות

  1. הייתי טורחת להתייחס לאיפור, שהוא מושלם וללא רבב כהרגלך, אבל מה הטעם בכל זה כשרואים את התמונה הסופית ואת נראית כאילו יצאת מהפקת ביוטי? זה אומר הכל :)

    השבמחק
  2. מהמם! אהבתי את הפירוט והאיפור נראה מעלף עלייך :-)

    השבמחק
  3. העיניים, השפתיים והברונזר משתלבים מקסים ביחד, אהבתי!

    השבמחק
  4. איזה עצמות לחיים מהממות יש לך! אני מתפעלת בכל פעם :). האייליינר הזה באמת מוצלח ואני ממש שמחה שקניתי אותו. איזה באסה עם הקולקציות המוגבלות האלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)! יש לי איזה קטע עם האיילינר הזה, אני מאוד אוהבת אותו אבל איכשהו תמיד מוצאת את עצמי משתמשת יותר בחומים למיניהם. בהחלט צריכה לשלוף אותו יותר. ראיתי שהחזירו אותו גם בעוד קולקציה מוגבלת, כך שנראה לי שעוד נראה אותו גם בעתיד.

      מחק
  5. מקסים! חשבתי בתחילת הפוסט שזה יהיה מראה יומיומי, אך הוא לגמרי מתאים לערב ומרשים מאוד. המסקרה, הו המסקרה, איזה יופי! ונו, הפודרה של מאק, ההארה שלה מושלמת בעיני.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אולי מרוב שאני רגילה לגוון באיפור כל יום ולעשות איפור מלא זה כבר נראה לי יומיומי ויש מצב שעבור מתאפרות "לייט" זה בהחלט יכול להיות אחלה איפור ערב.
      המסקרה עושה את כל ההבדל אצלי, כי הריסים שלי בלונדיניים :)

      מחק
  6. עצמות הלחיים שלך זה משהו שלא מהעולם הזה, וזו לחלוטין הקנאה שמדברת ממני!
    כרגיל, מהממת. מה כבר יש להוסיף? D:

    השבמחק
  7. מהמםםםם!!! עשית לי חשק לנסות את הפודרה/ סומק הזאת של מאק, למרות שהבנתי שהיא לא כל כך פיגמנטית והיא יותר משמשת להיילייטר זה נכון ?
    אוף אני כל פעם נמנעת מלקנות את נייקד 2, יש לי את אחד, אבל 2 גם כל כך יפה, אבל כמה צלליות כבר אני יכולה להחזיק ???
    בקיצור , הכל כל כך יפה עלייך !!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      הפודרה של מאק דווקא כן פיגמנטית, אבל לא דומיננטית כי הגוון הבהיר הוא פנינתי ואפילו כשמערבבים אותו עם הלבבות נראה מאוד עדין. תראי בתמונות שבעצמות הלחיים שמתי רק את הבהיר ועל תפוחי הלחיים את הערבוב. היא בהחלט הייליטר מצויין ולא סומק בעיני.

      בין שתי הנייקד אני חושבת שהראשונה יותר מוצלחת. את השניה קניתי בעיקר כי רציתי שתיים (לא נשמע כמו סיבה ממש מוצדקת לבזבז, נכון :)ואני בסה"כ נהנית ממנה, אבל תכלס אולי היה עדיף לבדוק פלטות אחרות.

      מחק
  8. האיפור מקסים, וממש נהניתי מהפוסט :) תודה

    השבמחק
  9. אחרי גוונים ורודים, גווני חום טבעיים הם המועדפים עלי, קל לי יותר לטשטש את הטעויות :)
    הפודרה המקסימה נחה לה על השידה ועדיין לא הצלחתי להביא את עצמי לקרב אליה מברשת. כמו נרות חנוכה - לראותה בלבד.
    הגוון של השפתון מאוד הולם לך

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר שלא להשתמש בפודרה הזאת?! אני לא הייתי מסוגלת להתאפק :)

      מחק
  10. נהניתי מאוד לקרוא. האיפור יצא מהמם ואת יפיפיה !
    אני רוצה לרכוש את הדאבל וור לייט של אסתי לאודר בקרוב לקראת האביב. הבנתי שהוא מעולה לעונה החמה.
    אהבתי את הגוון של האייליינר של מאק מאוד ואת סומק/פודרת הלבבות.
    מחר סוף סוף אקפוץ לבדוק את הקולקציה הזו מקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע, תודה! :)
      המייק אפ של אסתי לאודר הוא אחד האהובים עלי ואני כל פעם מחדש חוזרת לרכוש אותו.
      עדיין לא הייתי במאק, למרות שגם אני סקרנית לראות את הקולקציה מקרוב (אם נשאר ממנה משהו). ספרי אחר כך מה קנית!

      מחק
    2. אז הייתי אתמול בדיזינגוף סנטר..ודווקא כרגע הרוב עדיין במלאי. הכי אהבתי את עפרונות העיניים! מהממים אחד אחד. רכשתי את הכחול והתלבטתי על הסגול (כי יש לי משהו ממש דומה של אורבן דיקיי). מהצלליות לא התלהבתי בכלל ופודרת הלבבות שהייתי הכי סקרנית לגביה לא הגיעה...אהבתי גם את השפתון האדום של ורוניקה (Ronnie Red) שאולי עוד אחזור לרכשו.

      מחק
    3. תתחדשי!
      עדיין לא הייתי במאק, אולי סוף סוף יצא לי השבוע. בגדול המוצר שהכי עשה לי את זה בכל הקולקציה הוא סומק הלבבות המדובר, אבל רציתי לבדוק מקרוב את שני השפתונים של ורוניקה (האדום והורוד) וגם את העפרונות.

      מחק
  11. את יפה מאוד! אני אוהבת את הגוונים של הזהוב וזה באמת מתאים עכשיו לעונה.

    השבמחק
  12. מהממת שכמוך... התמונה בסוף השאירה אותי עם חיוך:)7
    יש לי את רוב המוצרים (טוב, נייקד אחד) ואנסה ליישם את הלוק (אבל חסר לי הבלונד והעיניים הכחולות שלך)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני בטוחה שתצליחי לשחזר את הלוק גם עם הנתונים היפים שלך :)
      בין שתי הנייקד הראשונה היא לגמרי האהובה עלי. את השניה אני אוהבת, אבל משום מה הרבה פעמים מוצאת אותה טיפה מאתגרת לעבודה.

      מחק
  13. מראה עדין ומחמיא! כשרוצים בוקר פשוט יחסית ובכל זאת מוקפד - זה אחלה איפור!
    אני חייבת לבדוק את הקונסילר הזה של מאק.. לגמרי הגיע הזמן. בביקור האחרון שלי די מיהרתי אז רק ריירתי קצת על המוצרים המהממים עם האריזות המהממות של ארצ'י והמשכתי לדרכי.. לא ברור איך הצלחתי חחח
    המוצרים של פופה, לדעתי נשארים בלתי ידועים, גם בגלל שהם פשוט לא מושכים.. המארזים שלהם פשוט זוועה!וחבל!
    ובעניין המברשת השטוחה, אני תקופה די ארוכה הייתי מחוברת בנימי נשמתי לשתי המברשות השטוחות של ריל טכניק, אחת שמגיעה בנפרד והשניה בטרבל אסנשלז. שתיהן מעולות וכמובן עולות גרושים.

    השבמחק
  14. וואי אהבתי את ה איפור שלך את ממש יפה, גם אני אוהבת להשתמש בפלטה של נייקד

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.